Foça Otelleri Özel bir şirket içi mesajlaşma hizmetini başlat
Daha büyük Foça otel zincirleri için kendi uygulamaları ile başka bir seçenek kendi mesajlaşma arayüzünü oluşturmaktır. Mayıs ayından bu yana, otelin ödüllü sadakat programı olan üyesi, Mobil İhaleleri rahat bir konaklama için ihtiyaç duydukları her şeye sahip olduklarından emin olmak için kullanabilir. gemisi niteliğindeki markalarının ayrıcalıklı özelliklerini taşıyan beş farklı yaşta bu hizmeti sunmaktadır.Bu hizmeti kullanan üyeler, ekstra havlu veya yastık gibi en sık talep edilen bir açılır menü ile sunulacak. Kullanılamayan seçenekler için, Ekipleriyle, Mobil İsteklerin "Başka bir şey" özelliğini kullanarak sohbet etmeyi kabul edebilirler.
Diğer markalar mobil mesajlaşma sunmak için uygulamalarını kullandığında, bir adım daha ileri giderek, sadece bir misafirin kaldığı süre boyunca değil, aynı zamanda hem hem de daha sonra iletişim kurmanızı sağlar. Bu, havalimanına iki yönlü ulaşım gibi hizmetlere ihtiyaç duyan yoğun yolcular için son derece uygundur.
Mesajlaşma pazarındaki yeni oyuncular
Geçtiğimiz günlerde, tüketici marka mesajlaşmasının büyümesinin için “mega trendlerden” biri olacağını açıkladı. dahil olmak üzere birçok seyahat mesajlaşma uygulaması seyahat acentesi / seyahat planlama pazarı için zaten tükendi. .
Ancak, tüketiciler seyahat için yeni mesajlaşma uygulamalarını kabul edip etmeyeceklerinden emin değiller. Çalışmalar, çoğu akıllı telefon kullanıcısının ayda sadece birkaç kez, sosyal, iletişim ve eğlence uygulamalarında sadece birkaç düzine başvuru yaptığını gösteriyor. Seyahat planlaması veya seyahat markalarıyla iletişim kurmak için bir mesajlaşma uygulaması, odağı kullanıcıların düzenli olarak kullandığı çok dar bir alana yaymış olabilir.
Yorumlar
Yorum Gönder