Foça otellerinde bu yazıda, otel endüstrisi için SEO'yu nasıl kullanabileceğinizi ele alacağız. Ir Hotel SEO, otel web sitelerinin arama motoru optimizasyonu - Google'ın arama motorlarının sitenize göndereceği kişi sayısını artırmak için bir otelin web sitesini iyileştirme sürecidir. arama motoru sonuçları sayfası (SERP). Muhtemelen kullanıcıların Google sayfasındaki ilk olduklarını duymuşsunuzdur - bu bir SERP’deki en üst sıra.
Foça otellerinde SEO için bir otelin web sitesinin iyileştirilmesi karmaşık görünebilir, ancak süreç, dikkate alacağımız bazı önemli ancak yüksek değerli karmaşık unsurlara odaklanarak basitleştirilebilir.
Foça otellerinde otel SEO başlayanlar için tehlikeli olabilir (pro ipucu: Eğer bir kaç yüz dolarlık 1000 kalite bağlantıları satın eğer, hemen durun!) Herhangi bir gölgede siyah kuşak olmaya gerek yoktur. ya da karanlık sanatlar.
Foça otellerinde arama motoru optimizasyonu sadece büyük bir şey yapıyor daha fazladır tutarlı, genellikle yavaş bir süreç için daha yapışan gece sonucunu alır daha uzun bir süre için görünüşte sıkıcı. Ancak bu kendi başına bir fırsattır - çoğu işletme SEO'dan en iyi şekilde yararlanmak için esnek değildir. Bu nedenle, bu büyük satış kanalı muhtemelen işleme koymaya istekli olmanız durumunda size fayda sağlayacaktır.
Foça otellerinde arama motoru optimizasyonunun otelin web sitesine nasıl yardımcı olabileceğine bakalım.
En İyi İnsan Türü
Foça otellerinde kullanıcılar web sitenizi görüntüleyen kişilerdir. Kullanıcılar, web sitenizde, sayfa görüntülemeleri olarak bilinen bir veya daha fazla sayfayı görüntüleyebilecekleri bir oturumda zaman geçirir. Daha genel olarak, birçok kullanıcı bir araya getirildiğinde, bunlar genellikle trafik olarak adlandırılır. Benzer şekilde, kullanıcılar trafik yaratan belirli bir otoyolda çok sayıda aracın (kullanıcıların) bulunabileceği trafik kanalları ile gruplandırılmıştır.
Foça otellerinde trafik kanalları gittikçe, hepsi aynı değil. Oteller için sosyal medya pazarlamasının gerçekten iğneyi nasıl hareket ettirebileceğini tartıştık. E-postayla pazarlama, onlara ulaşmanıza izin veren konukların bir listesi varsa çok iyi yapabilir. Google AdWords gibi ücretli aramalar iyi getiri sağlayabilir. Bununla birlikte, bu önemli bir devam eden maliyete yol açacaktır ve pazarınızdaki rekabete bağlı olacaktır. Diğer web sitelerinden gelen yönlendirme trafiği çok güvenilir olarak görülebilir. Bu nedenle, bir fark yaratmak için yeterince zor olmasına rağmen, sahip olmak için iyi bir şeydir.
Foça otellerinde doğrudan trafik büyüktür, ancak ölçülmesi çok zordur. Doğrudan trafik, web sitenize doğrudan erişen kullanıcılar için bir etikettir. Doğrudan URL’nize yazdılar. Belki de otelinizi aradılar ve web sitesi üzerinden rezervasyon yaparsanız, en iyi anlaşmayı alır veya otel web sitenizin URL'sini hatırlar ve düzenli bir misafir olduğunuzu hatırlarsınız. Ayrıca, sebebi ne olursa olsun, o kişinin nereden geldiğini bulmak mümkün değildir oturumları tanımlamak için kullanılabilir - belki de hala sosyal medya uygulaması aracılığıyla bir arama oldu, ancak herhangi bir nedenle, analiz aracı için.
Foça otellerinde bu arkadaş organik arama motoru trafiğimizi terk ediyor.
Organik Arama Motoru Trafiği Nedir?
