Foça Otel Konumunuzu ve Hikayenizi Kaldırma
Basit test. Arkadaşlarının otelinizin önüne gitmesini ve "Neden bu otelde kalmalıyım?" Diye sormasını isteyin. Duyduğunuz şey sizi şaşırtabilir. Duyduğunuz şey genellikle web sitenizde veya değerinizde belirtilmez.Kenneth ne sıklıkla? Anlatacak bir hikayen var mı? Foça Otelinizin (şehir, bölge vb.) Bir hikayesi var mı? Konuklarınıza çevrimiçi ve kişisel olarak anlatmanız gereken her şey bu.
Konuklarınız check-out yaparken Tripadvisor'a farklı bir hikaye anlatırlar, ancak vakaların% 90'ı iyi bir hikaye değeri algılamaya ve çevrimiçi incelemelerinize yansıtmaya yardımcı olur. Değerlendirmeleri terk etmek için misafirlerinizi eğitmeye başlayın. Gerçeği beklemeyin; Vurmak için gereken ilk hareketin avantajına sahipsiniz. Yerini kullan ve kullan. Bildiğiniz ihtiyaçlarınız için uzman olun. Herkesin bir akıllı telefonunun olduğunu biliyorum, ancak çoğu insan Bruce Springsteen'de hala insani bir dokunuş arıyor. Konuklarınızın geçmişi hakkında bilgi vermelisiniz, bu da verimli kalmanıza yardımcı olur. Misafirperverlik işiniz neden iyi bir başlangıç ??noktasıdır?
Ürününüze ve Oranınıza Güvenin
Ürününüzün değerini vurgulamanın tek yolu fiyatı bırakmaktır, o zaman her zaman rekabet etmek için mücadele edersiniz. Bir otel 7 dolar karşılığında reklam vermesi için bir odayı her zaman satmayı seçerse, kayıp değeri doldurulamaz.
Konuklarınızı rezervasyon aşamasına getirdiğinizde ve hesabınıza para yatırmak istediğinizde, bunu hükümlü bir şekilde yapın. Fiyatınızı değerle eşleştirmek, web sitenizin her sayfasında başlayan ve rezervasyon motoruna gitmesi gereken bir döngüdür.
Mülkünüzün özelliklerini ve maskeye getirdiğiniz özellikleri vurgulayın. Altın bir kural, rekabet hakkında yeterince konuşmuyor. Yarışmayı tartışırken herhangi bir anda, satışları zaten kaybettiniz.
İnsan Dokunuşunuzu Vurgulayın
Foça Otel varlıkları hakkında konuştuğunuzda, ürününüzün yüksek ilmekli nevresimler, lüks banyo malzemeleri, hızlı WiFi ve diğer zil ve ıslıklardan söz ederek üstün bir ürün olduğunu göstermek mümkündür.
Rakibiniz daima seviyenizden biraz az miktarda olabilecek bazı temel ürünler sunar. Konuklarınızın anlaması ve gerçekten farklılaşması zordur. Sevdiğim örnek caddenin karşı ucundaki iki Starbucks. Herkesin favori bir yeri vardır ve ürün aynı olmasına rağmen, her zaman farkı yaratan insanlardır.
İnsanlar onlardan umursayan biriyle çalışıyorlar. İnsan emeğin burada sorumlu. Bu en büyük ayırt edici faktördür ve her fırsatta kullanmalısınız.
Sonuç
Her türlü konaklama işletimini yürütmek a) Dünya piyasasında sizi dışarı çıkarabilen insanlarla rekabet ettiğiniz anlamına gelir. B) Çalışmak mevsimlik olacaktır. Konuklarınız gerçekten özel veya önemli bir değeri olduğunu düşünürlerse, bir ürün için daha fazla ödeme yapmaya istekli olacaklar - ve eğer doğru bir şekilde gelirseniz, geliriniz gelir. Fiyatlandırma kısa bir kupon ve her defasında birkaç savaş kazanmanızı sağlar. Öte yandan, savaşın kazanılmasında her zaman değer belirleyici faktördür.
Yorumlar
Yorum Gönder