Foça Otel Pazarlamada uyarı işaretleri
Çalıştığınız pazarlama ajansının size Foça otel verilerinizin dürüst resmini verdiğinden emin değil misiniz? Verileri sizden gizlemeye çalışmakla ilgili bazı uyarı işaretleri:
Dönüşümlerde ve dönüşüm değerlerinde keskin bir artış
Dönüşümlerde ve dönüşüm değerlerinde ani bir artış gösteren raporlara dikkat edin. Bu, pazarlama ajansınızın, kampanyanızın gerçekte olduğundan daha iyi performans gösterdiğinden emin olmak için verileri eğitdiğini gösteren bir işaret olabilir.
Kırmızı bayrağın arttığını gösteren aylık raporlar olmalı. Foça Otellerin mevsimsel rezervasyon eğilimlerini açıkça yansıtmayan hakkında çok olumlu haberler aldık. daha önce mi? Bu gerçekçi değil.
Yanlış veriler nasıl temsil edilir?
Çoğu durumda, görüntülenen toplam gelirin bir parçası olarak, dönüşümleri ve tıklama dönüşümlerini görüntülemek için size eşit ağırlık veren tamamen dürüst olmayan ilişkilendirme modellerinden oluşur. Örneğin, bir kullanıcı bir Foça otel için bir banner reklam görürse, üzerine tıklama yapmaz, ardından organik olarak arama yaparak Foça oteli bulur ve ardından mantık yalnızca banner reklamına kısmi bir kredi verir. -dönüşüm.
Bununla birlikte, bazı ajanslar, sayılarını önemli ölçüde artıran bir banner reklam görüntüleme özelliği sunar. Bir kullanıcının ücretli bir arama ağı üzerinden rezervasyon yaptığı daha az alçakgönüllü senaryolarda, ajansların bir banner ve tıklama ilişkisi ve arama ağı için görüntüleme sağladığını gördük. Bu, ajansın çift sayımına yol açarak, kurum harcamalarının enflasyonuna yol açar.
Çok düşük aylık yönetim ücretleri (gizli ekstra maliyetler)
Seyahat bazı pazarlama ajanslarının çok düşük aylık yönetim ücretleri aldığını biliyoruz. Yüz değerinde, diğer ajanslara daha iyi bir anlaşma gibi görünmesini sağlar. Ancak, aynı ajanslar, Google Görüntülü Reklam Ağı'nın görüntülü reklam ağında gerçekte ne yaptığına kıyasla, ödediğiniz tıklama başına maliyetini de artırabilir.
Yorumlar
Yorum Gönder