Foca Otellerinde Daha Akıllı Bir İçerik Pazarlamacısı Yapacak İki Kelime
Genellikle, bir tabanca düelloda çalışan bir şairi - sadece yirmi dokuz - bırakmazsınız, ama bu tam olarak Alexander Puşkin'in yaptığı şeydir.
Son düello ölümcül olduğunu kanıtladı.
Ne yazık ki, yeryüzünde iki kişi olduğu sürece, çatışma olacaktır. Ama her zaman ölmeyi bırakmak zorunda değil.
Foca Otellerinde Birkaç düelloda bulundum. Tabanca-sling çeşitlilik değil - ama copywriting türü. Senaryo Sen'i muhtemelen tanıyacaksın.
Fikrimi reddettim.
Müşteri "Hiç işe yaramıyor" diyor ve daha iyi bir fikre sahip.
"Güzel," diyorum ki, "İkisini de test edelim ve hangisinin daha iyi çalıştığını görelim."
Ve pazarın kazananı ilan etmesine izin veriyoruz.
Kelime # 1: Test
Test yapmak sizi daha akıllı hale getirir.
Foca Otellerinde Pazarda yarattığınız şeyleri test etmenin en iyi yanı, neyin işe yarayıp neyin işe yaramadığını ilk elden öğrenmenizdir. Pazarlama uzmanı olmak gibi.
Fikirlerinizi test etmek istemiyorsanız, o zaman karanlıkta yürüyün ... yarattığınız şeyin gerçekliğinden cahilce (belki de mutlu bir şekilde).
Bunun yerine, başlıklar, harekete geçirme ifadesi, kopya uzunluğu, resimler, kelimeler vb. Yüzlerce değişkene test edin ve sağlıklı bir kazanan fikir seti geliştirin.
Foca Otellerinde Bu deneyim sizi, içerikli bir üreticiden sofistike ve baştan çıkarıcı birine dönüştürecek.
Ve bu, size insanlara tavsiyelerde bulunacak, onları panellere oturmaya davet edecek ve en iyi projelerinde çalışmaya başlayacak olan deneyim.
Bir bakıma, herkesin doğrudan cevap kopyasının nasıl yazılacağını öğrenmesi gerektiğine inanıyorum. Bu, en iyi fikirleri gün ışığını görmek için mükemmel bir yoldur.
Foca Otellerinde Her şeyi test edin ve daha akıllı (ve daha zengin) olun. Fakat çok fazla dirençle karşılaşırsanız şaşırmayın.
2. Kelime: Paranoya
Patronunuzun blog gönderilerini belirli bir şekilde biçimlendirmede ısrar ettiğini düşünün. Bir açıklama (bir harekete geçirici mesaj düğmesiyle) ve daha sonra bir açılışla ilgili bir makale, daha sonra gönderiyi açıklayan bir konferans istiyor.
Bulanıklığın, sayfadaki hemen çıkma oranlarını, paylaşımları ve okuma süresini etkilediğine dair bir önseziniz var. Bu seni rahatsız ediyor.
Foca Otellerinde Patronuna bir şey söyle ve paranoyak olduğunu söyle. Ancak, bunun doğru olup olmadığını bilmenin tek yolu test etmektir.
Paylaşımları, abonelikleri veya dönüşümleri bastıran bir avuç değişken olabilir. Test etmeye ve değişkenleri ayırana kadar hangisinin olduğunu bilmiyorsunuz.
Ayrıca, patronunuzun (veya müşterinizin) önerilerinizi yaptığını düşünüyorsanız, trafiğin artırılması, dönüşümlerin artırılması ve daha fazla para kazanma işinin size ait olduğunu hatırlatın. Bunu yapmanın tek yolu test etmek.
Foca Otellerinde bir zamanlar dediği gibi, “Sadece paranoyak hayatta kalır. Andy
Test seni sıkar
Seni test etmenin başka bir yolu var. Egonuzu kırabilir (en iyi şekilde ve buna izin verirseniz).
Her şey hakkında haklı olduklarını düşünen bir tür insan yapıyorum. Ben kendimden geliyorum. Saçma bir şey duyduğumu düşündüğümde şaşırdım. Ve bu gibi şeyler söylemek hoşuma gidiyor. Bu aptal ”ve sonra nedenini açıkla.
Foca Otellerinde Metin yazma düellolarını kaybetmek bu tavrı daha da artırdı.
Bak, bazı test düellolarını kaybettim. Kazanacağımdan emindim. Ayrıca ar kazanan fikirlerimin de en iyisi de oldu. Kanıtlamak için çırpılmış gizemi buldum.
