Facebook Dinamik Reklamı
Facebook Dinamik Reklam, Facebook reklam platformu için işletmelere sunulan (yeni sunum) yeni yayınlanan bir özelliktir. İlk sürüm Eylül 2017'de duyuruldu (Facebook'un API'sı ve Power Editor ile) ve Ekim 2017'de Otium Boutique'te test etmeye başladık. Araç, kullanıcıların hangi reklam öğelerinin kitleleri için en iyi şekilde çalıştığını belirlemesine olanak sağlıyor. İlk testlerimiz sonuç başına daha düşük bir maliyet ve müşterilerimize hangi görüntülerin, kopyaların ve CTA düğmelerinin en etkili olduğu hakkında geri bildirim sağlamanın yararını göstermektedir.
Foça otellerinde facebook Dinamik Reklamcılık aracı, reklamcıların reklam testleri yapmasını ve kitleleri için en iyi performansı öğrenmesini kolaylaştırmak için Adespresso ve Qwaya gibi araçlarla tanımlanan ihtiyaçları karşılayacak bir yol izlemektedir. Her alan için çeşitli yaratıcı seçenekler girerek çalışır. Yakalamak? Hepsi birlikte herhangi bir kombinasyon halinde çalışmalıdır.
Dinamik Reklamların Facebook Unsurları
Facebook, her reklam oluşturduğunuzda en fazla 30 reklamı kullanmanıza olanak tanır.
Başlık: Reklam başına en az 5, 25 karakter önerilir.
Resim / Video: En fazla 10 resim veya video (her ikisini de karıştırmazsınız)
Metin: Reklam başına maksimum 5, maksimum 90 karakter kullanmanızı öneririz.
Açıklama: Reklam üzerindeki maksimum 5 kişi, resmin üstündeki metni tarayan kişileri yakalamak için iyi bir yer değil
CTA: 5 farklı harekete geçirici mesaj düğmesi düğmesi, bir listeden seçim yapabilirsiniz
Bir Facebook Dinamik Reklamının Bileşenleri.
Dinamik Reklam öğelerinizdeki bileşenlerin her biri, her alan için girdiğiniz varyasyonlardan herhangi biriyle çalışmalıdır.
Dijital Pazarlama için Butik Otel'in Faydaları
Foça otellerinde başlangıçta Otium Boutique'de sorduğumuz soru şuydu: “Butik otel pazarlaması için Facebook'un avantajları nelerdir? Ot. Ancak, yöntemi iyileştirmenin yollarını aramaya devam edemeyeceğiz, ancak sonuçlar şu ana kadar iki önemli olumlu noktaya işaret ediyor:
Sonuç başına düşük ve düşük maliyet
Reklamcılıkta değerli geri bildirim
İlk testimizde, optimize edilmiş sonuç, lüks butik otel blogu için bir açılış sayfasının yüklenmesiydi. Sonuçlar normal Facebook modasıyla başladı, ancak algoritma işe yarayacağı için daha ucuz hale geldi.
Foça otellerinde test sırasında, ilerlemeyi tartışmak için otel müdürüyle konuştuk ve diğer reklamlara yönelik analiz sağlamak için bu sürecin potansiyelini belirttik.
“Baskı ve görüntülü reklamlarla ilgili yardım için kullanabiliriz.”
Foça otellerinde sadece Facebook Dinamik Reklam, butik otellerimizin Facebook Reklamcılık çabalarını her yerde geliştireceğinden emin olduğumuz güçlü bir özelliktir. Ek araçlar ile birleştirildiğinde, misafirleri çekmek ve depolamak için tasarlanmış daha anlamlı bir iletişim kanalı oluşturmak için daha da büyük olasılıklar vardır.
Foça otelinizin olanaklarını tartışmak isterseniz, konuşalım.
