Herkesin konuştuğu bu engelli şey Foça Otel Seyahat endüstrisinde
Foça otel dışında, birkaç kişi gerçekten blok zincirleme teknolojisini anlıyor. Ancak, başka bir şeyden önce ne olduğunu anlamaya çalışırken, Sara Ağacı gibi heyecan verici sektör girişimleri büyüyor. kullanımı ile, bu seyahat dağıtım platformu, tedarikçilerin stoklarını kontrol edebilecek, maliyetleri azaltabilecek ve maliyetleri azaltabileceklerini vaat ediyor.
Ayrıca, havayoluna nasıl entegre olabileceği, güvenliğin nasıl geliştirilebileceği ve bağımsız Foça oteller için nasıl bir nimet olabileceği hakkında da konuşuluyor. Tüm seyahat endüstrisi hastalık için bir kahraman değil mi? bunu "devrimci ve gergin" arasında bir yer olarak nitelendirdi. Pek çok yeni teknolojide olduğu gibi, önümüzdeki yıl, muhtemelen daha fazla hareket halinde, muhtemelen bir başka yıldıza kadar beklediğimiz bir şeyi görene kadar blok zincirinin gerçek kullanışlılığını bilmeyeceğiz.
Genel olarak, tüm veri güvenliği sorunları önceden planlanmıştır. Yüksek profilli olaylar, veri ihlalleri ve ihlali gibi bilgisayar korsanları. Hepsi daha iyi güvenlik ihtiyacını çevreleyen yangınları alevlendirdi.
Bu sorunun tam olarak hatırlanacağını söyleyebiliriz ve Genel Veri Koruma Direktifi'ni önümüzdeki Mayıs ayında yürürlüğe koyacağını ekledik.
daha iyi dinamik ve kişiselleştirilmiş fiyatlandırma için yarış
Yapay zeka kesinlikle geziler üzerinde parlak bir uygulamaya sahiptir. Son zamanlarda, seyahat uygulamaları ve kişisel asistanlar hayal güçlerini yakaladılar. Ancak, ilerleyen Foça oteller fiyatlandırma uygulamalarında yalanlarının gerçek avantajını bulacaktır.
Google gibi uygulamalar, tüketicilerin en düşük fiyatı bulabileceği zamana ilişkin öneriler sunan "tahmini fiyatlandırma" özelliğini sunar. Bununla birlikte, işletmeler aynı teknolojiden yararlanabilir. Örneğin, yıl boyunca destekli gelir stratejisi optimizasyon aracını test etti, bu da daha iyi dinamik dinamik fiyatlandırma ve bir tahminin gerçekleşmesiyle sonuçlandı.
Daha fazla sadakat programı ve “kapalı grup” rezervasyon araçlarının tanıtımı, kişiselleştirilmiş tavsiyelerin ve pazarlamanın (fiyatlandırma olmadan bile) daha kolay uygulanacağı anlamına gelecektir.
Kullanıcı tercihlerini ve geçmiş alışkanlıkları izlemek ve tanımlamak için kullanılabilecek teknolojisinin entegrasyonu bu konuda yardımcı olabilir.
Yorumlar
Yorum Gönder