Foça Otelleri Sosyal Medya - Ağırlama Endüstrisinin Yeni En İyi Arkadaşlığı
Foça Otel için Son yıllarda sosyal medya, bilgi aradığımız, iletişim kurduğumuz ve deneyimlerimizi paylaştığımız şekilde devrim yaptı. Günümüz yolcuları, yolculuklarının her adımında sosyal medya kullanıyorlar. Sonuç olarak Foça otel, yeni gerçekliklere uyarlandı ve gibi sosyal medya siteleri pazarlama stratejilerinde güçlü bir araç haline geldi. Bu ve diğer sosyal platformlardaki mülkiyet, satışları artırmak için itici bir güç olarak kullanılmaktadır.
Dijital sözel pazarlama pazarının yükselişi
Ev için sosyal platformların en önemli etkilerinden biri, dijital sözel pazarlama pazarının artan ilgisidir. Potansiyel destinasyonların ve evlerin araştırılması, insanların büyük çoğunluğunun, başkalarının seyahat fikirleri için fotoğraf çektiğinden ve daha da önemlisi, doğru tatil kararını vereceğinden emin olmak için bunu yorum olarak kullandıkları gerçeğine dayanmaktadır. Sadece yeterince olumlu inceleme varsa, müşteriler belirli bir mülk için rezervasyon yaptırırlar çünkü çekici Foça otel teklifleri gerçek bir kişisel deneyime sahip olmalıdır. Kolayca erişilebilen ve geniş çapta güvenilen misafirler, sizi bir kral haline getirecek veya markanızın itibarını mahvedecek olan konaklama endüstrisindeki en önemli faktör haline gelmiştir.
Sadece iletişime geçin ve konuklarla bağlantı kurun
Markanızın güçlü sosyal platformlardaki güçlü varlığı ciddi avantajlarla birlikte gelir. Sosyal platformlar, teklifleriniz, yeni servis paketlerinin tanıtımı, yaklaşan etkinliklerin güncellemeleri vb. Hakkında anlayışlı bir yaklaşımınız olduğunda. Çok çeşitli potansiyel misafirlere kolayca ulaşabilir, çünkü bugün insanlar neredeyse hiçbir zaman çevrimdışı olmayacaktır. Ve en iyi kısım, büyük miktarlarda yatırım yapmıyor. Bununla birlikte, marka yetkinliğinizi sürdürmek ve çok sayıda potansiyel müşteriye ulaşmak için takip etmeniz gereken sosyal medyada basit bir kural vardır; Paylaştığınız ve ilgi çekici içeriğinizi yüklemeniz ve güncellemeniz gerekir. İçeriğinizin büyümeye başladığı potansiyel misafir sayısının (ve daha iyi yeniden paylaşımın) önüne geçilmesi sadece bir süredir.
Rezervasyonları doğrudan sosyal medya üzerinden
Markanızın itibarını kullanarak, çok sayıda potansiyel müşteriye ulaşmak ve doğrudan rezervasyonların sayısını önemli ölçüde artırmak için sosyal medya sayfalarınıza cazip teklifler ekleyebilir ve rezervasyon rezervasyonunuzu web rezervasyon motorunuza aktarabilirsiniz. Fakat doğrudan rezervasyonlardan bahsediyoruz. Daha doğrudan bir yaklaşım elde etmenin bir yolu var mı? müşterilerinizin doğrudan bir tıklama ile rezervasyon yapmasına izin verebilirsiniz. Evet, bu mümkün - sadece entegrasyon sunan çok yönlü bir ihtiyacınız var. Ve neden sadece . Daha doğrudan bir rezervasyon için şansınızı en üst düzeye çıkarmak için diğer sosyal medyadan faydalanın. rezervasyon sorgulama işlevselliği sayesinde, birden fazla sosyal medyadan soruları yanıtlayabilir ve kişiselleştirilmiş teklifler ve özel fiyatlar ile takipçilerinize geri dönebilirsiniz. Ardından, isteklerine göre bir rezervasyon oluşturmak için sadece birkaç tıklama alır. Sosyal medyaya çok yönlü bir yaklaşım, gizliliğinizi rakiplerinize rekabet avantajı haline getirebilir.
Yorumlar
Yorum Gönder