AB eTrror Yasası
AB AÇA Mayıs 2018'de yürürlüğe girecek. Twitter'da ve başka yerlerde, Avrupa'daki ya da Avrupa'nın başka yerlerindeki her sektörde pazarlamacıların ister cennette olsun ister olmasın, dikkat çekmeye başladıkları açıktır. Zaten. Ayrıca, e-yasa ile ilgili tedir yasası olarak da bilinen AB eEnerji Yasası, esas olarak, dijital pazarlama endüstrisini rahatsız eden ve diğer kötü uygulamaların yanı sıra sonsuz yeniden hedeflenmeye yol açan üçüncü taraf çerezlerinin aşırı kullanımıdır. (İnternetten yeni bir yatak satın aldığınız zamanı hatırlayın ve başka bir yerden satın aldıktan sonra aylarca aynı yatakta bir şeyler gördünüz mü?) AB eGo yasaları AB Genel Veri Koruma Direktifi (GDPR) ile karıştırılmamalıdır. Ayrıca yürürlüğe girer : https://www.foca1887otel.com/foca-gezilecek-yerler/
Butik Oteller için Etkiler
Foça otellerinde bu neden butik otel pazarlaması için önemlidir? Üçüncü taraf çerezlerin kullanımı, web sitesinin kullanıcısının açık rızasını gerektirecektir. Bu nedenle, kullanmak istediğiniz bir web sitesi eklentiniz varsa veya varsa, kullanıcıların çerezleri bir tür görünür bildirimle serbest bırakmak için izinlerini onayladığından emin olmanız gerekir. Buna ek olarak, taslak mevzuat, yasanın ihlalinin dünya çapındaki yıllık cironun% 4'üne kadar para cezasına yol açabileceğini göstermektedir. Diğer bazı çerez türleri bundan etkilenmez, aşağıdaki farklı türlere genel bakış:
Birinci taraf çerezi - bunlar kullanıcının ziyaret edilen alanından düşülür ve genellikle analitiği ve kullanıcı deneyimini tanımlamak için kullanılır. Bunun için açıkça onaylanması gerekecek, ancak fayda açısından misafirlerle karşılaştırmak kolaydır.
Üçüncü taraf bir çerez - bunlar, kullanıcı tarafından ziyaret edilen siteden farklı bir alan tarafından bırakılır ve genellikle yeniden hedefleme ve davranışsal reklamcılık için kullanılır. Onay gerekli olacaktır ve konukların neden dahil olduğunu doğrulamak zor olabilir.
Oturum çerezi - bunlar bir kullanıcının tarayıcı oturumu sırasında geçerlidir
Facebook Dinamik Reklam, Facebook reklam platformu için işletmelere sunulan (yeni sunum) yeni yayınlanan bir özelliktir. İlk sürüm Eylül 2017'de duyuruldu (Facebook'un API'sı ve Power Editor ile) ve Ekim 2017'de Otium Boutique'te test etmeye başladık. Araç, kullanıcıların hangi reklam öğelerinin kitleleri için en iyi şekilde çalıştığını belirlemesine olanak sağlıyor. İlk testlerimiz sonuç başına daha düşük bir maliyet ve müşterilerimize hangi görüntülerin, kopyaların ve CTA düğmelerinin en etkili olduğu hakkında geri bildirim sağlamanın yararını göstermektedir.
Foça otellerinde facebook Dinamik Reklamcılık aracı, reklamcıların reklam testleri yapmasını ve kitleleri için en iyi performansı öğrenmesini kolaylaştırmak için Adespresso ve Qwaya gibi araçlarla tanımlanan ihtiyaçları karşılayacak bir yol izlemektedir. Her alan için çeşitli yaratıcı seçenekler girerek çalışır. Yakalamak? Hepsi birlikte herhangi bir kombinasyon halinde çalışmalıdır.
Dinamik Reklamların Facebook Unsurları
Facebook, her reklam oluşturduğunuzda en fazla 30 reklamı kullanmanıza olanak tanır.
Başlık: Reklam başına en az 5, 25 karakter önerilir.
Resim / Video: En fazla 10 resim veya video (her ikisini de karıştırmazsınız)
Metin: Reklam başına maksimum 5, maksimum 90 karakter kullanmanızı öneririz.
Açıklama: Reklam üzerindeki maksimum 5 kişi, resmin üstündeki metni tarayan kişileri yakalamak için iyi bir yer değil
CTA: 5 farklı harekete geçirici mesaj düğmesi düğmesi, bir listeden seçim yapabilirsiniz
Bir Facebook Dinamik Reklamının Bileşenleri.
Dinamik Reklam öğelerinizdeki bileşenlerin her biri, her alan için girdiğiniz varyasyonlardan herhangi biriyle çalışmalıdır.