Ama zamanla, ağzımı kapalı tutmayı ve pazarın doğru olduğunu kanıtlamayı öğrendim.
Foca Otellerinde Bazı testler kazandım ve deneyimlerim büyüdükçe kaybettiğimden daha fazla kazanma eğilimindeyim çünkü neyin işe yarayıp neyin işe yaramadığına dair bir his geliştirdim.
Bu yüzden son temyiz mahkemesine gitmeyi seviyorum - kişisel işlemlerin önlenmesi.
Test etmek için neyin var?
Metin Yazarlığı etkileşim, paylaşma ve potansiyel müşteriler oluşturma gibi dört şeye kadar kaynar. Bunların her birini ayrı ayrı yapalım.
Foca Otellerinde Metin Yazarlığı: Hangi iki başlık veya konu en iyisidir? Açılış sayfanızdaki dönüşüm oranlarını artırmak için bir harekete geçirici mesaj nasıl yazıyorsunuz? Bu görüntü baskıyı bastırıyor mu?
Katılım: Kullanıcılar blog'unuzda yorum bırakıyor veya size e-posta gönderiyor mu? Google+ veya Facebook'ta mı yanıt veriyorlar?
Paylaşım: İçeriğiniz Google + 'ya nasıl yayılır (öğrenmek için Dalgalar'ı kullanır)? Facebook'ta en çok hangi içerik çalışır? Heyecan mı? Pinterest?
Foca Otellerinde Kurşun Üretimi: İçeriğinizden potansiyel müşteriler ve gelirler mi oluşturuyorsunuz? Bu en önemli metriktir.
Yukarıdaki bölümleri gerçekten ölçmek söz konusu olduğunda göz önünde bulundurmanız gereken bazı temel metrikler şunlardır:
1. Web Sitesi, Blog ve Açılış sayfaları
Ziyaretçi
Sayfa Görünümleri
Gelen bağlantılar
dönüşümler
Yorumlar
aboneler
2. Dijital Ürünler (e-kitaplar, beyaz kağıtlar ve vaka çalışmaları dahil)
İndirilenler
Sosyal paylaşımlar
aboneler
3. E-posta Pazarlama
açılan
Tıklama oranları
aboneler
ileri
4. Sosyal Ağlar
seyirci
Beğenenler veya + 1'ler
Retweetler / Beğeniler
Genellikle, bir tabanca düelloda çalışan bir şairi - sadece yirmi dokuz - bırakmazsınız, ama bu tam olarak Alexander Puşkin'in yaptığı şeydir.
Son düello ölümcül olduğunu kanıtladı.
Ne yazık ki, yeryüzünde iki kişi olduğu sürece, çatışma olacaktır. Ama her zaman ölmeyi bırakmak zorunda değil.
Foca Otellerinde Birkaç düelloda bulundum. Tabanca-sling çeşitlilik değil - ama copywriting türü. Senaryo Sen'i muhtemelen tanıyacaksın.
Fikrimi reddettim.
Müşteri "Hiç işe yaramıyor" diyor ve daha iyi bir fikre sahip.
"Güzel," diyorum ki, "İkisini de test edelim ve hangisinin daha iyi çalıştığını görelim."
Ve pazarın kazananı ilan etmesine izin veriyoruz.
Kelime # 1: Test
Test yapmak sizi daha akıllı hale getirir.
Foca Otellerinde Pazarda yarattığınız şeyleri test etmenin en iyi yanı, neyin işe yarayıp neyin işe yaramadığını ilk elden öğrenmenizdir. Pazarlama uzmanı olmak gibi.
Fikirlerinizi test etmek istemiyorsanız, o zaman karanlıkta yürüyün ... yarattığınız şeyin gerçekliğinden cahilce (belki de mutlu bir şekilde).
Bunun yerine, başlıklar, harekete geçirme ifadesi, kopya uzunluğu, resimler, kelimeler vb. Yüzlerce değişkene test edin ve sağlıklı bir kazanan fikir seti geliştirin.
Foca Otellerinde Bu deneyim sizi, içerikli bir üreticiden sofistike ve baştan çıkarıcı birine dönüştürecek.
Ve bu, size insanlara tavsiyelerde bulunacak, onları panellere oturmaya davet edecek ve en iyi projelerinde çalışmaya başlayacak olan deneyim.
Bir bakıma, herkesin doğrudan cevap kopyasının nasıl yazılacağını öğrenmesi gerektiğine inanıyorum. Bu, en iyi fikirleri gün ışığını görmek için mükemmel bir yoldur.
