Sosyal Medya, Daha Geniş Bir Stratejinin Bir Parçası Olabilir mi?
Hedefler belirlediyseniz ve bir otel pazarlama stratejisi için geçerli bir çerçeve oluşturduysanız, büyük bir adım atıyorsunuz demektir. Geçtiğimiz birkaç yıl boyunca bu süreçten geçtiyseniz, bir sonraki adımın sosyal medyaya büyük bir sohbet konusu olması gerektiğini söyleyeceğiz.
Sosyal medya planlamasını, tüm pazarlamanız için daha geniş bir planlama sürecinin parçası haline getirin.
Sosyal medya planlamasını, tüm pazarlamanız için daha geniş bir planlama sürecinin parçası haline getirin.
Stratejiden planlamaya oturduğunuzda, infazınızı sosyal medyaya odaklama fikri muhtemelen çekici bir seçim oldu. Birçok butik otel aşağıdakileri hissetmektedir:
Google Adwords ile sonuçları gördüler, ancak dönüşümler düştüğünde maliyetler arttı.
Sosyal medyanın ne kadar önemli olduğunu, ilham verici, ilham verici kıskançlıktan gerçeğe kadar, seyahatçinin süreci için okudunuz.
Foça otelinizin sosyal medya hesaplarını genç bir çalışana çevirdiniz ve kendilerine bir otel çalışmasını söylediniz. Bu kısa vadede çalıştı, ancak erişim azaltıldı, kitleniz daha az meşguldü ve herhangi bir gerçekle ilgili olamazdı. Bu çabalar rezervasyon yapıyor.
Foça otellerinde sosyal medya faaliyetlerinizin diğer pazarlama faaliyetlerinize paralel olarak daha fazla düşme zamanı. Strateji belirleme ve planlama süreciniz sırasında sosyal medyanın bireysel şubeleri nasıl çekebileceğine dair üç ayrı örnek: https://www.foca1887otel.com/foca-gezilecek-yerler/
Foça otellerinde alıcının kişisel profillerini bilgilendirmek için güçlü kitle profili oluşturma araçlarını kullanın.
Foça otellerinde müşterileriniz için en önemli özelliklerin hangileri olduğunu daha iyi anlamak ve hedeflerini anlamak için Twitter'da aldığınız yorumlara veya Facebook otelinizdeki yorumlarınıza bakın.
Foça otellerinde güçlü yönleri, zayıf yönleri, fırsatları ve tehditleri tartışırken - işiniz için bir analizi oluşturduğunuzda - sosyal medyanın tartışmasını sağlayın.
Foça otellerinde başarının bir köşesi olarak ölçmek
Foça otellerinde akıllı pazar hedeflerinin kısaltılmasında “ölçülebilir” anlamına gelen “M” kelimesinin doğru olduğunu hatırlıyor musunuz? (Ve bu nedenle, Özel j ve Başarılabilir, aynı fikir ile doğrudan ilişkilidir.) Doğal olarak, aynı maksim, sosyal medya stratejisi yaratımı için de geçerlidir. Özellikle şunları yapmalısınız:
Foça otellerinde elde etmek istediğiniz sosyal medya metriklerinin alt satırınızda nasıl ölçülebilir bir etkiye sahip olduğunu düşünün.
Foça otellerinde sosyal medya platformlarındaki başarınızın, unuz duvarlı bahçe Sosyal'inizin dışındaki operasyonunuz için sonuçlara dönüştüğünden emin olmak istersiniz.
Foça otellerinde bu kullanıcılar sitenizdeyken, müşterilere dönüştürüldüklerinden ve diğer yöntemlerden daha düşük bir edinme maliyetinden emin olduklarından emin olmak istersiniz.
Foça otellerinde organik Sosyal Medya'nın Butik Otel'in Stratejisinde Hala Yeri Var mı?
Foça otellerinde kesinlikle. Ancak, Twitter veya Facebook üzerinden rezervasyon yapma işlemi artık geçerli değil:
Foça otellerinde müşterilerinizin sorunlarını çözerek ve bazen müşterilerinizin sorunlarını çözerek bir kitle oluşturun.
Foça otellerinde kendi iş hedeflerinize ve marka özelliklerine dönün ve sosyal medyada blog yayınlarını paylaşın ve paylaşın.
Foça otellerinde parmaklarınızı geçirin, bazı insanlar bağlantılara tıklar ve konaklamanızı sizinle rezerve eder.
