Foça otelin Benzersiz Kaliteleri ve Rekabet Avantajlarından Yararlanma
Foça otelinizi benzersiz kılan şeyi söyleyebilir misiniz? Rekabet avantajınız nedir? En son Yıllık Güvence Anketi'nde yanıt verenlerin% 20'sini seviyorsanız, bu da Butik ve Yaşam Tarzı Konaklama Birliği'nin (BLLA) rekabet avantajlarının ne olduğunu bilmediğini söylüyorsa, şimdi bunu yapma zamanı geldi.
Foça otellerinde mülkünüzden ve konumunuzdan konuk hizmetinize ve iş operasyonlarınıza kadar otelinizin sunduğu her şeyi düşünün.
Foça otellerinde butik, bağımsız ya da yaşam tarzı bir otel olarak, esnekliğinizi ve misafirlerin beklentilerini karşılama ve aşma kabiliyetinizi en üst düzeye çıkarın. Pazar, benzersiz hikayenizi mülkünüzle ilgili olası hikayelerle bağlantı kurmasını söyler.
Değişim için Esnek Olun
Foça otelinizin bağımsızlığı size esneklik sağlar. Kararlar onaylanmadan önce uzun bir komuta zincirinden geçmesi gereken bir şirket merkezi tarafından sınırlandırılmasa da, hızla hareket etmek ve değişimi benimsemek için ayrı bir avantajınız vardır.
Bu, iş operasyonlarınız için yararlı olsa da, otelinizi pazarlarken avantajınız için de kullanılabilir. Dijital çağda, yüksek performanslı web siteleri ve kullanıcı dostu rezervasyon sistemleri, yeni rezervasyon alma veya alma arasındaki farkı yaratabilirken, arama motorunuzun görünürlüğünü ve sosyal medya varlığını güçlendirmek, sitenize kaç kullanıcının girebileceğini etkileyecektir. Yeni teknoloji ve en yeni dijital en iyi uygulamalarla güncel kalın ve rekabette önde olmak için bu teknolojileri kullanın.
”Butik oteller, zincir markalı rakiplerinden farklı olarak çevik olabilir”; ”Daha hareketli olduklarından, zincirleri daha hızlı ekleyebiliriz ve kendimizi yeniden keşfetmeye devam edebiliriz.”
BLLA'nın Yıllık Duygu Anketi
Olağanüstü Konuk Deneyimleri Sağlayın
Foça otellerinde bir işletme olarak esnekliğiniz, aynı zamanda, misafirleriniz için bu ekstra mile gitmek için benzersiz deneyimler ve anılar oluşturma fırsatı da sunar. Misafirleriniz için özel bir şey yapmak onlara hatırlatır ve butik otelinizi pazarlamak için harikalar yaratabilir. Sonuçta, arkadaşlarınızın otel ziyareti sırasında aldıkları olağanüstü hizmet, özel deneyim veya benzersiz hediye hakkında sosyal medya # humblebrag'dan daha fazla bilgi sahibi olmalarına izin vermenin daha iyi bir yolu yoktur.
Foça otellerinde anketindeki katılımcılar, benzersiz, tek seferlik deneyimlerin sunulmasının, bağımsız sektörden büyük zincirlerin öğrenildiği bir şey olduğunu düşünüyordu.
Foça otellerinde veya Konuklar benzersiz ve çerez içermeyen, geliştirilmiş deneyimlere sahip olmak ister. Bu istikrarsız anları istiyorlar. "
Foça otellerinde misafirleriniz için benzersiz ve gerçekten unutulmaz deneyimler sunmak için ekstra mil gidin.
Misafirlerini dinleyin
Foça otellerinde konuklarınız için benzersiz deneyimler sunmanın yanı sıra, müşteri geri bildirimlerini dinlemeniz, yanıtlamanız ve benimsemeniz gerekir. Konuklarınızın görüşlerine göre değişiklikler yaptığınızda ve bunları sosyal medyada otantik ve ilginç yollarla paylaştığınızda, potansiyel misafirlerle iletişim kurabilirsiniz çünkü onların endişelerine değer verirsiniz. harekete geç.
Foça otellerinde topluluğunuzu dinlediğiniz ve harekete geçtiğinizi bilmesini sağlayın. Müşteri geri bildirimlerine göre yaptığınız şeylerin örneklerini gösterin; Mümkünse resimleri ve videoları kullanın.
