Foça Otel Google'ın Mobil Güncellemesi: Sakin olun ve programlayın
Google bir güncelleme yayınladığında, otel pazarlama ajansları bir makale günü yazar ve çevrimiçi varlığınız hakkında panik yapmanıza bir neden vermeye çalışırlar. Hiperbardan bir mola verebilirim:Herşey yoluna girecek.
Bu güncelleme aslında çevrimiçi varlığınızı bir sonraki seviyeye taşımanız için harika bir fırsat.
2015'in Google Mobil Güncellemesi ile ilgili bazı sorularınızın yanıtlarım.
Google bu güncellemeyi neden yapıyor?
İyi soru. Basit cevap: Google daha fazla para kazanmak istiyor. (Sadece referans olarak, Google’ın bir şeyler yapmasının nedeni her zaman budur.)
Google, mobil web’in ön tarafındadır. Son birkaç yıldır, masaüstü kullanımı mobil kullanım büyümesinde arttı. Android ekosistemi ile yaptıkları önemli yatırımlar ve başarılar, Google'ın kazanmaya çalıştığı gerçeği daha da artırıyor. Küresel arama trafiğinin devam eden hakimiyetinde, Google'ın açık bir gündemi vardır: kullanıcılarına Google'a sadık kalmak için mümkün olan en iyi arama deneyimini sunmak. Daha fazla Google araması, kullanıcıların Google Reklamlarını tıklamaları için daha fazla şans anlamına gelir. Bu, Google için daha fazla AdWords geliri anlamına gelir.
Geçtiğimiz on yılda, web trafiğinin büyük bir kısmı harekete geçtiğinde, Google'ın en iyi mobil deneyimi sağlayan web sitelerinin mobil aramalarının en üstünde olmasını sağlamalıdır. Google'ın Mobil Arama için Bahar Temizliği olarak düşünün; Burada daha iyi bir mobil aktiviteye sahip olmanız için "cesaretlendirmek" istiyorlar. Ellerinizi sıkmak yerine, Google'ın sizi mobil varlığınızı eşitlemenizi hatırlatarak size bir iyilik yaptığını düşünün. Google’ın yönergelerine bağlı kalmak bir kazan-kazandır; Bu sadece işiniz için iyi değil, aynı zamanda iş için de harika. Google yakında mobil arama hâkimiyetinden vazgeçecek, dolayısıyla zaten yapmadıysanız programa katılma zamanı geldi.
Bu güncelleme sırasında ne olacak?
İlk önce ilk şeyler. Birçok otel ve web pazarlama ajansı düşündükçe, bu bir "kıyamet günü" veya "armageddon" olayı değildir. Google, bu güncellemenin duyurulmasının erken saatlerinde, Noel'in otel pazarlama ajansları ve basın yayınlama makineleri için "önemli" kelimesini kullandığını duyurdu. Ancak, uymak için herhangi bir özel pazarlama hizmeti satın almanıza gerek yoktur.
İşte şu:
Google, 21 Nisan’da, mobil uyumlu web sitelerini sırayla sıralamaya yönelik algoritmasına bir güncelleme sunacak. Bu güncelleme, mobil web'in dünyadaki insanlar için bir yaşam tarzı olduğu gerçeğinin bir yansımasıdır ve Google bu kişilerin daha iyi arama sonuçları ve daha fazla reklam göstermesini istemektedir.
Aynı şekilde, bir web siteniz varsa ve insanların bunları bulmasını ve kullanmasını istiyorsanız, onlara iyi bir mobil deneyim sağlamanız gerekir. Cep telefonu dostu olmak, daha fazla sebze yemek gibi iyi bir sağduyu uygulamasıdır. (Google annen gibidir, her zaman bir süreliğine seni hatırlatıyor, kendi iyiliğin için.) Ya da bazı plaj restoranlarının dışında "gömlek yok, ayakkabı yok, servis yok" diyenleri düşün. Bu güncelleme, geçtiğimiz on yıl boyunca bir kayada yaşıyorsanız Google’ın standartlara sahip olduğunun bir göstergesidir.
Web sitenize / alanınıza bir bütün olarak bakan önceki güncellemelerin aksine, Google Mobil Güncelleme, web sitenize sayfa bazında bakacaktır. Mobil cihazlar için optimize edilmeyen birkaç sayfa, web sitenizin tamamını geçemez. Elbette, web siteniz sırayla mobil cihazlar için optimize edilmiş sayfaları tercih edecektir.
Yorumlar
Yorum Gönder