Pazarlamanızın Değerini Foça Otel Değerine Odaklıyoruz
Bir Foça otel odasının fiyatına karar vermek için ne kadar zaman ve enerji harcanacağı inanılmazdır. Odalarınız için ne kadar ödeme yaptığınıza odaklanan yüzlerce araçla gitmek için STR raporları, RMS Raporları ve rezervasyon motoru raporları vardır. Geçmiş, şimdiki zaman ve gelecek gibi fiyatlandırma verilerini gösteren diğer raporlar hakkında raporlar vardır. Fiyatlandırma hakkında bir şeyler bilmek ister misiniz? Bunun için bir rapor var.Detaylar : https://www.focaotelfirsatlari.com/
Şimdi, değer raporu nerede? Görüyorsunuz, yargıcın yatağının büyüklüğüne göre seçtiğini ve banyo lavabosunun geçtiği bir fikir olduğunu.
Butik Fpça oteller (emekli olmak için bir terim) çok farklı bir şekilde otel ve restoranları tanımlamak için çok zaman harcadı ve bir ısırık kurabiyesi Foça otelinin asla eşleşmeyecek bir değeri var.
Misafirlerinizi eğitmek için zaman ayırmak, değer anlamında tüm farkı yaratabilir. Daha iyi algı = Daha iyi fiyat = Daha iyi kar.
Geleneksel butik Foça otellerden çoğu, yıllar boyunca hissedarların baskısı altında fiyat seviyesindeki rekabete dayanmaktadır. En büyük USP'niz senin fiyatın olduğunda, karar vermek zorunda olduğun tek şey bu. Oda fiyatı tek önemli değerdir.
Fiyatlandırma oldukça dar fikirli. Uzun vadeli karlılık arayan herkes, misafirlerinin değerine bakmak zorundadır.
Ekibiniz uzun vadeli karlılığa zarar veren fiyat savaşlarına girerken değerinize odaklanmaya odaklanabilirsiniz:
Bir Fark Yaratıyor - Kim O?
Geçtiğimiz hafta, yaz sezonu ve Foça Otel gibi web sitelerinin süper lüks ürünlerini andıran, adsız bir otelin varlığı için "kurumsal" satış müdüründen bir e-posta gördüm. Bu, "yönetmenlerin" pazarlamasının web sitesini kendi eşitlikçiliğinin bir uzantısı olarak görmeye başladığı zaman bu genellikle geçerlidir. (Not: Bu hibelerin çalışan değerlerinden çok daha büyük olması bir garantidir). Otelinizin olmasını istediğiniz bir fantezi değil. Kimsin sen gerçekten. Bağımsız Foça oteller ve çerez kesici marka oteller bulunmaktadır. Her biri her zaman bir şey olmaya çalışır. Her zaman kötü biter. Değer hakkında yalan söylemek aslında herhangi bir değeri göstermemek kadar kötüyse, lütfen pazarlama türlerini ve göstergelerinizi kontrol altında tutun. Bu "butik Foça otel" aramak için açık bir nedendir. Otel markaları her gün misafirlerini aynı ürünün sıradan ad / marka varyasyonlarıyla giyerler. Yukarı çık ve kim olduğuna sarıl. Değer, kolayca çoğalayamayacağınız en iyi rekabetçi farklılaştırıcı olacaktır.
Daha İyi Değer Segmentasyonu
Eve git. Önemli olan, otel / konaklama ürününüzün herkes için uygun olmaması ve bunun iyi olduğunu bilmenizdir. Hedef kitlenizin kim olduğunu açıkça biliyorsanız, bir "marka" ajansına pahalı bir sermaye harcamasına veya pazarlama bütçesine yatırım yapmadan önce kendiniz gibi düşünün.
Bugün otelde gördüğün kişi hakkında konuşmak istemiyorum. Önümüzdeki 10-15 yıl içinde Foça otelinizi kontrol eden misafirler ne olacak? Kimi hedefliyorsunuz? Odağınızı daraltmazsanız, asla iletişim kuramazsınız. Herşeye her şey gibi davranmak, işlerin karmaşıklaştığı ve fiyatı bir flotasyon cihazı olarak kullanmaya başladığınız yerdir.
Yorumlar
Yorum Gönder