Doğrudan Daha Az Olmak
Uzak localar, kamplar ve DMC yöneticileriyle yaptığım görüşmelerde yinelenen bir konu varsa, daha fazla B2C doğrudan rezervasyonlarını aramazlar.
Bunun yerine, gezginler için beklentileri ayarlayabilen seyahat acenteleriyle anlaşmayı tercih ediyorlar. Bir konuk doğrudan onlara ulaştığında, yerel, güvenilir bir ortak aracına gönderilir.
Bu sayede misafirler, ziyaret ettikleri bölgede daha iyi eğitim görüyor, havanın konaklama, yaban hayatı ve daha iyi bir misafir deneyimi yaratması için beklenebilecek diğer heyecan verici durumları nasıl etkileyebiliyor.
Botswana'da bir orman evi, British Columbia'da helikopter turları ya da Nepal'de bir DMC işletiyor olun, B2B seyahat satışları şirketinizi ilgilendirmiyor, siz bir azınlıktasınız.
Bu seyahat acenteleri, satışa sunulan geniş bir ürün yelpazesine sahiptir. Emekli bir çift, seyahat acentesini ziyaret ettiğinde, Madagaskar ve Mauritius'a bir gezi rezervasyonu yapmayı seçtiğinde, konaklama seçenekleri söz konusu olduğunda araba tercih edilir. Aynısı uçuşlar, tur operatörleri, restoranlar ve benzeri için de geçerlidir.
Yeni ajanlar bulmak nadiren bir sorundur - eğer yüzlerce insanla konuşursanız, binlerce insan ticaret fuarında olmasa bile. Buradaki zorluk, mevcut bağlantıları canlı tutmaktır.
Bu makalede, temsilcilerinizi ön planda tutmak için kullanabileceğiniz bazı önemli pazarlama yöntemleri üzerinde çalışacağım.
Bir helikopter, sisli dağların üzerinden uçar.
Helikopter turları mı işletiyorsunuz, uzak bir loca sahibi misiniz, yoksa bir DMC kullanıyor musunuz? Daha sonra B2B seyahat pazarlaması sizin için ilginç olmalıdır.
Seyahat Bloglama
Seyahat acentelerini Seyahat'e satmak zorluğunun bir kısmını müş müşterilerine satıyor. Satış yapmak için ajansın görevidir, ancak ürününüz hakkında derin bir bilginiz yoksa, gelecekteki misafirlerin mükemmel resim çizmesi zor olacaktır. Satmaya ihtiyaç duydukları destekleyici malzemeye sahip değilseniz, satabilecekleri bir sonraki ürüne geçme fırsatına sahip olacaksınız.
B2B söz konusu olduğunda - seyahat iş blogunuz harika bir yoldur:
Seyahat acenteleriniz için yeni potansiyel müşteriler oluştur
Satışlarınızı kapatmak için genellikle müşterilere yönlendirilen temsilcileriniz için referans malzeme sağlayın.
Foça otellerinde etkinliğiniz, DMC'niz veya otel blogunuz ilgi çekici olabilir, ancak bunun yalnızca bir dönüşüm hunisi olması gerektiği anlamına gelmez. Blogging, gelecekteki misafirlerin sahip olacağı deneyimin hikayesini anlatmanın harika bir yoludur (SEO'nuzu geliştirmemek için). Orta ve alt huni içeriği, temsilcileriniz için nitelikli satış fırsatları elde etmenin harika bir yolu olabilir ve bu içerik, satışları kapatırken onlara destek olmak için mükemmeldir.
Kalıntılar keşfetmek bir turist.
Foça otellerinde ajanların, misafirlerin bir konaklamadan veya turdan tam olarak ne bekleyebileceklerini ayrıntılı bir blog gönderisiyle bilgilendirmelerini sağlayın.
Email Marketing 2.0
Foça otellerinde seyahat pazarlamasına öncelik veren şirketlerin çoğu zaten e-postaya odaklanmış durumda ve e-posta pazarlaması iyi yapıldığı için çok iyi sonuçlar veriyor.
