Foça Otellerin dönüşüm oranlarını iyileştirmek için davranışsal ekonomiyi kullanabileceği yol
Tüketici karar alma sürecinin ardındaki mantığı anlamak uzun zamandır pazarlamacılar için bir takıntı olmuştur. Bugünlerde davranışsal bir ekonomi olarak popüler hale gelen ve gibi pazarlar, milyonlarca müşteri alışveriş alışkanlığının psikolojisinin satın alma alışkanlıklarını oluşturuyor.
Seyahat endüstrisinde, dönüşüm oranlarını artırmak için psikolojik ilkeleri satın almak için kendi platformlarını oluşturuyorlar. Yine de, aynı ilkelerin birçoğu, gizli veya pahalı bir yatırım olmaktan ziyade yetkililer tarafından uygulanabilir.
Aşağıdaki yazıda, Foça otellerin davranışsal ekonomiyi, rezervasyonları artırmak için nasıl kullanacaklarına dair pratik örneklerle kullanabileceği yoldan bahsedeceğiz.
Karar verme
Çok fazla seçeneğe sahip olmak, ünlü tarafından icat edilen bir ter ile karşılaştırıldığında kötü bir şey olabilir. Bizim için birçok olasılık olduğunda, her zaman daha iyi bir seçim yapmanın mümkün olduğu duygusu vardır. Tüm tedarik süreci endişe ve belirsizlikle dolu.
Tüketiciler, işletmeler için nasıl oynandıkları konusunda çok fazla seçeneğe sahip olarak felç olmuş hissedebilirler; Satın alma yapma şansınızı azaltın. Dönüşüm oranlarını artırmak isteyenler için bu paketler, misafirler için daha az seçenek sunacak veya en azından birkaç adımda bölünmüş seçenekler sunacak.
Bu taktik nasıl uygulanır?
Çekici olsa da, tüm oda tiplerinizi ve oranlarınızı tek bir sayfada görüntülemek, potansiyel misafirleri hızlı bir şekilde boğabilir. Sadece beş farklı oda tipi ve beş ücret türü gösterseniz bile, konukların düşünmesi için olası seçenek sunmaya devam ediyorsunuz.
Bu nedenle rezervasyon sürecini ayrı adımlara ayırmak en iyisidir. kolay sindirilmiş bir dizi ile misafirleriniz için hayatınızı kolaylaştırmak için farklı seçenekler sağlayın. Önce oda seçeneklerini göstererek başlayın, ardından onlara çeşitli ücret planları ve eklentileri verin.
İşleri daha da basitleştirmek için, her zaman rezervasyon işleminde bir varsayılan seçeneği önceden seçin. Varsayılan olarak, insanlar varsayılan olarak seçerler (çünkü en kolay seçimi temsil ederler). Bu trend, müşterilerinize alışkanlıklarını yönetme ve karar vermeyi kolaylaştırma yeteneği sağlar.
Bu trendden yararlanmak için varsayılan olarak en düşük oda ücretini sunabilirsiniz. Bu sadece bir seçim yapma ihtiyacını azaltmayacak, aynı zamanda daha pahalı odalarla bir karşılaştırma noktası da sağlayacaktır.
Yorumlar
Yorum Gönder