Foça otellerinde organik sosyal medya şimdi küratörlük ve marka kimliği ile ilgilidir. Özellikle Instagram, seyahat şirketleri için çok önemli bir ağ olarak yükseldiğinde, indie seyahat operatörleri için enerjik girişimlerini gevşetme zamanıdır.
Odak Ağları ve Otel Medya Stratejisindeki Rolü
Foça otellerinde bir ya da iki ağın gerçekten dört ya da beş kez çok ince bir şekilde yayılmasından gerçekten daha iyi olduğunu görmek için onun görüşünü paylaştık. Ağların planınıza nasıl uyduğunu görebilirsiniz - belki geçmişten farklı:
Foça otellerinde platformun çekirdeği olarak Instagram hikayeleri, haber kaynağı durum mesajları geçti - bu sizin oteliniz için iyi bir şey. Artık bir fotoğrafçı tarafından bir tripod üzerine çekildiğinize bakmak için her fotoğrafa ihtiyacınız yoktur ve ayrıca bir dizi metin ve örgü yazıtları üzerinde bir etki yaratmak için daha fazla fırsata sahipsiniz. (Ve bu, normal bir yazıya göre bir hikaye için daha etkileşimli seçeneklerden daha fazlasını söylemez.)
Foça otellerinde facebook, yeni müşterileri karşılamak ve bu etkileşimleri yönetmeye yardımcı olmak için sıklıkla araçlar geliştirdi.
Foça otellerinde twitter'ın önemini azaltmaya devam ettiği (politika ve gazetecilik gibi belirli alanlar hariç), butik otellere daha fazla odaklanıyor: anlık güncellemeler vermek ve müşteri destekli soruları yanıtlamak.
Foça otellerinde belki de oteliniz açıldı veya bu odak ağlarından birine yenisiniz. Yeterince adil. Her iki durumda da, büyük olasılıkla ağları daha geleneksel bir şekilde kullanacaksınız: Başkaları tarafından oluşturulan içeriği paylaşın, alanınızdaki kişilerle etkileşim kurmaya başlayın ve ardından kendi içeriğinizi paylaşın.
İçerik Karışımı Stratejinize Getir
Bunu takip et
Hedefler belirlediyseniz ve bir otel pazarlama stratejisi için geçerli bir çerçeve oluşturduysanız, büyük bir adım atıyorsunuz demektir. Geçtiğimiz birkaç yıl boyunca bu süreçten geçtiyseniz, bir sonraki adımın sosyal medyaya büyük bir sohbet konusu olması gerektiğini söyleyeceğiz.
Sosyal medya planlamasını, tüm pazarlamanız için daha geniş bir planlama sürecinin parçası haline getirin.
Sosyal medya planlamasını, tüm pazarlamanız için daha geniş bir planlama sürecinin parçası haline getirin.
Stratejiden planlamaya oturduğunuzda, infazınızı sosyal medyaya odaklama fikri muhtemelen çekici bir seçim oldu. Birçok butik otel aşağıdakileri hissetmektedir:
Google Adwords ile sonuçları gördüler, ancak dönüşümler düştüğünde maliyetler arttı.
Sosyal medyanın ne kadar önemli olduğunu, ilham verici, ilham verici kıskançlıktan gerçeğe kadar, seyahatçinin süreci için okudunuz.
Foça otelinizin sosyal medya hesaplarını genç bir çalışana çevirdiniz ve kendilerine bir otel çalışmasını söylediniz. Bu kısa vadede çalıştı, ancak erişim azaltıldı, kitleniz daha az meşguldü ve herhangi bir gerçekle ilgili olamazdı. Bu çabalar rezervasyon yapıyor.
Foça otellerinde sosyal medya faaliyetlerinizin diğer pazarlama faaliyetlerinize paralel olarak daha fazla düşme zamanı. Strateji belirleme ve planlama süreciniz sırasında sosyal medyanın bireysel şubeleri nasıl çekebileceğine dair üç ayrı örnek: https://www.foca1887otel.com/foca-gezilecek-yerler/
Foça otellerinde alıcının kişisel profillerini bilgilendirmek için güçlü kitle profili oluşturma araçlarını kullanın.
Foça otellerinde müşterileriniz için en önemli özelliklerin hangileri olduğunu daha iyi anlamak ve hedeflerini anlamak için Twitter'da aldığınız yorumlara veya Facebook otelinizdeki yorumlarınıza bakın.
