Foça Otelleri Aslında o çalışan pazarlama çalışması
Foça Otel web trafiği ve dönüşümler söz konusu olduğunda, Foça oteller için birçok seçenek vardır. Geleneksel bir blog çalıştırmak bir seçenektir. Ama bu tek seçenekten uzak.Macera yolculuğunun başlangıcında, lansmanını duyurmak istediklerinde “daha ??az” yaklaşıma yaklaştılar. Arama motoru sıralamasını yükseltmek için yüklü içeriği dışarı pompalamak yerine, son derece yüksek bir standartta nişlerinde dijital bir rehber oluşturmaya karar verdiler.
Foça Otelleri seyahat hayırseverlik ilham ve gönüllü yurt dışında sayfalık bir yayın yarattı. Lansman sırasında ekip, çeşitli medya kanalları aracılığıyla içeriği belirledikten sonra, seyahat planlama aşamasına daha fazla ilgi duyan ilgilenen kullanıcıları yeniden hedeflemeyi amaçlayan kampanya sonrası reklamları izledi.
Bu tek içerik içeriği, beraberindeki akıllı içerik dağıtım stratejisiyle birlikte oranında web sitesi ziyaretlerini, e-posta aboneliklerini ve tüm yeni dönüşümlerin kazandı. .
Bir dizi aceleyle yazılan blog mesajlarının bu etki düzeyini sağlamayacağını söylemek yanlış olur.
Ama normal bir blog yürütme çabası değmez mi?
Foça Otel için Bu yaşam tarzı blogu, sanatçılar, şefler, müzisyenler, girişimciler ve daha fazlası ile röportajlar sunan "yaratıcılar için küresel bir platform" sağlamayı amaçlamaktadır. Bu orijinal içerikle karıştırıldığında ilginç olaylar ve seyahat fikirleri güncellendi.
Bu, iki yönlü bir içerik stratejisidir: Bağlı kuruluş profilleri, sosyal içerikli içeriktir, çok sayıda sosyal medya yayını toplar ve etkinlik ve seyahat yazma süreçleri, kaliteli geri bağlantılar için diğer medyalara tanıtılır.gibi yüksek siteler, içeriğiyle bağlantılı.
Yorumlar
Yorum Gönder