Dijital Pazarlama için Butik Otel'in Faydaları
Foça otellerinde başlangıçta Otium Boutique'de sorduğumuz soru şuydu: “Butik otel pazarlaması için Facebook'un avantajları nelerdir? Ot. Ancak, yöntemi iyileştirmenin yollarını aramaya devam edemeyeceğiz, ancak sonuçlar şu ana kadar iki önemli olumlu noktaya işaret ediyor:
Sonuç başına düşük ve düşük maliyet
Reklamcılıkta değerli geri bildirim
İlk testimizde, optimize edilmiş sonuç, lüks butik otel blogu için bir açılış sayfasının yüklenmesiydi. Sonuçlar normal Facebook modasıyla başladı, ancak algoritma işe yarayacağı için daha ucuz hale geldi.
Foça otellerinde test sırasında, ilerlemeyi tartışmak için otel müdürüyle konuştuk ve diğer reklamlara yönelik analiz sağlamak için bu sürecin potansiyelini belirttik.
“Baskı ve görüntülü reklamlarla ilgili yardım için kullanabiliriz.”
Foça otellerinde sadece Facebook Dinamik Reklam, butik otellerimizin Facebook Reklamcılık çabalarını her yerde geliştireceğinden emin olduğumuz güçlü bir özelliktir. Ek araçlar ile birleştirildiğinde, misafirleri çekmek ve depolamak için tasarlanmış daha anlamlı bir iletişim kanalı oluşturmak için daha da büyük olasılıklar vardır.
Foça otelinizin olanaklarını tartışmak isterseniz, konuşalım.
AB eTrror Yasası
AB AÇA Mayıs 2018'de yürürlüğe girecek. Twitter'da ve başka yerlerde, Avrupa'daki ya da Avrupa'nın başka yerlerindeki her sektörde pazarlamacıların ister cennette olsun ister olmasın, dikkat çekmeye başladıkları açıktır. Zaten. Ayrıca, e-yasa ile ilgili tedir yasası olarak da bilinen AB eEnerji Yasası, esas olarak, dijital pazarlama endüstrisini rahatsız eden ve diğer kötü uygulamaların yanı sıra sonsuz yeniden hedeflenmeye yol açan üçüncü taraf çerezlerinin aşırı kullanımıdır. (İnternetten yeni bir yatak satın aldığınız zamanı hatırlayın ve başka bir yerden satın aldıktan sonra aylarca aynı yatakta bir şeyler gördünüz mü?) AB eGo yasaları AB Genel Veri Koruma Direktifi (GDPR) ile karıştırılmamalıdır. Ayrıca yürürlüğe girer : https://www.foca1887otel.com/foca-gezilecek-yerler/
Butik Oteller için Etkiler
Foça otellerinde bu neden butik otel pazarlaması için önemlidir? Üçüncü taraf çerezlerin kullanımı, web sitesinin kullanıcısının açık rızasını gerektirecektir. Bu nedenle, kullanmak istediğiniz bir web sitesi eklentiniz varsa veya varsa, kullanıcıların çerezleri bir tür görünür bildirimle serbest bırakmak için izinlerini onayladığından emin olmanız gerekir. Buna ek olarak, taslak mevzuat, yasanın ihlalinin dünya çapındaki yıllık cironun% 4'üne kadar para cezasına yol açabileceğini göstermektedir. Diğer bazı çerez türleri bundan etkilenmez, aşağıdaki farklı türlere genel bakış:
Birinci taraf çerezi - bunlar kullanıcının ziyaret edilen alanından düşülür ve genellikle analitiği ve kullanıcı deneyimini tanımlamak için kullanılır. Bunun için açıkça onaylanması gerekecek, ancak fayda açısından misafirlerle karşılaştırmak kolaydır.
Üçüncü taraf bir çerez - bunlar, kullanıcı tarafından ziyaret edilen siteden farklı bir alan tarafından bırakılır ve genellikle yeniden hedefleme ve davranışsal reklamcılık için kullanılır. Onay gerekli olacaktır ve konukların neden dahil olduğunu doğrulamak zor olabilir.
Oturum çerezi - bunlar bir kullanıcının tarayıcı oturumu sırasında geçerlidir
Yorumlar
Yorum Gönder