Foça Otel Mobil rezervasyon sürecini karmaşıklaştırmak
Foça Otelleri Harika bir mobil kullanıcı deneyimi, web sitesinden rezervasyon motorunun son sayfasına kadar önemlidir. Aslında, rezervasyon motoru özellikle dikkat çekicidir, çünkü burada, Foça otel web siteleri doğrudan rezervasyonların yüksek bir yüzdesini kaybeder.Yapılan bir araştırmaya göre, seyahat endüstrisindeki terk etme oranları için rezervasyon dir. Terk edilmiş müşterilerin çoğunluğu geçici araştırma fiyatlarını karşılaştırıyor çünkü teklif edilen fiyatın çok yüksek olduğuna inanıyorum: bir ankette, bu yüksek sayı, seyahat araştırmasının niteliğinin en önemli sebebi olarak görülmüştür.
Ancak, rezervasyon sürecinin çok uzun olduğunu ya da ödeme işlemini çok karmaşık buldukları için terk edildi. Müşterilerin çok uzun formları doldurmasını istemek, olası bir rezervasyona neden olan hayati anlarda gereksiz sürtünme yaratabilir. bu sorunu ele almaya başladılar, ödeme sürecini basitleştirerek kullanıcıların sadece temel bilgileri sağlaması gerekiyor.
Durumunda, müşterilerden sadece isimlerini, e-postalarını ve kredi kartı bilgilerini vermelerini isterler. Sonuç olarak, tüm süreç pürüzsüz. Ayrıca rezervasyon onayınızı metin yoluyla almanıza da izin verir, böylece zamanınızı otelde bir konuk gösterdiğinde Wifi ve rezervasyon onayı için e-posta aramak için harcamanıza gerek yoktur.
Bir mobil cihazda, bu gibi basitleştirilmiş rezervasyon işlemleri özellikle takdir edilmektedir. Ve kümülatif olarak, hepsi çok daha kullanıcı dostu bir deneyim ekler.
Daha iyi mobil rezervasyon çözümlerine yatırım yapın
Foça Otel rezervasyon görünümünün tamamı son yıllarda kökten değişti. Mobil, sürecin ayrılmaz bir parçası haline geldi ve hızlı bir şekilde yanıt verdiler ve müşterilerin mobil etkileşim bağlamında bakmasını ve rezervasyon yapmasını çok daha kolay hale getirdi.
Mevcut rezervasyon rakamları bunu açıkça yansıtmaktadır. artık otel tedarikçilerinden iki kat fazla mobil rezervasyon üretiyor. Ancak Foça otel hala yakalayabilir. Mobil kullanıcı arayüzünden ve mobil cihazların kullanıcı deneyiminden stratejik mobil fiyatlandırma ve mobil pazarlama stratejilerine kadar, mobil rezervasyonların geliştirilmesine imkan veren teknoloji giderek yaygınlaşmaktadır.
Teknoloji ortaklarının gelecekteki planlarını ve yatırımlarını, özellikle de mobil kanal için istediklerini sormaları önemlidir. Bu, yavaşlama belirtileri göstermeyen bir trend.
Yorumlar
Yorum Gönder