Foça otellerinde Neden istisnai müşteri hizmetleri asla stilin dışında
Foça Otel Yönetimi En İyi Uygulama Kaynakları /Foça otellerinde aşağıdaki senaryolardan herhangi biriyle ilgilenir misiniz?
Foça otellerinde bilgisayarınız çöküyor, bu yüzden bilgisayar yardımcısı için üreticinin BT destek hattını aradınız.
Foça otellerinde araban bozuldu, bu yüzden randevu ayarlamak için bir oto tamircisi aradın.
Foça otellerinde acıkıyorsunuz, teslimat için sipariş vermek için yerel bir restorana bakıyorsunuz
Foça otellerinde ancak, uzun bir süre beklemek, bir mesaj bırakmak veya kimsenin telefona cevap vermesini istemiyorsunuz!
Foça otellerinde bir sipariş vermek veya destek almak için bir kurum çağırmak zorunda kalan herkes, yalnızca bir başka problemle karşılaşmak için ilk sorunu çözmeye çalışan kötü bir müşteri hizmeti yüzünden hayal kırıklığına uğramıştı. Tüketici marka sadakatinin dakikalar içinde azaltıldığı ve daha önce beklenen gelirin artık bir rakibin cebine yerleştirildiği durumlar olmuştur. Tabii ki, bazı müşteriler iş dünyasında rakiplerini kaybetmenin farkında olmak zorundadırlar, ancak şirketlerin gelirlerini azaltan kötü müşteri hizmetleri olduğunda.
kaynak : https://www.focaotel1887.com
Her başarılı bağımsız foça otelin temeli olağanüstü müşteri hizmetleridir. Foça otellerinde bununla birlikte, konaklama endüstrisindeki artan rekabet ve dijital dağıtım ve sosyal medyanın artan önemi ile, müşteri hizmetleri döngüsü otel lobilerine gelmeden çok önce başlıyor. Foça otelerinde olağanüstü müşteri hizmetleri hiçbir zaman tarzın dışına çıkmayacaktır, bu nedenle bağımsız otelcilerin misafirlerinin beklentilerini karşılamasına yardımcı olacak birkaç ipucu vardır.
Foça otellerinde çevrimiçi rezervasyonunuzun her adımını periyodik olarak OTA'lar ve doğrudan rezervasyon gibi yeni bir konuk olarak gözden geçirin. Her adımı gözden geçirin ve kırık linkleri, yanlış yazılan kelimeleri, yanlış bilgileri ve rezervasyon işlemi sırasında konukları dönüşebilecek diğer hataları kontrol edin.
Foça otelin adresi ve konumunun doğru olduğundan emin olmak için Google Haritalar ve MapQuest gibi çevrimiçi haritalama hizmetlerini kontrol edin.
Foça otelinizi üçüncü taraf inceleme sitelerinde isteyin ve mülkünüz için listelenen iletişim bilgilerini güncelleyin.
Foça otellerinde konuklarınızın rahatsız edici veya tatmin edici olmayan eğilimlerini belirlemek için, otelinizin OTA'lar ve sosyal medyadaki haftalık yorumlarını bir haftalık olarak gözden geçirin. Foça otellerinde Ayrıca, güçlü ve zayıf yönlerini belirlemek için rakiplerin yorumlarını okuyun ve mülkünüzde iyileştirmeler yapmak için bu bilgileri kullanın.
Foça otellerinde tüm iletişim bilgilerinin muntazam, güncel ve doğru olduğundan emin olmak için her müşteri için sesli posta ve ekip üyesi e-posta imzaları gibi irtibat noktalarını kontrol edin.
Foça otellerinde yoğun zamanlarda, bir yöneticinin cep telefonuna ön büro çağrılarını yönlendirmek için bir çağrı yönlendirme servisi kullanın, bu nedenle rezervasyon fırsatları asla kaçırılmaz.
Foça otellerinde E-postalar, telefon görüşmeleri ve sosyal medya mesajları dahil olmak üzere tüm sorularınız için resmi bir izleme sistemi oluşturun ve güvenilir bir ekip üyesine sorumluluk atayın.
Foça otellerinde tercih edilen müşteri hizmetleri taktikleri ve politikaları hakkında ekip üyelerini yeniden eğitin, böylece misafirler tüm deneyimleri boyunca hak ettikleri ilgiyi ve misafirperverliği kazanırlar.
Yorumlar
Yorum Gönder