Foça Otel Görüntülü sohbet, misafirperverlikte yeni bir müşteri hizmetleri trendi haline gelebilir mi?
Foça Otelleri Havalimanı'nda müşteri hizmetleri testinin bir parçası olarak görüntülü sohbet başlattı. "İnteraktif görüntüler" ve telefon alıcıları ve beş temsilcilerine uçuş rezervasyonlarını değiştirmeden ve geri bildirim sağlamadan, her iki yönde konuşma yeteneğini vermek için tasarlanmıştır.
Bu son hareket Delta'nın müşteri hizmetlerine yenilikçi yaklaşımını temsil ediyor. Şirket zaten Facebook, e-posta ve telefon içeren çok dijital bir hizmet stratejisine sahip.
Foça otel Ancak görüntülü sohbet, sürdürülebilir müşteri hizmetleri ile gerçek bir oyun ya da hile mi? Ve eğer testi başarılı olursa, başkası bunu teknoloji işlerine nasıl uygulayabildiğini keşfedebilir mi?
Bugün, büyük seyahat markalarının çoğu, gezginlerin sevdiği yakınlığı sağlamak için Facebook Messenger ve WhatsApp gibi metin tabanlı hizmetlere yatırım yapıyor. Ancak, mobil deneyimin bir parçası olarak entegre edilmişse, görüntülü sohbet mevcut platformların yanında oturmak için isteğe bağlı bir hizmet sunabilir.
Bir sonraki yazıda, bu teknolojinin bazı faydaları ve dezavantajları ve potansiyel endüstri endüstrisindeki potansiyel uygulamalar tartışılacaktır.
Kişisel iletişim için görüntülü sohbet büyür
Görüntülü sohbet, insanların iletişim kurma biçiminde hızlı bir şekilde merkezileştirilir. WhatsApp'ın kullanıcısı günde görüntülü görüşme yaparken, kişi her ay Facebook Messenger'ı sesli ve görüntülü görüşmeler yapmak için kullanıyor.
Skype gibi platformların büyümesini ekleyin ve görüntülü sohbetin günlük iletişimin geleceğinde merkezi bir rol oynayacağını görmek kolaydır.
Bu artan yakınlık, gezginlerin bir arkadaş servis aracı olarak kolayca iletişim kurabilmelerini, yani arkadaşlarıyla, aileleriyle ve meslektaşlarıyla iletişim kurma biçimlerinin doğal bir uzantısını yapma olasılığını artırdı.
Ancak teknoloji hem müşteriler hem de işletmeler için konaklama sektörüne ne gibi avantajlar sağlayabilir?
Yorumlar
Yorum Gönder