Foca Otellerinde İçerik Pazarlama Neden Uzun Bir Oyun (ve Nasıl Oynanır)
Üç gün boyunca ABD ve Kanada'nın her yerine uçtuk, şirket değerlerinden bahsediyoruz, nerede olduğumuz ve nereye gidiyoruz.
Foca Otellerinde Şirketimiz uzaktan çalışıyor, bu yüzden bu toplantıdan önce meslektaşlarımın çoğu ile tanışmamıştım. Bu üç gün boyunca, destek ekibimizle ilişkiler kurdum, geliştiricilerimizle poker oynadım ve seksenli yıllarda editör ekibimle bağlantı kurdum.
Yönetim ekibimiz uzun vadede düşünüyor. Hepimiz bir araya gelmek, plan yapmak, gülmek ve hayal kurmak için hepimiz biliyoruz ki, Patrick Swayze's Road House'un uzun zaman, uçak bileti, otel odaları, yemekler ve gece görüşlerinin maliyeti aştığını biliyoruz. . Tony Clark'a sor.
Ve eğer bunu biliyor ya da bilmiyorsan, içeriğiyle uzun bir oyun oynuyorsun.
Foca Otellerinde Çevrimiçi stratejinizi geliştirmenin birkaç yoluna bir göz atalım.
Yana doğru bakmaya başlama zamanı ...
Uzun vadeli satış mektubunun hala bazı bağlamlarda çalıştığını biliyoruz.
Foca Otellerinde Metin yazarları gerektiğinde kullanır. Ancak, 4.000 kelimelik bir satış sayfası yazmak yerine, akıllı içerik pazarlamacıları, bir yandan satış mektubu olarak adlandırılanları kullanmaktadır.
Her şeyi tek sayfalık tek adımlı bir dönüşümde oynamak yerine, mesajımızı aylar ve yıllar boyunca yaydık. Birçok farklı türde blog yayını kullanıyoruz ve içeriği yaklaşık bin kelimelik bir yığın halinde yayınlıyoruz.
Bu yöntemle ilişkiler kurup satıyorsunuz, sadece uzun oyunu oynuyorsunuz. Yıllardır satmıyorsunuz, ama dakikalar veya saatler içinde.
Yayınladığınız tüm makaleler blogunuzda farklı işlevler sunar, ancak nihai hedefiniz her zaman görünür. Bir müşteriyi müşteriye dönüştürmek iki yıl alabilir, bu da sorun değildir. Bu arada, okuyucunuz değişecek ve değişecek ve insanlar içerik akışınızda farklı yerlere girecek.
Foca Otellerinde İçerik planınızı iyi yapılandırırsanız, beklentileriniz sanal konveyör bandında hedefinize doğru hareket etmeye devam edecektir - bu satış işlemini gerçekleştirecektir.
Ve her zaman, potansiyel olarak değerli bir varlık (içerik açısından zengin web siteniz) oluşturduğunuz bir varlık yaratıyorsunuz.
Foca Otellerinde makalesinin birkaç örneğine bakalım ve neden sitemizde farklı yayın türlerini yayınladığımızı (ve her gün uzun oyuna nasıl baktığımızı) konuşalım.
Köşe taşı içeriği oluştur
efsanevi ser ya da - Copywriting 101 gibi dizilerden bazıları - konunun temel dayanağını açıklıyor.
Foca Otellerinde Bunları SSS gönderileri olarak düşünebilirsiniz - müşterilerinizin ve beklentilerinizin beklediği soruları yanıtlarlar.
10 Adımlı İçerik Pazarlama Kontrol Listesi başka bir köşe taşı parçasıdır. Bu makalede Sonia şöyle diyor:
Foca Otellerinde Platformunuzun köşe taşı, kitlenizi çeken ve ilgilendiren konulardan gelir. Yeni başlıyorsanız, hangi ilgi alanları ile başlayacaksınız, ilginizi çekecek ve oradan gözlemleyebilecek ve adapte edebileceksiniz.
Siteniz yepyeni ise, temel inançlarınızı ve değerlerinizi gerçekten kapsayan yaklaşık 10 reklam başlatın. Sitenizin her bir okuyucusunun bilmesini istediğiniz şeyi düşünün.
Temel makaleler uzun oyununuz için önemlidir, çünkü yeni okuyucular genellikle web sitenizi bulacaktır.
Foca Otellerinde Varolan okuyucular onları sevecek, çünkü öznenin temellerine yeni bir bakış atmaktan çekinmiyor. Temel içerik, bir web sitesi sahibinin ekmek ve tereyağıdır, çünkü bağlantılar ve sosyal paylaşımlar sürekli olarak 7/24, 365'te.