Foça otellerinde güçlü yönleri, zayıf yönleri, fırsatları ve tehditleri tartışırken - işiniz için bir analizi oluşturduğunuzda - sosyal medyanın tartışmasını sağlayın.
Foça otellerinde başarının bir köşesi olarak ölçmek
Foça otellerinde akıllı pazar hedeflerinin kısaltılmasında “ölçülebilir” anlamına gelen “M” kelimesinin doğru olduğunu hatırlıyor musunuz? (Ve bu nedenle, Özel j ve Başarılabilir, aynı fikir ile doğrudan ilişkilidir.) Doğal olarak, aynı maksim, sosyal medya stratejisi yaratımı için de geçerlidir. Özellikle şunları yapmalısınız:
Foça otellerinde elde etmek istediğiniz sosyal medya metriklerinin alt satırınızda nasıl ölçülebilir bir etkiye sahip olduğunu düşünün.
Foça otellerinde sosyal medya platformlarındaki başarınızın, unuz duvarlı bahçe Sosyal'inizin dışındaki operasyonunuz için sonuçlara dönüştüğünden emin olmak istersiniz.
Foça otellerinde bu kullanıcılar sitenizdeyken, müşterilere dönüştürüldüklerinden ve diğer yöntemlerden daha düşük bir edinme maliyetinden emin olduklarından emin olmak istersiniz.
Foça otellerinde organik Sosyal Medya'nın Butik Otel'in Stratejisinde Hala Yeri Var mı?
Foça otellerinde kesinlikle. Ancak, Twitter veya Facebook üzerinden rezervasyon yapma işlemi artık geçerli değil:
Foça otellerinde müşterilerinizin sorunlarını çözerek ve bazen müşterilerinizin sorunlarını çözerek bir kitle oluşturun.
Foça otellerinde kendi iş hedeflerinize ve marka özelliklerine dönün ve sosyal medyada blog yayınlarını paylaşın ve paylaşın.
Foça otellerinde parmaklarınızı geçirin, bazı insanlar bağlantılara tıklar ve konaklamanızı sizinle rezerve eder.
Foça otellerinde organik sosyal medya şimdi küratörlük ve marka kimliği ile ilgilidir. Özellikle Instagram, seyahat şirketleri için çok önemli bir ağ olarak yükseldiğinde, indie seyahat operatörleri için enerjik girişimlerini gevşetme zamanıdır.
Odak Ağları ve Otel Medya Stratejisindeki Rolü
Foça otellerinde bir ya da iki ağın gerçekten dört ya da beş kez çok ince bir şekilde yayılmasından gerçekten daha iyi olduğunu görmek için onun görüşünü paylaştık. Ağların planınıza nasıl uyduğunu görebilirsiniz - belki geçmişten farklı:
Foça otellerinde platformun çekirdeği olarak Instagram hikayeleri, haber kaynağı durum mesajları geçti - bu sizin oteliniz için iyi bir şey. Artık bir fotoğrafçı tarafından bir tripod üzerine çekildiğinize bakmak için her fotoğrafa ihtiyacınız yoktur ve ayrıca bir dizi metin ve örgü yazıtları üzerinde bir etki yaratmak için daha fazla fırsata sahipsiniz. (Ve bu, normal bir yazıya göre bir hikaye için daha etkileşimli seçeneklerden daha fazlasını söylemez.)
Foça otellerinde facebook, yeni müşterileri karşılamak ve bu etkileşimleri yönetmeye yardımcı olmak için sıklıkla araçlar geliştirdi.
Foça otellerinde twitter'ın önemini azaltmaya devam ettiği (politika ve gazetecilik gibi belirli alanlar hariç), butik otellere daha fazla odaklanıyor: anlık güncellemeler vermek ve müşteri destekli soruları yanıtlamak.
Foça otellerinde belki de oteliniz açıldı veya bu odak ağlarından birine yenisiniz. Yeterince adil. Her iki durumda da, büyük olasılıkla ağları daha geleneksel bir şekilde kullanacaksınız: Başkaları tarafından oluşturulan içeriği paylaşın, alanınızdaki kişilerle etkileşim kurmaya başlayın ve ardından kendi içeriğinizi paylaşın.
İçerik Karışımı Stratejinize Getir
Bunu takip et
Yorumlar
Yorum Gönder