Foça seyahat rezervasyonu
Yastıkları savaşmıyor. Restoran restoran uygulaması seyahat acentesi (seyahat acentesinin bir parçası) ağır bir şekilde ortaya konmuştur. tüm seyahat deneyimini gizlemek için bir yerden alışveriş yapmayı planladığı oldukça açık. Odaklamadığı tek şey ulaşımdır.
Şirket ayrıca yerel halk için seyahatleri yeniden tanımlamak istiyor. gelince, geçtiğimiz günlerde yerel halkın yerel halkın şehirleriyle daha iyi bağlantı kurmasına ve "dışarıdan gelen insanlar gibi hissetmesini" sağladığını söyledi. düzenli bir yerel kullanıcı tabanı oluşturmasına yardımcı olabilecek akıllı bir hareket. Bir sadakat programı tanıtmaktan bahsettiniz ve için büyük bir yıl gibi görünüyor.
Ama bir platformdan uzak. yılında olarak sınıflandırıyor ve bu potansiyeli görüyor.
Tur ve etkinlik mekanlarını güçlendirerek yönetiminden büyümeye çalışıyor. da turlara ve gezilere yatırım yapmaktadır.
Gelecek yıl en büyük soru filo rezervasyonlarını (konaklama + faaliyetler + yemek / restoranlar) kendi platformlarına entegre etmesi gerektiğidir. Aynı şemsiyenin altında çalışan birden fazla site gibi davranmak yerine, bir seferde bir dükkan yapacaklar. iddialarını dikkate alarak, bu eylem daha sonra gelebilir.
Bu çeşitli manzaraya rağmen, Foça otel dekore edilmeli. Bu, turları ve deneyimleri kendi turlarına entegre etmeyi, kendi web sitelerine göz atmayı veya rezervasyon yaptırmayı kolaylaştırmak için bağlantıları entegre etmeyi içerebilir.
Kullanıcı sadakatini yakalamak için büyük yarış
Bu yıl çok fazla sadakat var. Doğrudan dünyanın en büyük otel markalarından ayrıldığınızı ve sadakat oranlarınızın çalıştığını söylüyor.
Fiyat rekabeti ve pazarlama oyunları oynayan agresif arama pazarlaması ve artık ayarlarını değiştiriyor. Örneğin yakın zamanda, yakın gelecekte doğrudan televizyon trafiğine daha fazla yatırım yapacaklarını ve doğrudan trafiği ve yeniden rezervasyon yapmayı teşvik etmeyi planladıklarını duyurdular. da fiyat eşleştirme garantisinden kurtulacağını açıkladı.
Ayrıca, Google’ın hedef kitlesini Genius kullanıcılarına hedeflemek için Google’ın kitlesini kullandığını düşünüyor.
Tüm bu çabaların bazı olumlu etkileri oldu. Ancak sadakat ortamı yenilik için hala olgun. Bu nedenle, sektörde büyük bir değişim görüyoruz. Örneğin, birçok bağımsız Foça otel sadakat programlarını geliştirmeye ve onları rezervasyon deneyimine daha iyi entegre etmeye çalışmaktadır.
Bir kez daha, ile devam etmek ana zorlukları kanıtlayacaktır. (Foça otel marka siteleri ve dahil) yaptığı bir araştırmaya dayanarak, en büyük, kalıcı, gerçek tekrarıdır - müşteriler için mükemmel bir konaklama rezervasyon siteleri anketine dayanan harika bir site. Sadakat programına başladığınızda neler olduğunu hayal edin!
Yorumlar
Yorum Gönder