Foça otellerinde ne yazık ki, bu çabalar genellikle bir haber bülteni hazırlayarak, bir grup seyahat acentesine abone olarak ve bunu bir gün dileyerek yetersiz kalmaktadır. Haber bültenleri harika olabilir, ancak temel bir kusur vardır; Aracınızın ürün bilginizde nerede olduğunu hesaba katmazlar.
Foça otellerinde geçen ay bir fuarda ilk defa tanıştığınız seyahat acentesini düşünün. Fotoğrafları ve çekim şekillerini çok sevdiler, ancak kıtalarınızı ziyaret edecekler ve çok uzaktalar. En güncel bilgilerle güncel kalmak için, daha önce öğrenecekleri çok şey var, mülkünüzde bir deneyim daha az satmak.
Bilgi bombardımanı
Foça otellerinde birçok şirketin geçmişte sahip olduğu çözüm, aşağıdakiler dahil olmak üzere bu yeni ajansa tek bir e-posta göndermek oldu:
politika belgeleri
sözleşmeler,
mevsimsel oranlar,
satış malzemesi
ve bunun gibi.
Foça otellerinde aynı seyahat acenteleri bana bilgi yüklediklerini ve nadiren satmayı planladıkları ürünleri öğreneceklerini söylüyorlar.
Foça otellerinde onları bültenin üzerine getirin ”zihniyeti açıktır, tembeldir.
Damlama Yemi Bu Bilgi
Foça otellerinde bu nedenle düzenli olarak seyahat şirketlerini B2B seyahat pazarlamasının bir parçası olarak “bir e-posta kampanyası olarak tavsiye ediyoruz.
Foça otellerinde damlama e-posta pazarlama kampanyaları, temsilcilerinizin önemli bilgileri kaçırmalarına izin vererek, en sık sorulan sorularınızı bir ön uç ile yanıtlamanıza olanak tanır (aynı soruyu tek tek cevaplamak zorunda kalmadan kaydetmeniz).
Uzak localar, kamplar ve DMC yöneticileriyle yaptığım görüşmelerde yinelenen bir konu varsa, daha fazla B2C doğrudan rezervasyonlarını aramazlar.
Bunun yerine, gezginler için beklentileri ayarlayabilen seyahat acenteleriyle anlaşmayı tercih ediyorlar. Bir konuk doğrudan onlara ulaştığında, yerel, güvenilir bir ortak aracına gönderilir.
Bu sayede misafirler, ziyaret ettikleri bölgede daha iyi eğitim görüyor, havanın konaklama, yaban hayatı ve daha iyi bir misafir deneyimi yaratması için beklenebilecek diğer heyecan verici durumları nasıl etkileyebiliyor.
Botswana'da bir orman evi, British Columbia'da helikopter turları ya da Nepal'de bir DMC işletiyor olun, B2B seyahat satışları şirketinizi ilgilendirmiyor, siz bir azınlıktasınız.
Bu seyahat acenteleri, satışa sunulan geniş bir ürün yelpazesine sahiptir. Emekli bir çift, seyahat acentesini ziyaret ettiğinde, Madagaskar ve Mauritius'a bir gezi rezervasyonu yapmayı seçtiğinde, konaklama seçenekleri söz konusu olduğunda araba tercih edilir. Aynısı uçuşlar, tur operatörleri, restoranlar ve benzeri için de geçerlidir.
Yeni ajanlar bulmak nadiren bir sorundur - eğer yüzlerce insanla konuşursanız, binlerce insan ticaret fuarında olmasa bile. Buradaki zorluk, mevcut bağlantıları canlı tutmaktır.
Bu makalede, temsilcilerinizi ön planda tutmak için kullanabileceğiniz bazı önemli pazarlama yöntemleri üzerinde çalışacağım.
Bir helikopter, sisli dağların üzerinden uçar.
Helikopter turları mı işletiyorsunuz, uzak bir loca sahibi misiniz, yoksa bir DMC kullanıyor musunuz? Daha sonra B2B seyahat pazarlaması sizin için ilginç olmalıdır.
