Konuklar Google ve Facebook’daki Foça otel yorumlarını nasıl teşvik eder?
Çevrimiçi misafir yorumları her zamankinden daha önemlidir. Foça Otelleri araştırırken, potansiyel müşteriler önceki konukların deneyimleri hakkında proaktif bir şekilde bilgi arıyorlar. Google, Facebook ve gibi web sitelerinde derecelendirmeleri, yeni müşteri rezervasyonlarında çok önemli bir rol oynamaktadır. Mevcut daha fazla değerlendirme, bir Foça otel daha güvenilir görünecektir.
Bugünün gezginleri, konaklamalarını rezervasyon yaptırmadan önce harika bir çevrimiçi yorum hakkında iyi bilgilendirilmiştir. Dahası, genç kuşaklar öncekinden daha fazla iletişim halindedir, bu yüzden sosyal kanıtlarla güçlü bir çevrimiçi itibar inşa etmek hiç bu kadar önemli olmamıştır.
Buna ek olarak, BrightLocal tarafından yapılan bir ankette, insanların'ün kişisel bir öneri kadar çevrimiçi olarak incelemeye istekli olduğu ve insanların bir işletme istediği tespit edildi.
En etkili siteler için yorum ve ayda ortalama tekil ziyaretçi ile seyahat incelemelerinde en büyük oyuncu olmaya devam ediyor. Ancak, gibi, Google'ın kendi inceleme platformu ve Facebook seyahat sektörüne yayıldı, bu tür siteler hakimiyete meydan okuyor.
Birden çok platformda çapraz görüntüleme teşvik etmek, rezervasyon kararları, eşler arası öneriler ve sosyal bağlantılar ile daha fazla rekabet etmek isteyen herkes için hayati önem taşımaktadır.
Bunu akılda tutarak, ana platformların dördüne ve her birinin sunabileceği fırsatlara bakalım.
Facebook geç seyahat yolculuğunda varlığını genişletmekle son derece meşguldü. Şehir Rehberleri ve "Yer Yerleri" özelliği (bu yılın başlarında başlatıldı), kullanıcıların Foça oteller, restoranlar, etkinlikler ve turlar hakkında öneriler almaları için yeni yollar sunuyor.
Ve şimdi, Facebook geri bildirim ve incelemeler göndermek için özel araçlarla çıkıyor.
Örneğin, misafirler size bir Foça otelin fotoğrafını gönderdiğinde ve konumlarını etiketlediğinde, "Öneriyor musunuz?" Diyorsunuz. Onlar sorar. Bu puanların ve fotoğrafların yayınlanacağı gerçeği göz önüne alındığında, olumlu geri bildirimi teşvik etmek için eylemsiz mükemmel hizmet sunmanın bariz bir yolu vardır.
Yorumlar
Yorum Gönder