Frances Kiradjian
Eşsiz Değer Önerinizi Tanıtın
Foça butik otel pazarlama stratejisi üzerine yazdığım gibi, benzersiz değer teklifiniz (UVP) rekabet avantajınızı anlamanın temel taşıdır. Rekabetinizi, eşsiz ve iyi ifade edilen ve net bir UVP'yi formüle eden şeyleri tanımlamak için değerlendirdikten sonra, aşağıdakileri göz önünde bulundurun:
Foça otellerinde bu mesaj yaptığım her şeyde mi iletiliyor?
Pazarlamada UVP'den nasıl yararlanabilirim?
Foça otellerinde bakın ve bunun pazarlama ve otel tekliflerine nasıl dönüştüğünü belirleyin. Örneğin:
Foça otelinizin konumu beraberlik kartınızsa, sosyal medya platformları aracılığıyla bölgedeki etkinlik ve etkinlikleri tanıtın ve etraflarında paketler oluşturun.
Foça otellerinde barınız, yaratıcı kokteylleriniz ve sıra dışı personeliniz otelinizi ayrı tuttuğunda, özel tatma etkinlikleri düzenler ve yemek tarifleri ve videolar dahil olmak üzere sosyal medyada paylaşılacak içerikler oluşturur.
Foça otellerinde benzer şekilde, spa merkeziniz anahtar satış noktası ise, sağlık ve sağlık pazarı için içerik oluşturun ve oda rezervasyonlarını ve indirimli spa bakımlarını birleştirin.
Foça otellerinde "Gerçek rekabet gücü orijinalden geliyor"
Foça otellerinde yıllık Analiz Anketi'nde açıklananlardan biri olarak, özgünlük rekabet avantajınızdır.
Bana hikayeni anlat
Foça otellerinde her işin bir hikayesi vardır ve butik veya yaşam tarzı, otelinizin arkasındaki kurucu tarih ve motivasyondan farklı değildir. Hikaye anlatımı, izleyicilerin doğal olarak hikayelere ilgi duyması ve bunlarla duygusal olarak bağlantılı olmaları nedeniyle bir butik oteli pazarlamak için güçlü bir araç olabilir. Web sitesi sayfalarınızdaki, iyi tasarlanmış videolarınız veya Instagram hesabınızdaki resimlerden oluşan bir koleksiyon.
Foça otelinizi benzersiz kılan şeyi söyleyebilir misiniz? Rekabet avantajınız nedir? En son Yıllık Güvence Anketi'nde yanıt verenlerin% 20'sini seviyorsanız, bu da Butik ve Yaşam Tarzı Konaklama Birliği'nin (BLLA) rekabet avantajlarının ne olduğunu bilmediğini söylüyorsa, şimdi bunu yapma zamanı geldi.
Foça otellerinde mülkünüzden ve konumunuzdan konuk hizmetinize ve iş operasyonlarınıza kadar otelinizin sunduğu her şeyi düşünün.
Foça otellerinde butik, bağımsız ya da yaşam tarzı bir otel olarak, esnekliğinizi ve misafirlerin beklentilerini karşılama ve aşma kabiliyetinizi en üst düzeye çıkarın. Pazar, benzersiz hikayenizi mülkünüzle ilgili olası hikayelerle bağlantı kurmasını söyler.
Değişim için Esnek Olun
Foça otelinizin bağımsızlığı size esneklik sağlar. Kararlar onaylanmadan önce uzun bir komuta zincirinden geçmesi gereken bir şirket merkezi tarafından sınırlandırılmasa da, hızla hareket etmek ve değişimi benimsemek için ayrı bir avantajınız vardır.
Bu, iş operasyonlarınız için yararlı olsa da, otelinizi pazarlarken avantajınız için de kullanılabilir. Dijital çağda, yüksek performanslı web siteleri ve kullanıcı dostu rezervasyon sistemleri, yeni rezervasyon alma veya alma arasındaki farkı yaratabilirken, arama motorunuzun görünürlüğünü ve sosyal medya varlığını güçlendirmek, sitenize kaç kullanıcının girebileceğini etkileyecektir. Yeni teknoloji ve en yeni dijital en iyi uygulamalarla güncel kalın ve rekabette önde olmak için bu teknolojileri kullanın.
”Butik oteller, zincir markalı rakiplerinden farklı olarak çevik olabilir”; ”Daha hareketli olduklarından, zincirleri daha hızlı ekleyebiliriz ve kendimizi yeniden keşfetmeye devam edebiliriz.”
