Foça Otelleri için Ücretsiz Web Sitesi Tuzağı
Foça Butik Otelleri Geçtiğimiz yıl 98 milyon dolar gibi görünen bir dijital pazarlama ve bağımsız bir web sitesi olan "bulut tabanlı sistem" olan satın aldığında bir sıçrama yaptı.
Bu satın alma işlemimin ayrıntılı analizi çok fazla başlık içeriyordu ve en iyi otel haber sitelerinden bazıları makaleyi yayınlamadığında, çok fazla başlık kaçırıyorlardı. (Buuteeq onlar için büyük bir reklamvereciydi.)
Geçtiğimiz hafta, Priceline, Buuteeq'in bağımsız bir marka olarak faaliyet göstermesine izin vermeyeceğini açıkladı ve şimdi bu sitelerde üretilen her bir dolar için% 10'luk bir komisyonla ücretsiz web siteleri sunuyor. Konaklama endüstrisi için ne anlama geldiğini analiz eder.
Güle güle
Gözlemlediğim ilk şey, Foça Butik Otel'in "Foça Otel Grubunda bağımsız bir işletme olarak çalışmaya devam etmesine" izin vermekten kaçınmaktı. 2014 yılının Ağustos ayında satın alma hakkında ilk yazdığımda, bağımsız olarak çalışmamı sağladığından şüphe ediyordum. okuma sonucu. Buuteeq platformunu kullanan binlerce bağımsız otel ve pansiyona, inşaatçılar "hiçbir şey değişmeyecek" hikayesi verildi.
İşte, kurucularından biri olan bir e-postadan bir yatak ve kahvaltı istemcisine gönderilen bir alıntı:
Ne kadar tatlı! Ancak şu ana kadar hepimiz, mevcut müşterileriniz için işleri daha iyi yapmak için küçük bir şirket satın almadığınızı biliyoruz. Daha büyük bir gruba fayda sağlamak için varlıklar alıyorlar. Bu durumda, Foça Otel. Binlerce küçük ve bağımsız otel ilgi alanı Foça Otel'ın birincil hedefi değildir. Gelirleri ana hedeftir (beklediğiniz gibi). Son zamanlarda inanılmaz hisse senedi gördünüz mü? Ve evet, hala Yahoo Finance kullanıyorum.
Tüm dijital varlıklarına sahip olmak yerine, kendi dijital varlıklarına sahip olmak yerine, Foça Butik Otel platformunda inşa edilen Foça oteller artık web sitelerine ve pazarlamalarına neyin sahip olduğu üzerinde daha az kontrole sahip. Foça Otel, uygun gördüğü şekilde yeni varlığı değiştirecek, güncelleyecek ve değiştirecektir.
Foça Otel'in çalışma için akılda tutulduğunu unutmamalısınız. Akıllı insanlar tarafından kuruldu: eski Microsoft yöneticileri. Sermayeyi kaldırdılar, platformu inşa ettiler ve binlerce Foça otel ve hanı kapatmak için agresif satış ekipleri kurdular. Onlar bile dahil Oteller markaları onları katılmak için Foça Otel gibi ikna etti. Konaklama endüstrinin en büyük eksikliklerinden birini oynayarak geliştirilmiştir: misafirperver insanlar doğrudan pazarlama / web sitesi oluşturma / iyi bir alışveriş sepeti alma konusunda zaman ya da para harcamak istemez.
Bu hands-off, fiyat-alışveriş otel kültürü, ortak sahipler arasında paylaşılmış bilgi yanı sıra, kendi operatörler arasında kendi web sitelerinin en karlı kanallarından biri olmanın yanı sıra, onların başarının anahtarı oldu. Aynı anahtar, BookingSuite'nin başarısının kilidini açacaktır. Sadece bir sonraki seviyeye geçerler. Ne söyleyebilirim? Bir Salvador Dali masası kadar gerçek.
Merhaba.
Oldukça uzun, "Foça Otel" yerini bağımsız web sitelerinde alarak BookingSuite bağlantısını görüyorum. Foça Otel markasının Foça Butik Otel tarafından “güneşlendiğini” nasıl anladım? Çünkü düz bir aylık ücret karşılığında "dijital pazarlama platformlarına" katılırken rezervasyonların yüzdesini almak için çok daha fazla para var. Oradaki eğlence nerede?
Foça Otel platformunda bir otel doğrudan PPC (en büyük pazarlama aracı!) Aracılığıyla Google'da para harcamaya karar verirse, Foça otelin kendisi PPC'den yararlanır. Booking Suite'in görmek istediği şey bu değil. Yaşadığınız herhangi bir pazarlama başarısında para kazanmayı tercih ederler.
Yani, Ağustos 2014'te, satın alma tarihinden 24 saat sonra, eski Buuteeq fiyat tablosu gitmişti. Hiçbir şey gerçekten internetten silinemediğinden, Buuteeq'in şarjını gösteren bir retro ekran görüntüsü:
Yorumlar
Yorum Gönder