Foça otellerinde bir ağız dolu, bu yüzden genellikle kısaltılır. Aşağıdaki gibi farklı isimlerle adlandırılan organik arama motoru trafiğini duymuş olabilirsiniz:
Arama motoru trafiği
Organik trafik
Organik arama
Arama trafiği
Google trafiği
Foça otellerinde çoğu zaman arama motoru optimizatörleri tarafından kullanılan terminolojilerde bazı ince farklar vardır, ancak aslında aynı şeyden bahsediyoruz; Bir arama motorunda bir konu üzerinde arama yaptıktan sonra web sitenizi keşfeden kişiler.
Organik Arama Trafiği Neden İyi?
Foça otellerinde aşağıda tartışacağımız gibi, organik arama trafiğini artırmak için bir otel SEO stratejisi kullanmanın birçok yararı vardır, ancak en önemlisi doğru şekilde yapıldığında:
Foça otellerinde bataryayı açtığınızda, öngörülebilir gelecekte ücretsiz veya "en kötü" ucuz trafikte. Bu bazen yaprak dökmeyen denir - büyümek için biraz zaman alabilir, ancak yıllar içinde büyümeye devam eder.
Foça otellerinde doğru niyetle, kullanıcılar web sitenizi bulacaktır. Bu nedenle, otelinizin bulunduğu oteli veya şehri ziyaret etmeyi planlıyorlar ve bu nedenle ödeme yapan bir konuk olma olasılığı daha yüksektir.
Foça otellerinde organik arama motoru trafiği, doğrudan trafik dışındaki diğer trafik kaynaklarından daha iyi dönüşüm eğilimi gösterir.
Foça otellerinde bunu web sitenizin banner reklamlarıyla veya daha geleneksel baskı reklamlarıyla karşılaştırdığınızda, kelimenin tam anlamıyla, reklamınızın okuyucuyu oteliniz için rezervasyon yaptırmaya yetecek kadar ikna ettiğini umuyoruz.
Foça otellerinde 2015 yılında, Yotpo, 65 milyon e-ticaret işlemine bakılarak 120.000 web sitesinden 2 milyar dolar gelir elde etti. Satışların nereden geldiği:
Foça otellerinde düşen E-Ticaret Trafiği
Foça otellerinde doğrudan trafiğin bağlantısı zamanla artar. Bu nedenle, sitenizin doğrudan trafiğe göre daha az dönüşümü varsa şaşırmayın.
Foça otellerinde bu, doğrudan trafik yoğunluğunu azaltır ve
Foça otellerinde SEO için bir otelin web sitesinin iyileştirilmesi karmaşık görünebilir, ancak süreç, dikkate alacağımız bazı önemli ancak yüksek değerli karmaşık unsurlara odaklanarak basitleştirilebilir.
Foça otellerinde otel SEO başlayanlar için tehlikeli olabilir (pro ipucu: Eğer bir kaç yüz dolarlık 1000 kalite bağlantıları satın eğer, hemen durun!) Herhangi bir gölgede siyah kuşak olmaya gerek yoktur. ya da karanlık sanatlar.
Foça otellerinde arama motoru optimizasyonu sadece büyük bir şey yapıyor daha fazladır tutarlı, genellikle yavaş bir süreç için daha yapışan gece sonucunu alır daha uzun bir süre için görünüşte sıkıcı. Ancak bu kendi başına bir fırsattır - çoğu işletme SEO'dan en iyi şekilde yararlanmak için esnek değildir. Bu nedenle, bu büyük satış kanalı muhtemelen işleme koymaya istekli olmanız durumunda size fayda sağlayacaktır.
Foça otellerinde arama motoru optimizasyonunun otelin web sitesine nasıl yardımcı olabileceğine bakalım.
En İyi İnsan Türü
Foça otellerinde kullanıcılar web sitenizi görüntüleyen kişilerdir. Kullanıcılar, web sitenizde, sayfa görüntülemeleri olarak bilinen bir veya daha fazla sayfayı görüntüleyebilecekleri bir oturumda zaman geçirir. Daha genel olarak, birçok kullanıcı bir araya getirildiğinde, bunlar genellikle trafik olarak adlandırılır. Benzer şekilde, kullanıcılar trafik yaratan belirli bir otoyolda çok sayıda aracın (kullanıcıların) bulunabileceği trafik kanalları ile gruplandırılmıştır.