BLLA'nın Yıllık Duygu Anketi
Olağanüstü Konuk Deneyimleri Sağlayın
Foça otellerinde bir işletme olarak esnekliğiniz, aynı zamanda, misafirleriniz için bu ekstra mile gitmek için benzersiz deneyimler ve anılar oluşturma fırsatı da sunar. Misafirleriniz için özel bir şey yapmak onlara hatırlatır ve butik otelinizi pazarlamak için harikalar yaratabilir. Sonuçta, arkadaşlarınızın otel ziyareti sırasında aldıkları olağanüstü hizmet, özel deneyim veya benzersiz hediye hakkında sosyal medya # humblebrag'dan daha fazla bilgi sahibi olmalarına izin vermenin daha iyi bir yolu yoktur.
Foça otellerinde anketindeki katılımcılar, benzersiz, tek seferlik deneyimlerin sunulmasının, bağımsız sektörden büyük zincirlerin öğrenildiği bir şey olduğunu düşünüyordu.
Foça otellerinde veya Konuklar benzersiz ve çerez içermeyen, geliştirilmiş deneyimlere sahip olmak ister. Bu istikrarsız anları istiyorlar. "
Foça otellerinde misafirleriniz için benzersiz ve gerçekten unutulmaz deneyimler sunmak için ekstra mil gidin.
Misafirlerini dinleyin
Foça otellerinde konuklarınız için benzersiz deneyimler sunmanın yanı sıra, müşteri geri bildirimlerini dinlemeniz, yanıtlamanız ve benimsemeniz gerekir. Konuklarınızın görüşlerine göre değişiklikler yaptığınızda ve bunları sosyal medyada otantik ve ilginç yollarla paylaştığınızda, potansiyel misafirlerle iletişim kurabilirsiniz çünkü onların endişelerine değer verirsiniz. harekete geç.
Foça otellerinde topluluğunuzu dinlediğiniz ve harekete geçtiğinizi bilmesini sağlayın. Müşteri geri bildirimlerine göre yaptığınız şeylerin örneklerini gösterin; Mümkünse resimleri ve videoları kullanın.
Frances Kiradjian
Eşsiz Değer Önerinizi Tanıtın
Foça butik otel pazarlama stratejisi üzerine yazdığım gibi, benzersiz değer teklifiniz (UVP) rekabet avantajınızı anlamanın temel taşıdır. Rekabetinizi, eşsiz ve iyi ifade edilen ve net bir UVP'yi formüle eden şeyleri tanımlamak için değerlendirdikten sonra, aşağıdakileri göz önünde bulundurun:
Foça otellerinde bu mesaj yaptığım her şeyde mi iletiliyor?
Pazarlamada UVP'den nasıl yararlanabilirim?
Foça otellerinde bakın ve bunun pazarlama ve otel tekliflerine nasıl dönüştüğünü belirleyin. Örneğin:
Foça otelinizin konumu beraberlik kartınızsa, sosyal medya platformları aracılığıyla bölgedeki etkinlik ve etkinlikleri tanıtın ve etraflarında paketler oluşturun.
Foça otellerinde barınız, yaratıcı kokteylleriniz ve sıra dışı personeliniz otelinizi ayrı tuttuğunda, özel tatma etkinlikleri düzenler ve yemek tarifleri ve videolar dahil olmak üzere sosyal medyada paylaşılacak içerikler oluşturur.
Foça otellerinde benzer şekilde, spa merkeziniz anahtar satış noktası ise, sağlık ve sağlık pazarı için içerik oluşturun ve oda rezervasyonlarını ve indirimli spa bakımlarını birleştirin.
Foça otellerinde "Gerçek rekabet gücü orijinalden geliyor"
Foça otellerinde yıllık Analiz Anketi'nde açıklananlardan biri olarak, özgünlük rekabet avantajınızdır.
Bana hikayeni anlat
Foça otellerinde her işin bir hikayesi vardır ve butik veya yaşam tarzı, otelinizin arkasındaki kurucu tarih ve motivasyondan farklı değildir. Hikaye anlatımı, izleyicilerin doğal olarak hikayelere ilgi duyması ve bunlarla duygusal olarak bağlantılı olmaları nedeniyle bir butik oteli pazarlamak için güçlü bir araç olabilir. Web sitesi sayfalarınızdaki, iyi tasarlanmış videolarınız veya Instagram hesabınızdaki resimlerden oluşan bir koleksiyon.
Yorumlar
Yorum Gönder