Foça Otelleri Seyahatleri kontrol etmek ve katkıda bulunmak
Expedia ve Priceline'un OTA duopolisi aktif olarak seyahat deneyimini yaşamaya odaklanmıştır. Bir fikir (başlangıç), araştırma (içerik), hızlı arama (metasearch), ulaşım, yapılacaklar ve sadakat puanları ve ödüller.OTA'nın gelir ve kârlılığının yapıldığı sütun olarak oran paritesini düşünmek aptalcadır. Başarının anahtarı, insanların yatırım yaptığı, hayal ettiği ve alışveriş yaptığı, çevrimiçi yatırım yapmaya olan tutkulu bir taahhüttür. Aksine, Hotel Brand'ın öncelikli hedefi marka lisans ücretlerini toplamak için bir "marka" yaratmaktır. Hisse senedi fiyatını etkileyen gelir budur.
Seyahat programını kontrol etmek ve katkıda bulunmak, Foça otelin ana planının bir parçası değildi. Pahalı reklam ajansları güncel pazarlama fad'ları ile güncel kalır, bunların çoğu modus operandi gibi görünür. Görüyorsunuz, algıdaki her şey kurallar. Hızlı ve ücretsiz Wi-Fi gibi, çevrimiçi veya sürekli olarak genişleyen konukların hiçbir zaman gelmeyeceğini unutmayın.
Akıllı misafirperverlik, varlığın sahiplerinin, misafirlerin ihtiyaçlarının aynı anda ve aynı zamanda geliştiğini kabul eder. Misafirlerine daha fazla şey satarak ve sadakat yoluyla tekrar iş yapmalarını sağlayarak kendi marka sadakatlerini yaratıyorlar.
Foça Otel Fiyatları Fiyatları
Parite, aşırı kanal yönetimi araçları ve veri içe aktarma hakkında endişelenmek yerine odaklanmayı ve seyahat etmeyi değiştirmekle ilgili neler söylüyorsunuz? Tıpkı OTA'lar gibi. İşte size misafirperverlik işinizde sahip olmanız gereken bazı şeyler:
çeşitlendirme
Konuşmanızın ve seyahatinizin odağı, odak noktanızda olmalıdır. Çabalarınızı çeşitlendirin ve bir odayı ayırt etmeye hazır olduklarında onları düşünmekten ziyade, evinizden Foça otelinize yolculuğunuzun farklı aşamalarında düşünün. Onlara sunulan tüm çevrimiçi araçlarla bile, varlık sahibi / yöneticisi, misafirleriniz için birçok sorunu çözebilir ve "Şimdi Satın Al" düğmesinin ötesinde bir ilişki kurabilir. Bu ilişki En İyi Fiyat Garantisi için randevu almanızı ve uçak biletleri, aktiviteler ve ulaşımları araştırdığınız yerden bağımsız olarak doğrudan rezervasyon yapmanızı sağlar.
CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) Aracını Kullanma
Her otel bugün bir çeşit CRM sistemine sahiptir, ancak çok azı bunu kullanmaktadır. Untitled, oda bilmeden konuk odalarını çekmek zorunda değildir. Konukların ulaşmaya (ilişki kurmaya) başlamalı ve sonra iletişimde kalmalıdır (ilişki yönetimi).
Robotlar ilişkiler kurmazlar (Terminatör 2: Yargı Günü'nü takip ediyorsanız). Eğer iletişim halinde değilseniz ve misafirlerinizi izliyorsanız, daha iyi bir seyahat deneyimi ve daha iyi destek sunan bir kanala yönlendirin. Konuklarıyla gerçekten bağlantı kurabilen ve misafirlerinin ne istediğini (bilgi, destek, hizmet, takdir) sağlayan otel, kârlı olmaya devam edecektir.
Sonuç
Foça Otelin paritesi, otelin uzun vadeli karlılığını gerçekten oluşturmanızı engelleyen bir başka kırmızı halkadır. Foça Otel bir gecede kalacak parite sahip olmasa bile, binlerce otel CRM aracı hala toz toplayacaktır. Satış Direktörleri, strateji ve pazarlamadan, kendi rakipleri de dahil olmak üzere yüzlerce müşteriye hizmet veren ajanslardan faydalanacaklardır.Foça Otel web siteleri hala taze içerikten yoksun olacak ve misafirler standart bir rezervasyon deneyimi sunacak. Ön büro personeliniz hala sadık konukları tanımayacak ve özel yiyecekler ya da aktivite promosyonları ile otelinize daha fazla harcama yapmaya teşvik etmeyecektir. Devam etmeli miyim?
Eğer takıntılıysanız, yapacak çok önemli şeyi görmezden gelmelisiniz. "Eğer bana göre yaşıyorsan, orantılı olarak öleceksin" dediysem.
Yorumlar
Yorum Gönder