Okuyucular için : https://www.foca1887otel.com/
Üç gün boyunca ABD ve Kanada'nın her yerine uçtuk, şirket değerlerinden bahsediyoruz, nerede olduğumuz ve nereye gidiyoruz.
Foca Otellerinde Şirketimiz uzaktan çalışıyor, bu yüzden bu toplantıdan önce meslektaşlarımın çoğu ile tanışmamıştım. Bu üç gün boyunca, destek ekibimizle ilişkiler kurdum, geliştiricilerimizle poker oynadım ve seksenli yıllarda editör ekibimle bağlantı kurdum.
Yönetim ekibimiz uzun vadede düşünüyor. Hepimiz bir araya gelmek, plan yapmak, gülmek ve hayal kurmak için hepimiz biliyoruz ki, Patrick Swayze's Road House'un uzun zaman, uçak bileti, otel odaları, yemekler ve gece görüşlerinin maliyeti aştığını biliyoruz. . Tony Clark'a sor.
Ve eğer bunu biliyor ya da bilmiyorsan, içeriğiyle uzun bir oyun oynuyorsun.
Foca Otellerinde Çevrimiçi stratejinizi geliştirmenin birkaç yoluna bir göz atalım.
Yana doğru bakmaya başlama zamanı ...
Uzun vadeli satış mektubunun hala bazı bağlamlarda çalıştığını biliyoruz.
Foca Otellerinde Metin yazarları gerektiğinde kullanır. Ancak, 4.000 kelimelik bir satış sayfası yazmak yerine, akıllı içerik pazarlamacıları, bir yandan satış mektubu olarak adlandırılanları kullanmaktadır.
Her şeyi tek sayfalık tek adımlı bir dönüşümde oynamak yerine, mesajımızı aylar ve yıllar boyunca yaydık. Birçok farklı türde blog yayını kullanıyoruz ve içeriği yaklaşık bin kelimelik bir yığın halinde yayınlıyoruz.
Bu yöntemle ilişkiler kurup satıyorsunuz, sadece uzun oyunu oynuyorsunuz. Yıllardır satmıyorsunuz, ama dakikalar veya saatler içinde.
Yayınladığınız tüm makaleler blogunuzda farklı işlevler sunar, ancak nihai hedefiniz her zaman görünür. Bir müşteriyi müşteriye dönüştürmek iki yıl alabilir, bu da sorun değildir. Bu arada, okuyucunuz değişecek ve değişecek ve insanlar içerik akışınızda farklı yerlere girecek.
Foca Otellerinde İçerik planınızı iyi yapılandırırsanız, beklentileriniz sanal konveyör bandında hedefinize doğru hareket etmeye devam edecektir - bu satış işlemini gerçekleştirecektir.
Ve her zaman, potansiyel olarak değerli bir varlık (içerik açısından zengin web siteniz) oluşturduğunuz bir varlık yaratıyorsunuz.
Foca Otellerinde makalesinin birkaç örneğine bakalım ve neden sitemizde farklı yayın türlerini yayınladığımızı (ve her gün uzun oyuna nasıl baktığımızı) konuşalım.
Köşe taşı içeriği oluştur
efsanevi ser ya da - Copywriting 101 gibi dizilerden bazıları - konunun temel dayanağını açıklıyor.
Foca Otellerinde Bunları SSS gönderileri olarak düşünebilirsiniz - müşterilerinizin ve beklentilerinizin beklediği soruları yanıtlarlar.
10 Adımlı İçerik Pazarlama Kontrol Listesi başka bir köşe taşı parçasıdır. Bu makalede Sonia şöyle diyor:
Foca Otellerinde Platformunuzun köşe taşı, kitlenizi çeken ve ilgilendiren konulardan gelir. Yeni başlıyorsanız, hangi ilgi alanları ile başlayacaksınız, ilginizi çekecek ve oradan gözlemleyebilecek ve adapte edebileceksiniz.
Siteniz yepyeni ise, temel inançlarınızı ve değerlerinizi gerçekten kapsayan yaklaşık 10 reklam başlatın. Sitenizin her bir okuyucusunun bilmesini istediğiniz şeyi düşünün.
Temel makaleler uzun oyununuz için önemlidir, çünkü yeni okuyucular genellikle web sitenizi bulacaktır.
Foca Otellerinde Varolan okuyucular onları sevecek, çünkü öznenin temellerine yeni bir bakış atmaktan çekinmiyor. Temel içerik, bir web sitesi sahibinin ekmek ve tereyağıdır, çünkü bağlantılar ve sosyal paylaşımlar sürekli olarak 7/24, 365'te.
Okuyucular için : https://www.foca1887otel.com/
Yorumlar
Yorum Gönder