Foça Otel İçin Neden Facebook hesabına ihtiyacın var?
Birkaç hafta önce, en çok kullanılan sosyal ağ Facebook, yeni bir dönüm noktasına ulaştı - ayda aktif kullanıcı. Bu, dünya nüfusunun yaklaşık üçte birinin düzenli olarak mevcut olduğu ve Facebook'un günlük kullanıcıya sahip olduğu anlamına gelir. Bu büyük sayılar açıkça bir şeyler gösteriyor - popüler sosyal ağ, mülkünüz, Foça otel zinciriniz veya bulunduğunuz yer hakkındaki bilgileri paylaşmak için harika bir kanal haline geldi. Tek ihtiyacınız olan bir Facebook hesabı.
Ama Facebook'ta başarılı olmak için bir stratejiye ihtiyacın var. Birkaç reklam yayınlamak için ödeme yapabilirsiniz, ancak başka kazanan yaklaşımlar da vardır. En iyi yanı, size hiçbir şeyden mal olmayacaklarıdır. İşte bu sosyal kanal aracılığıyla daha fazla insanı nasıl çekebilirsiniz:
Facebook'un Aktiviteleri ve Önerilerini Kullan
Facebook, aşina olabileceğiniz Etkinlikler ve Öneriler özelliklerine sahiptir. Etkinlikler, kendi etkinliklerinizi duyurma ve mülkiyete dikkat çekmek için onları halka duyurma fırsatı sunar. Tavsiyeler, misafirlerin verdiği geri bildirimleri yakından izlemenizi sağlar. Ardından ihtiyaç duyduğunuzda iyileştirmeler yapabilirsiniz. Genel bir kural olarak, sahip olduğunuz daha olumlu yorumlar, daha fazla misafir çekebilirsiniz.
Görünürlük her şeydir
Facebook'un arama motoruyla Foça otel ve yer arayan kişi sayısı inanılmaz. Bu yüzden harika bir Facebook sayfasına sahip olmak önemlidir. Arama sonuçlarının zirvesine ulaşmanın en iyi yollarından biri, mutlu tatilcilerin fotoğraflarını mülkünüzde yayınlamaktır. Konuklarınıza fotoğraflarını çekmelerini ve fotoğraflarını Facebook'ta paylaşmalarını isteyebilir ya da fotoğraflarınızda mülklerinizi etiketlemek için ödüllerle teşvik edebilirsiniz.
Kısa metin mesajları
Facebook'taki metin mesajları ve mesajların uzun olanlardan daha fazla dikkat çekeceğini biliyor musunuz? Ayrıca, metin mesajları ve mesajların paylaşılması daha olasıdır. Bu nedenle, misafirlerinizi ve arkadaşlarınızı çekerken mesajlarınızı kısa ve basit tutmak iyi bir fikirdir. Misafirlerini sıkmak istemezdin değil mi?
Her zaman belleğinizi meşgul tutun
Facebook sayfanızı, misafirlerinizi ve mülkünüzle ilgilenen ziyaretçileri her zaman yanınızda bulundurmalısınız. Buradaki doğrudan iletişim. Örneğin, aldığınız tüm yayınlar kişisel olarak yanıtlanmalıdır. Uygun yanıtlar çok önemlidir ve bu olumsuz eleştiriler veya değerlendirmelerle uğraşmanız gerektiğinde özellikle doğrudur. Böyle durumlarda profesyonel tutum ve anlayış rehberlik etmeniz gereken şeydir. Sorunları düzelterek hem şikayet eden kişiye hem de potansiyel misafirlere bakacağınızı göstereceksiniz.
Videolar daha iyi
Resimler ilgi ve ilgi çekmek için harika bir yoldur, ancak videolar daha da iyidir. Mülkünüzü mümkün olan en iyi ışıkta sunabilir ve harika bir kullanıcı etkileşimi yaratabilirler. Görüntüleyenlerinize mülkünüzü, ilgi çekici yerlerinizi ve etkinliklerinizle ilgili ilginç bilgileri içeren yüksek kaliteli videolar sağlanmalıdır. Örneğin, kişiselleştirilmiş tarifler, yakınlardaki harika yerler, harika etkinlikler ve diğer harika hizmetler sunan seçkin bir restoranınız olduğunu varsayalım. Bu kesinlikle seyahatinizi ayırmaya hazır olun.
Konuklar Facebook sayfasında kitap
Misafirlerinizi meşgul ettikten sonra, rezervasyon yapmanın en hızlı ve kolay yolu Facebook sayfanıza bir rezervasyon motoru ekleyerek. Facebook ile entegre edilmiş tam özellikli bir platformunuz varsa, sayfanıza özel bir düğme eklemek basit bir görevdir. Bir kez tıklandığında, tur doğrudan rezervasyon motorunuza gider. Dolayısıyla, sadece daha fazla misafir almazsanız, ücretlerine harcayacak çok paranız olacaktır.
Facebook bugünün en kolay çevrimiçi platformudur. Avantajlarınız için kullanabileceğiniz çok sayıda kullanıcı ve bolca kaynak var. Kendinize ait bir Facebook sayfası oluşturarak, binlerce kişiyle doğrudan bağlantı kurabilecek ve daha fazla ve daha başarılı rezervasyon yapma şansınızı büyük ölçüde artırabileceksiniz. Bu harika değil mi?
Yorumlar
Yorum Gönder