Foça'da şu anki durumu: Foça Oteliniz gerçek değeri nereden bulabilir?
Foça Butik Otel reklamları, objektif konumlandırmaları sayesinde gezginler ve Foça otel konukları arasında popülerlik kazanıyor.
Bir MetaSearch motoru veya web sitesi, gezginlerin çeşitli çevrimiçi seyahat acentelerinden (OTA'lar) ve diğer rezervasyon sitelerinin Foça otel oda fiyatlarını tek bir yerde karşılaştırmasını sağlar.
Popüler MetaSearch örnekleri arasında Google Foça Otel Reklamları, Tripadvisor, Ski ve Trivago bulunur. Potansiyel bir konuk, aynı anda birden fazla rezervasyon seçeneğinden oda fiyatlarını bulmak için bu siteleri kullanabilir.
Tıklama başına maliyet (TBM) veya tıklama başına ödeme (TBM) modeli kullanan MetaSearch, bağımsız işletmeler, OTA'lar ve zincirler için işlerini büyütmek ve otel rezervasyonu yapan milyonlarca gezginle bağlantı kurmak için tarafsız ve şeffaf bir pazar oluşturur. internet üzerinden.
Anahtar dengeyi bulmaktır. Çok düşük teklif verirseniz, girişiniz sonuçlarda yeterince yüksek görünmeyecektir - ancak çok yüksek olacak ve bir misafir alma maliyeti gerekli olandan çok daha yüksek olacaktır.
Foça Otelde Mevcut metasearch durumu nedir?
Foça Otele ait En iyi 10.000 seyahat web sitesinin analizine göre, seyahat danışmanları PACE Dimensions tarafından yapılan araştırmaya göre, metasearch siteleri, hareket halindeyken dünyadaki eşsiz yolcunun% 45'inden fazlasını oluşturmaktadır.
Bu, hem global olarak hem de ABD'de OTA'lar için benzersiz seyahat oranından daha büyüktür.
En iyi reklamveren, Booking.com'daki en önemli beş fırsatta en yüksek reklam yerleşim payına (yaklaşık% 20) sahiptir. Foça Otel web siteleri, payın% 10'unun hemen altında dördüncü sırada yer alıyor.
Foça Otel şirketleri sadece% 8'lik bir paya sahip oldu ve Google'ı ve TripAdvisor'ı kullanarak en çok üç reklamvereni yayınladı.
Öte yandan Foça otel, birleşik uçuş ve Foça otel metasearch alanlarında en kötü performansı gösterdi: Skyscanner'daki en yüksek yerin% 7'si ve Kayık'ta% 4.
Daha büyük oyuncular konsolisten çıkmaya çalıştıkça ve büyük şirketler evlerinden çıkıp salonlardan çıkabileceğinden ve çoğu gözle görülür bir şekilde görme engelli hale geldikçe MetaSearch'te güçlü bir şekilde çalışmaya devam etmek zor olabilir.
Ancak bu, Foça otellerin MetaSearch'te rekabetten vazgeçtikleri anlamına gelmez. Yolcular bunu kapsamlı olarak kullanıyor ve Foça otellerin reklamlarını optimize etmek için yapabileceği birkaç şey var.
İdeal olarak, hem rezervasyon siteleri hem de Foça otelciler kendi konumları için yarışırlar ve sonuç olarak, pazarın kendisi de uygun TBM'yi belirler.
Foça Otelde üzerinde reklam veren otellere yönelik 5 ipucu
İpucu 1
Doğru Foça Otel kanallarını seçin
Yukarıda belirtildiği gibi, ustaların reklamlarında özel ve göze batmayan bir duruş olmalıdır. Yalnızca "kalma" seçeneğine sahip olanlara ve Google Foça Otel Reklamları gibi sitelere öncelik vermek, örneğin Ski gibi entegre reklam platformlarına odaklanın.
Bu, hem Foça otel hem de Foça otel yöneticileri için otel ihtiyaçlarını sürekli olarak değerlendirmek ve her iki taraf için benzersiz ve sezgisel bir deneyim sağlamak için yüksek kaliteli bir Foça otel metasearch platformuna izin verir.
İpucu 2
Foça Otelde Oda ücreti bütünlüğünü koru
Google gibi bazı siteler ödeme paritesini çok ciddiye alır. Foça Otel sitesinin doğru gerçek zamanlı veriler sağlayabilmesi için oranlarınızı çok fazla değiştirmek önemlidir.
Dalgalanma, performansın zaman içinde düştüğünü görecek ve Foça otel misafiriniz büyük olasılıkla kendilerine gösterilen en düşük ücrete tıklayacak.
Kaynak : https://www.focaotel1887.com/
Yorumlar
Yorum Gönder