Foça Otelleri Müşteri e-postasının yolculuğunu anlamak
Foça Otel E-posta kampanyalarınızı etkili bir şekilde hedeflemek için, kullanıcı davranışını ve müşterilerin e-postalarınızla nasıl etkileşimde bulunduğunu anlamalısınız. E-posta abonelikleri, genellikle e-postalarını yönetmek için birden fazla cihaz kullanırlar; örneğin, bir akıllı telefondaki sabahları bir e-postayı okuyabilir ve daha sonra masaüstü masaüstü bilgisayarlarına gelecek ziyaretler için kaydedebilirler.Bu istatistikleri bilmek, e-postalarınızı bir kampanya gönderdiğinizde günün saatine nasıl tasarladığınızı büyük ölçüde artırabilir. Foça Otel, e-posta pazarlama analizlerini anlamak için çalışmalarını ellerinden almalı. Aboneliklerinizin ne kadar ilginç olduklarını, nerede tıklandıklarını, e-postalarını kaç kez açtıklarını ve e-postalarını hangi cihazlarda açtıklarını biliyor musunuz?
E-posta analiz araçları, etkileşim, açılış, günün saati, çevre vb. Bu faktörler incelemenize yardımcı olabilir. Sahip olduğunuz daha fazla bilgi ile, kampanyanızın etkililiğini ölçebilir ve istatistikleri analiz ettikten sonra ayarlamalar yapabilirsiniz.
E-posta ile net bir hedefiniz yok
Evlerin bunları ölçmek için bir ölçütü yoksa, istatistik ve analizler çok yaygın değildir. Bu nedenle, her e-posta kampanyasıyla net bir hedefe sahip olmak özellikle önemlidir. Ve unutmayın: Her hedef rezervasyon yaptırmakla ilgili değildir. Müşteriyi, onları bekleyen bir konaklama hakkında bilgilendirmek ve e-posta kampanyalarını hedef tanıtımlar hakkında göndermek için e-posta kampanyaları vardır. İlk e-postada hedef, müşterinin e-postayı birden çok kez açmasına izin vermek olabilirken, ikinci e-postada hedef, müşterinin promosyona kaydolmasını sağlamak olabilir. Farklı kampanya hedefleriyle e-postaları birbirine göre ölçmeniz çok önemlidir. Elmaları elmalarla karşılaştırmak ve neyin işe yaramadığını görmek istiyorsunuz.
Sıklık, e-posta pazarlaması ile ilgili bir tartışma konusudur - kaç e-posta çok fazla e-postadır? Bazı insanlar, ayda birkaç kez e-posta göndermenin aboneliği artırdığını, ancak bakış açısından, e-posta kampanyalarının (bilgi amaçlı olsa bile) düzenli tutarlılığının, Foça otelin adını en üstte tutmaya yardımcı olabileceğini söylüyor. Tüketicilerin. E-posta kampanyalarınızda hala iyi içerik ve / veya iyi bir değer sağlamazsanız, haftada bir veya iki kez göndermek yararlı olabilir.
E-posta kampanya hedefinizi belirlemenin bir başka önemli yönü de içeriğinizin Foça otel web sitesiyle iyi bağlantı kurmasını sağlamaktır - açılış sayfası (varsa), benzer bir marka ve görünüme sahip olmalı ve aynı zamanda, mobil cihaz.
Yorumlar
Yorum Gönder