Seyahat Bloglama
Seyahat acentelerini Seyahat'e satmak zorluğunun bir kısmını müş müşterilerine satıyor. Satış yapmak için ajansın görevidir, ancak ürününüz hakkında derin bir bilginiz yoksa, gelecekteki misafirlerin mükemmel resim çizmesi zor olacaktır. Satmaya ihtiyaç duydukları destekleyici malzemeye sahip değilseniz, satabilecekleri bir sonraki ürüne geçme fırsatına sahip olacaksınız.
B2B söz konusu olduğunda - seyahat iş blogunuz harika bir yoldur:
Seyahat acenteleriniz için yeni potansiyel müşteriler oluştur
Satışlarınızı kapatmak için genellikle müşterilere yönlendirilen temsilcileriniz için referans malzeme sağlayın.
Foça otellerinde etkinliğiniz, DMC'niz veya otel blogunuz ilgi çekici olabilir, ancak bunun yalnızca bir dönüşüm hunisi olması gerektiği anlamına gelmez. Blogging, gelecekteki misafirlerin sahip olacağı deneyimin hikayesini anlatmanın harika bir yoludur (SEO'nuzu geliştirmemek için). Orta ve alt huni içeriği, temsilcileriniz için nitelikli satış fırsatları elde etmenin harika bir yolu olabilir ve bu içerik, satışları kapatırken onlara destek olmak için mükemmeldir.
Kalıntılar keşfetmek bir turist.
Foça otellerinde ajanların, misafirlerin bir konaklamadan veya turdan tam olarak ne bekleyebileceklerini ayrıntılı bir blog gönderisiyle bilgilendirmelerini sağlayın.
Email Marketing 2.0
Foça otellerinde seyahat pazarlamasına öncelik veren şirketlerin çoğu zaten e-postaya odaklanmış durumda ve e-posta pazarlaması iyi yapıldığı için çok iyi sonuçlar veriyor.
Foça otellerinde ne yazık ki, bu çabalar genellikle bir haber bülteni hazırlayarak, bir grup seyahat acentesine abone olarak ve bunu bir gün dileyerek yetersiz kalmaktadır. Haber bültenleri harika olabilir, ancak temel bir kusur vardır; Aracınızın ürün bilginizde nerede olduğunu hesaba katmazlar.
Foça otellerinde geçen ay bir fuarda ilk defa tanıştığınız seyahat acentesini düşünün. Fotoğrafları ve çekim şekillerini çok sevdiler, ancak kıtalarınızı ziyaret edecekler ve çok uzaktalar. En güncel bilgilerle güncel kalmak için, daha önce öğrenecekleri çok şey var, mülkünüzde bir deneyim daha az satmak.
Bilgi bombardımanı
Foça otellerinde birçok şirketin geçmişte sahip olduğu çözüm, aşağıdakiler dahil olmak üzere bu yeni ajansa tek bir e-posta göndermek oldu:
politika belgeleri
sözleşmeler,
mevsimsel oranlar,
satış malzemesi
ve bunun gibi.
Foça otellerinde aynı seyahat acenteleri bana bilgi yüklediklerini ve nadiren satmayı planladıkları ürünleri öğreneceklerini söylüyorlar.
Foça otellerinde onları bültenin üzerine getirin ”zihniyeti açıktır, tembeldir.
Damlama Yemi Bu Bilgi
Foça otellerinde bu nedenle düzenli olarak seyahat şirketlerini B2B seyahat pazarlamasının bir parçası olarak “bir e-posta kampanyası olarak tavsiye ediyoruz.
Foça otellerinde damlama e-posta pazarlama kampanyaları, temsilcilerinizin önemli bilgileri kaçırmalarına izin vererek, en sık sorulan sorularınızı bir ön uç ile yanıtlamanıza olanak tanır (aynı soruyu tek tek cevaplamak zorunda kalmadan kaydetmeniz).
Yorumlar
Yorum Gönder