Foça Otel Fiyatlarının Dağılımı: Hiçbir Şey Hakkında
Geçtiğimiz birkaç ay içinde, "Foça otel fiyat parselinin sonu" ve yakın gelecekte Foça otel endüstrisi için ne anlama geldiğini konuşuyoruz.Oran paritesinin gerekli olmadığı veya uygulanmayacağı bir senaryonun cevapları "OMG! Bu en büyük şey!" "Bu OTA'yı yok edecektir!" Diye açıklıyor "Meh". Bazı endüstri sesleri ona “devrim” ilan ettiler ya da en kötü, en az kullanılan ifadelerden birini kullanıyorlar. İngilizce dil - "oyun değiştirici"
OTA'ların hızlı ölümünü ve yeni bir Foça otel için muazzam bir karlılık döneminin başlangıcını tahmin ediyorsanız, sahte bir askıya almanızı öneririm. Bunlardan bazıları, Expedia Inc.'dir ve Priceline Inc.'in çiftinin, otelin basit ve büyülü oranına göre inşa edileceğine ve onlar olmadan kaybolacağına inanmaktadır. Yanıt olarak, nazik bir hatırlatma sunmak istiyorum:
Bu makaleyi bugün yazdığım gibi, bu şirketlerin piyasadaki sınırları:
Expedia Inc. - 15.87 milyar dolar
Priceline A.Ş. - 66,49 milyar dolar
(Kaynak: Yahoo Finance)
Karlılığa Engel Olarak Hotel Rate Paritesinin Efsanesi
OTA'lar tarafından uygulanan fiyat eşitliği sözleşmeleri, bağımsız otonom organlar tarafından hiçbir zaman tam olarak uygulanmamıştır. Gerçek dünyada faaliyet gösteren bağımsız bir Foça otelin karmaşık dağıtım yapısı imkansız hale getirdi. Markalı oteller muhtemelen Foça otel genelinde binlerce Foça otel oranı paritesini uygulama konusunda daha iyi bir iş yaptı. O zaman bile, oranı uygulamak ve kontrol etmek o kadar kolay değildir.
Akıllı varlık sahipleri ve yöneticileri, bu konuda OTA sözleşmelerinde çok az zaman harcadılar. Bunun yerine, OTA'ların en iyi şekilde kullanımını ve doğrudan gelirlerini yaratmaya odaklanıyorlar. Yaşamlarını parıltının karşı tarafındaki parite etrafında süren insanlar, hayat ve ölüm gibi pariteyi sürdürmekten endişe eden insanlardı. Son zamanlarda, fiyat planına her seferinde çılgınca baktığını ve satış oranına ne kadar bağlı olduğunu söyleyen çok alakalı bir Satış Direktörü kurmalıydım.
Ücret paritesi, Foça otel gelir yöneticileri veya sahipleri için "silah başkanı" değildir ve asla olmayacaktır. Ücret paritesi, bağımsız kuruluşların doğrudan gelir elde etmesini ve gelirlerinin otomatik olarak gelirlerini artırmasını engellemez. Son on yılda varlıkların dönüşümü üzerinde çalıştım, toplam 1,5 milyar doları geçti; oran paritesi hedefimize ulaşmada hiç bir faktör olmamıştır.
Aslında oldukça basit. Okuma, öğrenme ve eleştirel düşünme için kaynaklarının% 100'ünü kullanmayan Foça otel ve konaklama işletmecileri, bugün kârlı ve parite oranları uzadıkça kârlıdır. Eşit ücret, yerinde olsun ya da olmasın, diğer önemli kâr-verme kararlarını geçersiz kılmaz.
Herşeyi Değiştirir ... Değil.
Bazı insanlar bu gelişme hakkında çok heyecanlı ve seyahat ve dağıtımda olağanüstü yeni bir dönem gibi görünüyor. Bu bir iPod, iPhone veya iPad sürümü değil, Apple geliştirici konferansında değiliz.
Ödeme paritesi dağıtımınızın ve karlılığınızın ele alınmasının gerisinde kalmadı. Her hafta yeni bir kanal yöneticisi yazılımı geliyor. Dağıtım önceliklerinizi belirleme gücüne her zaman sahipsiniz ve gelecekte bu ışıltıya sahip olacaksınız.
Gerçek şu ki, misafirlerinizin hala kendi web siteniz için en iyi yer olduğunu düşündüğünüzden emin değilseniz, bu sizin online pazarlama ve dağıtım stratejinizin başarısızlığıdır. OTA'ya bu kadar çok güç ve bir madde vermek, birçok otelin bugün doğrudan gelir elde etme mücadelesi vermesidir. Bu doğrudur ve pazarlama departmanları gerçekten hiçbir şey yapmaz, ancak "satıcı yönetimi" ön plana çıkmıştır.
Yorumlar
Yorum Gönder