Foca Otellerinde Her şeyi test edin ve daha akıllı (ve daha zengin) olun. Fakat çok fazla dirençle karşılaşırsanız şaşırmayın.
2. Kelime: Paranoya
Patronunuzun blog gönderilerini belirli bir şekilde biçimlendirmede ısrar ettiğini düşünün. Bir açıklama (bir harekete geçirici mesaj düğmesiyle) ve daha sonra bir açılışla ilgili bir makale, daha sonra gönderiyi açıklayan bir konferans istiyor.
Bulanıklığın, sayfadaki hemen çıkma oranlarını, paylaşımları ve okuma süresini etkilediğine dair bir önseziniz var. Bu seni rahatsız ediyor.
Foca Otellerinde Patronuna bir şey söyle ve paranoyak olduğunu söyle. Ancak, bunun doğru olup olmadığını bilmenin tek yolu test etmektir.
Paylaşımları, abonelikleri veya dönüşümleri bastıran bir avuç değişken olabilir. Test etmeye ve değişkenleri ayırana kadar hangisinin olduğunu bilmiyorsunuz.
Ayrıca, patronunuzun (veya müşterinizin) önerilerinizi yaptığını düşünüyorsanız, trafiğin artırılması, dönüşümlerin artırılması ve daha fazla para kazanma işinin size ait olduğunu hatırlatın. Bunu yapmanın tek yolu test etmek.
Foca Otellerinde bir zamanlar dediği gibi, “Sadece paranoyak hayatta kalır. Andy
Test seni sıkar
Seni test etmenin başka bir yolu var. Egonuzu kırabilir (en iyi şekilde ve buna izin verirseniz).
Her şey hakkında haklı olduklarını düşünen bir tür insan yapıyorum. Ben kendimden geliyorum. Saçma bir şey duyduğumu düşündüğümde şaşırdım. Ve bu gibi şeyler söylemek hoşuma gidiyor. Bu aptal ”ve sonra nedenini açıkla.
Foca Otellerinde Metin yazma düellolarını kaybetmek bu tavrı daha da artırdı.
Bak, bazı test düellolarını kaybettim. Kazanacağımdan emindim. Ayrıca ar kazanan fikirlerimin de en iyisi de oldu. Kanıtlamak için çırpılmış gizemi buldum.
Ama zamanla, ağzımı kapalı tutmayı ve pazarın doğru olduğunu kanıtlamayı öğrendim.
Foca Otellerinde Bazı testler kazandım ve deneyimlerim büyüdükçe kaybettiğimden daha fazla kazanma eğilimindeyim çünkü neyin işe yarayıp neyin işe yaramadığına dair bir his geliştirdim.
Bu yüzden son temyiz mahkemesine gitmeyi seviyorum - kişisel işlemlerin önlenmesi.
Test etmek için neyin var?
Metin Yazarlığı etkileşim, paylaşma ve potansiyel müşteriler oluşturma gibi dört şeye kadar kaynar. Bunların her birini ayrı ayrı yapalım.
Foca Otellerinde Metin Yazarlığı: Hangi iki başlık veya konu en iyisidir? Açılış sayfanızdaki dönüşüm oranlarını artırmak için bir harekete geçirici mesaj nasıl yazıyorsunuz? Bu görüntü baskıyı bastırıyor mu?
Katılım: Kullanıcılar blog'unuzda yorum bırakıyor veya size e-posta gönderiyor mu? Google+ veya Facebook'ta mı yanıt veriyorlar?
Paylaşım: İçeriğiniz Google + 'ya nasıl yayılır (öğrenmek için Dalgalar'ı kullanır)? Facebook'ta en çok hangi içerik çalışır? Heyecan mı? Pinterest?
Foca Otellerinde Kurşun Üretimi: İçeriğinizden potansiyel müşteriler ve gelirler mi oluşturuyorsunuz? Bu en önemli metriktir.
Yukarıdaki bölümleri gerçekten ölçmek söz konusu olduğunda göz önünde bulundurmanız gereken bazı temel metrikler şunlardır:
1. Web Sitesi, Blog ve Açılış sayfaları
Ziyaretçi
Sayfa Görünümleri
Gelen bağlantılar
dönüşümler
Yorumlar
aboneler
2. Dijital Ürünler (e-kitaplar, beyaz kağıtlar ve vaka çalışmaları dahil)
İndirilenler
Sosyal paylaşımlar
aboneler
3. E-posta Pazarlama
açılan
Tıklama oranları
aboneler
ileri
4. Sosyal Ağlar
seyirci
Beğenenler veya + 1'ler
Retweetler / Beğeniler
Yorumlar
Yorum Gönder