Foça Otelleri Çevrimiçi dağıtım bir yardımcı programdır sanat formu değil
Foça Otel Bulut Foça yazılımı Sadece bir an için duruş ve kanal yönetimi açısından oldukça yoğun bir baş ağrısına neden olan bir sihir olarak nasıl davrandığımızı hatırlayalım. Çevrimiçi rezervasyonlar olağan hale gelmeden önce, 'Mülkiyet Yönetim Sistemleri', tüm gün boyunca gündelik işlerle uğraşır, hatta etrafındaki tüm uygulamalar olmasa bile. Bu, çevrimiçi rezervasyon sözleşmelerini, atanan odaları ve benzerlerini içeren önermedir. Hepimiz web’e vururken, bazıları bu arkasındaki insanlar tekerleklerde uyurken, ihtiyaç duydukları daha fazla “çevrimiçi özellik” ekleyerek müşterileri ihmal ettiklerini söyleyebilir. Demek istediğim, aniden dünyanın dört bir yanından gelen girişimler tarafından dolduruldu.
Ancak, gerçekte, Foça oteller, çözümler arasında değişen derecelerde entegrasyon ile ayrı arayüzler ile uğraşmak zorunda kalmışlar ve ek ortaklarla iletişim kurmak zorunda kalmıştır. Bazı endüstri segmentlerinde, gereken ek uzmanlık bile iş yaratmayı durdurdu. Giderek artan parçalanmış yazılım çözümleriyle uğraşırken, atasözleri, bir noktada gerçekten bir noktaya temas noktası olması gerektiğinde, bir taş ile zor bir yer arasındaki bir noktaya tanıklık edeceklerdi.
Yanı sıra, modern konaklamadaki başarılı bir operasyon için gerekli olan eklenti ve klip sayısındaki artış büyük ölçüde içerisinde iyi muhafaza edilen temel veri kümesine dayanır: kullanılabilirlik, çekinceler vb. Genel olarak, yapay zeka alanında yenilik ve gelişme şüphesiz yeni ve bağımsız uygulamalarla sonuçlanmaya devam edecek, ancak en azından şu anda bizim şu anda olmadığımız değil mi?
Konaklama sağlayıcılarını üçüncü taraf çevrimiçi satış kanallarına bağlayan teknoloji, evin önü ile mutfak arasındaki bir “elektronik kapı” dan daha fazla olmayacak şekilde olgunlaştı ve böylece bir geçişe dönüşerek sorunu değiştirdi. Gerçek kullanıcı arayüzü ile - günlük yönetim özellikleri arasında - kullanıcılar, sorunsuz servis kontrolü gibi pratiklikleri ve hizmet dışı odalar ve çevrimiçi farkındalık gibi pratiklikleri deneyebilirler. hizmet varış saatleri çevrimiçi.
Yorumlar
Yorum Gönder