Foça Otelleri Facebook İşinin Messenger'da Test Edilmesi
Foça Otelleri Facebook'un mesajlaşma uygulamasını bir müşteri servis aracı olarak test eden ilk seyahat markasıydı. Her ne kadar zincir beri müşterilerle (Facebook sayfasındaki özel mesajlaşma dahil) etkileşimde bulunmak için sosyal medyayı kullanıyor olsa da, bu son gelişme kullandıkları platformlarda misafirlerle etkileşimde bulunma önceliklerini göstermektedir. Facebook Messenger ile müşteriler, arkadaşlarıyla iletişim kurarken markalarla iletişim kurabilir.Uygulamanın aylık aktif kullanıcısı ile güvenli bir bahis gibi görünmekte, bu da (Facebook'tan sonra) en popüler ikinci uygulama haline gelirken, müşterilerin Messenger aracılığıyla kendileriyle konuşmak isteyip istemediklerini belirlemeye çalışmaktadır. Marka, mevcut müşteri hizmetleri araçlarını değiştirmek istemiyor, ancak sadece yeni bir tane ekliyor.
Foça Otel Facebook'un tanıtımıyla ilgili olarak (bu yılın başlarında başlatılan) İşletmelerde, bir marka deneyimi yaşadıklarında müşterilerle bire bir, gerçek zamanlı etkileşim vardır. Foça Otel sektöründe rezervasyon taleplerini tamamlamak, rezervasyon onaylarını göndermek, yerel hava durumu güncellemelerini ve seyahat bilgilerini sağlamak, kayıp eşya sorgulamalarını ele almak ve çok daha fazlasını yapmak için mülkleri kullanabilirsiniz. Ayrıca, bir şirketin sayfalarını beğenmeyi veya Facebook'ta arkadaşlarının olmasını istemek için kendileriyle iletişime geçebilirler, böylece akıllı telefonlarına indirebilirsiniz.
WhatsApp ile küresel kitlelere ulaşın
Foça Otel, WhatsApp ile müşterilerle de iletişim kuruyor, Facebook ulaştı. fazla aktif kullanıcı mesajlaşma uygulaması hızla büyüyor. kadar olan kullanıcılar artış göstermektedir. .
Yaygın olmasa da, pazarlarında olduğu gibi gibi gelişmekte olan pazarlarda yaygın kullanımı göz önüne alındığında, WhatsApp özellikle küresel ölçekte önemlidir. Dünyanın her yerinden gelen konuklar, bu kadar geniş bir araç yelpazesinin kullanımından kesinlikle yararlanacaklardır.
Yorumlar
Yorum Gönder