Foca Otellerinde İçerik Pazarlama İade
Evet, yine döndü! İçerik Pazarlama Know-It-All, sorularınızı cevaplamak için burada.
Foca Otellerinde bu, blogdaki en son yorumlardan, bir önceki yayındaki yorumlardan ve Kurum içerisindeki forumlardan birkaçıdır. Bu, içerik uzmanları için yepyeni eğitim ve ağ oluşturma topluluğumuzdur.
Her zaman olduğu gibi, tüm cevaplar kendi önyargılarımı, güçlü düşünceleri, kişisel evcil hayvan akranlarını ve bireysel çalışma deneyimlerimi yansıtır.
Foca Otellerinde bu rakamlar boya olmadığından, işinizin cevapları her zaman sizden gelecek. Ancak, bu sorular size yararlı bir yön verebilir.
Foca Otellerinde 'den bir soruyla başlayacağız.
Viral gitmek için bir formül var mı?
Foca Otelelrinde son İçerik Pazarlama sürümümüzün yorumlarından, Yazarın
Foca Otellerinde içeriğinizin sayısını ve çok sayıda viral içeriği bilmek istiyorum. Ziyaretçi blogu mu? Blog yazılarına yorum yapıyor mu? PPC pazarlama? Yerel ağ? Sosyal medya? Diğer?
Sonia Simone:
Foca Otellerinde gerçekten viral içerik parçasında bir araya gelen birçok unsur var. Harika içerik harika, ama bu yapbozun tek parçası değil.
En önemlilerinden biri, zaten buhar oluşturan sulu, duygusal olarak konuşulan bir sohbete girmek. Örneğin, geçen yılın sonunda, içerik pazarlamacılarının Facebook'tan vazgeçip vazgeçmemesi konusunda bir yazı yazdım. İşletmeler Facebook ile öfkelendi ve çok fazla ısı üretildi. Ve bu ısıyı, ürün için iyi bir trafik oluşturmak için kullanabildim (ve işteyken ilgili bir iş mesajını ilettim).
Her zaman olduğu gibi, okuyucunun dikkatini çeken bir başlığa sahip olmanız gerekir. PPC, misafir kaydı ve sosyal medyanın yardımcı olabileceği bir miktar ivme kazanacak kadar trafiğiniz olmalıdır. Ayrıca, içeriğinizi ticari amaçlarla sunmak için bazı yararlı önerilerde bulunmak isteyeceksiniz (ve sadece en yeni tren kazasıyla dalga geçmeyeceksiniz).
Foca Otellerinde belki de en önemlisi, gerçekten iyi bir şekilde yazılmış bir makale, beklentilerinize iyi cevap veren iyi paylaşılmış bir mesaj kadar iyi yapamaz.
Köşedeki düşünceler
zahmetli sorusu:
Yeni okuyucular, aboneler, vb. Köşe tonu içeriğinizin değerini nasıl en üst düzeye çıkarabilirsin? Veya standart kenar çubuğu kayıt formu, yorumlar vb. Gibi sitenizdeki herhangi bir sayfa.
Foca Otellerinde gibi esnek bir yayın sistemi hakkında en önemli şey, her bir sayfayı veya gönderiyi belirli bir amaca hizmet etmek için uyarlayabilmenizdir.
Ürün bilgilerine veya blog'a abone olmak için harekete geçirici mesajlara yol açan köşe taşı açılış sayfaları oluşturduk. Günümüzde, yeni okuyuculara en yüksek kalite deneyimini (ücretsiz olarak) verebileceğimiz MyCopyblogger'a katılmak için tüm köşe sayfalarımızı kullanıyoruz. Geçtiğimiz yedi yıl boyunca yayınladığımız her şeyi alır ve daha okuyucu dostu bir formatta bırakır.
Yani bugün senin cevabın sonsuza kadar senin cevabın olmak zorunda değil. Birçoğumuz için, köşe taşlarından en iyi şekilde yararlanmak, en azından başlangıçta posta listenizi oluşturmaktır. Ancak işiniz büyüdükçe, bu değerli sayfaları kullanmanın yeni ve yaratıcı yollarına açık olun.
Foca Otellerinde bu soruyu bir dizi pazarlamacıya sordum ve birkaç cevap aldım: Hangisi daha iyi, e-bülten, blog ya da her ikisi de? Blog yazılarını e-postalarla ve e-postalarla birleştiren kombinasyonlarla, her birinin amacı biraz karıştı. Ne düşünüyorsun?
Sonia Simone:
E-posta pazarlama ve bir blog farklı amaçlara hizmet eder ve akıllı içerik pazarlama programı genellikle her ikisini de içerir.
Foca Otellerinde bir blog sadece yeni potansiyel müşterileri cezbetmekle kalmaz, aynı zamanda itibarımızı da yaratır. Bir blog, herkesin görebileceği bir yer - konunuz için uzmanlığınızı ve tutkunuzu göstermek. Yeni insanlarla tanışmak ve sizin ve yaptığınız şey hakkında daha fazla bilgi edinmelerini sağlamak için idealdir.
Bir e-posta bülteni ilişkiyi derinleştirmekle ilgilidir. Bu, pazarlama ilişkisinin Dikkat aşaması ve ürünün İlgi Noktası, Ürün İsteme ve bir satın alma işlemiyle ilgilidir.
Potansiyel müşterilerin ilgisini çekmeden bir pazarlama programınız yok. Ama asla hiçbir şeyi dikkatli yapmazsan, hiç işin yok. Birlikte çalışıyorlar.
