Foça Otelleri Yanlış anlaşılan mobil kullanıcı davranışı
Foça Otel Seyahat rezervasyonu için mobil kullanıcı davranışı Doğrudan mobil cihazlarda rezervasyon yapmak için, bir tablette veya akıllı telefonda, içeriğinizdeki bir masaüstüne kıyasla nasıl tüketildiğini bilmek de önemlidir.Masaüstü kullanıcıları sabit bir yere sahipler ve sitenize göz atmak için zaman ve zaman ayırmaya karar verdiler. Tersine, bir mobil müşterinin hareket halinde olması ve dikkatinin dağılması daha olasıdır.
Mobil tarama, doğada çok daha uçucu ve kendiliğinden oluşur. Google'ın Seyahat Eğilimleri raporunun gösterdiği gibi, mobil cihazlara duyulan güven artısı, müşterilerin "mikro anlar" sırasında markalarla etkileşim kurmasına neden oldu. Bu kısa, sık etkinlik patlamaları, içeride ve dışarıda günün çeşitli noktalarına düşen kullanıcıları içerir.
Sonuç olarak, Foça oteller mobil zihniyete hitap etmelidir. Birçok gezgin bahisçisi son dakika rezervasyonlarını yapıyor ve akıllı telefon rezervasyonu yapma deneyimi bunu yansıtmalıdır. Foça Otel, mobil kanallar üzerinden rekabetçi fiyatlandırma sunmalı ve en az yaygarayla rezervasyon yapabilmeyi kolaylaştırmalıdır.
Ne yazık ki, pek çok Foça otel, çok sayıda özel teklif ve bir ücret planı sunarak, mobil kullanıcıların en iyi şeyin ne olduğunu anlamasını zorlaştırıyor. Tüketiciye çok fazla seçenek sunmak asla iyi bir şey değildir, ancak mobilya insanların hızlı bir şekilde harekete geçmeye çalıştığı bir zamanda karar verme sürecini yavaşlatır.
Aksine, sitelerini mobil istemci isteklerine uygun hale getirdi. Fırsatları bulmak kolay ve kolaydır. Aslında, birçok açıkça rezervasyonun "sadece sürdüğünü" gösteriyor. Bazı son dakika rezervasyonlarını teşvik etmek ve fiyatları düşürmek için mobil kanaldan faydalanacaktır. İndirimli üye grubu fırsatlarını sunmak için varıştan yaklaşık 1-2 gün önce.
Özellikle mobil cihazlara uygulanan çok farklı kullanıcı davranışları göz önünde bulundurulduğunda Foça otel, özellikle bu kanaldaki geliri en üst düzeye çıkartabilir.
Yorumlar
Yorum Gönder