Foça otellerinde trafik kanalları gittikçe, hepsi aynı değil. Oteller için sosyal medya pazarlamasının gerçekten iğneyi nasıl hareket ettirebileceğini tartıştık. E-postayla pazarlama, onlara ulaşmanıza izin veren konukların bir listesi varsa çok iyi yapabilir. Google AdWords gibi ücretli aramalar iyi getiri sağlayabilir. Bununla birlikte, bu önemli bir devam eden maliyete yol açacaktır ve pazarınızdaki rekabete bağlı olacaktır. Diğer web sitelerinden gelen yönlendirme trafiği çok güvenilir olarak görülebilir. Bu nedenle, bir fark yaratmak için yeterince zor olmasına rağmen, sahip olmak için iyi bir şeydir.
Foça otellerinde doğrudan trafik büyüktür, ancak ölçülmesi çok zordur. Doğrudan trafik, web sitenize doğrudan erişen kullanıcılar için bir etikettir. Doğrudan URL’nize yazdılar. Belki de otelinizi aradılar ve web sitesi üzerinden rezervasyon yaparsanız, en iyi anlaşmayı alır veya otel web sitenizin URL'sini hatırlar ve düzenli bir misafir olduğunuzu hatırlarsınız. Ayrıca, sebebi ne olursa olsun, o kişinin nereden geldiğini bulmak mümkün değildir oturumları tanımlamak için kullanılabilir - belki de hala sosyal medya uygulaması aracılığıyla bir arama oldu, ancak herhangi bir nedenle, analiz aracı için.
Foça otellerinde bu arkadaş organik arama motoru trafiğimizi terk ediyor.
Organik Arama Motoru Trafiği Nedir?
Foça otellerinde bir ağız dolu, bu yüzden genellikle kısaltılır. Aşağıdaki gibi farklı isimlerle adlandırılan organik arama motoru trafiğini duymuş olabilirsiniz:
Arama motoru trafiği
Organik trafik
Organik arama
Arama trafiği
Google trafiği
Foça otellerinde çoğu zaman arama motoru optimizatörleri tarafından kullanılan terminolojilerde bazı ince farklar vardır, ancak aslında aynı şeyden bahsediyoruz; Bir arama motorunda bir konu üzerinde arama yaptıktan sonra web sitenizi keşfeden kişiler.
Organik Arama Trafiği Neden İyi?
Foça otellerinde aşağıda tartışacağımız gibi, organik arama trafiğini artırmak için bir otel SEO stratejisi kullanmanın birçok yararı vardır, ancak en önemlisi doğru şekilde yapıldığında:
Foça otellerinde bataryayı açtığınızda, öngörülebilir gelecekte ücretsiz veya "en kötü" ucuz trafikte. Bu bazen yaprak dökmeyen denir - büyümek için biraz zaman alabilir, ancak yıllar içinde büyümeye devam eder.
Foça otellerinde doğru niyetle, kullanıcılar web sitenizi bulacaktır. Bu nedenle, otelinizin bulunduğu oteli veya şehri ziyaret etmeyi planlıyorlar ve bu nedenle ödeme yapan bir konuk olma olasılığı daha yüksektir.
Foça otellerinde organik arama motoru trafiği, doğrudan trafik dışındaki diğer trafik kaynaklarından daha iyi dönüşüm eğilimi gösterir.
Foça otellerinde bunu web sitenizin banner reklamlarıyla veya daha geleneksel baskı reklamlarıyla karşılaştırdığınızda, kelimenin tam anlamıyla, reklamınızın okuyucuyu oteliniz için rezervasyon yaptırmaya yetecek kadar ikna ettiğini umuyoruz.
Foça otellerinde 2015 yılında, Yotpo, 65 milyon e-ticaret işlemine bakılarak 120.000 web sitesinden 2 milyar dolar gelir elde etti. Satışların nereden geldiği:
Foça otellerinde düşen E-Ticaret Trafiği
Foça otellerinde doğrudan trafiğin bağlantısı zamanla artar. Bu nedenle, sitenizin doğrudan trafiğe göre daha az dönüşümü varsa şaşırmayın.
Foça otellerinde bu, doğrudan trafik yoğunluğunu azaltır ve
Yorumlar
Yorum Gönder