Evet, yine döndü! İçerik Pazarlama Know-It-All, sorularınızı cevaplamak için burada.
Foca Otellerinde bu, blogdaki en son yorumlardan, bir önceki yayındaki yorumlardan ve Kurum içerisindeki forumlardan birkaçıdır. Bu, içerik uzmanları için yepyeni eğitim ve ağ oluşturma topluluğumuzdur.
Her zaman olduğu gibi, tüm cevaplar kendi önyargılarımı, güçlü düşünceleri, kişisel evcil hayvan akranlarını ve bireysel çalışma deneyimlerimi yansıtır.
Foca Otellerinde bu rakamlar boya olmadığından, işinizin cevapları her zaman sizden gelecek. Ancak, bu sorular size yararlı bir yön verebilir.
Foca Otellerinde 'den bir soruyla başlayacağız.
Viral gitmek için bir formül var mı?
Foca Otelelrinde son İçerik Pazarlama sürümümüzün yorumlarından, Yazarın
Foca Otellerinde içeriğinizin sayısını ve çok sayıda viral içeriği bilmek istiyorum. Ziyaretçi blogu mu? Blog yazılarına yorum yapıyor mu? PPC pazarlama? Yerel ağ? Sosyal medya? Diğer?
Sonia Simone:
Foca Otellerinde gerçekten viral içerik parçasında bir araya gelen birçok unsur var. Harika içerik harika, ama bu yapbozun tek parçası değil.
En önemlilerinden biri, zaten buhar oluşturan sulu, duygusal olarak konuşulan bir sohbete girmek. Örneğin, geçen yılın sonunda, içerik pazarlamacılarının Facebook'tan vazgeçip vazgeçmemesi konusunda bir yazı yazdım. İşletmeler Facebook ile öfkelendi ve çok fazla ısı üretildi. Ve bu ısıyı, ürün için iyi bir trafik oluşturmak için kullanabildim (ve işteyken ilgili bir iş mesajını ilettim).
Her zaman olduğu gibi, okuyucunun dikkatini çeken bir başlığa sahip olmanız gerekir. PPC, misafir kaydı ve sosyal medyanın yardımcı olabileceği bir miktar ivme kazanacak kadar trafiğiniz olmalıdır. Ayrıca, içeriğinizi ticari amaçlarla sunmak için bazı yararlı önerilerde bulunmak isteyeceksiniz (ve sadece en yeni tren kazasıyla dalga geçmeyeceksiniz).
Foca Otellerinde belki de en önemlisi, gerçekten iyi bir şekilde yazılmış bir makale, beklentilerinize iyi cevap veren iyi paylaşılmış bir mesaj kadar iyi yapamaz.
Köşedeki düşünceler
zahmetli sorusu:
Yeni okuyucular, aboneler, vb. Köşe tonu içeriğinizin değerini nasıl en üst düzeye çıkarabilirsin? Veya standart kenar çubuğu kayıt formu, yorumlar vb. Gibi sitenizdeki herhangi bir sayfa.
Foca Otellerinde gibi esnek bir yayın sistemi hakkında en önemli şey, her bir sayfayı veya gönderiyi belirli bir amaca hizmet etmek için uyarlayabilmenizdir.
Ürün bilgilerine veya blog'a abone olmak için harekete geçirici mesajlara yol açan köşe taşı açılış sayfaları oluşturduk. Günümüzde, yeni okuyuculara en yüksek kalite deneyimini (ücretsiz olarak) verebileceğimiz MyCopyblogger'a katılmak için tüm köşe sayfalarımızı kullanıyoruz. Geçtiğimiz yedi yıl boyunca yayınladığımız her şeyi alır ve daha okuyucu dostu bir formatta bırakır.
Yani bugün senin cevabın sonsuza kadar senin cevabın olmak zorunda değil. Birçoğumuz için, köşe taşlarından en iyi şekilde yararlanmak, en azından başlangıçta posta listenizi oluşturmaktır. Ancak işiniz büyüdükçe, bu değerli sayfaları kullanmanın yeni ve yaratıcı yollarına açık olun.
Foca Otellerinde bu soruyu bir dizi pazarlamacıya sordum ve birkaç cevap aldım: Hangisi daha iyi, e-bülten, blog ya da her ikisi de? Blog yazılarını e-postalarla ve e-postalarla birleştiren kombinasyonlarla, her birinin amacı biraz karıştı. Ne düşünüyorsun?
Sonia Simone:
E-posta pazarlama ve bir blog farklı amaçlara hizmet eder ve akıllı içerik pazarlama programı genellikle her ikisini de içerir.
Foca Otellerinde bir blog sadece yeni potansiyel müşterileri cezbetmekle kalmaz, aynı zamanda itibarımızı da yaratır. Bir blog, herkesin görebileceği bir yer - konunuz için uzmanlığınızı ve tutkunuzu göstermek. Yeni insanlarla tanışmak ve sizin ve yaptığınız şey hakkında daha fazla bilgi edinmelerini sağlamak için idealdir.
Bir e-posta bülteni ilişkiyi derinleştirmekle ilgilidir. Bu, pazarlama ilişkisinin Dikkat aşaması ve ürünün İlgi Noktası, Ürün İsteme ve bir satın alma işlemiyle ilgilidir.
Potansiyel müşterilerin ilgisini çekmeden bir pazarlama programınız yok. Ama asla hiçbir şeyi dikkatli yapmazsan, hiç işin yok. Birlikte çalışıyorlar.
Yorumlar
Yorum Gönder