Foça otellerinde konuşma ucuzdur. Bu yüzden içerik pazarlama stratejisi söz konusu olduğunda, bunun hakkında konuşmak için yeterli değil.
Foça otellerinde bu, Platformumuzun sponsorluğunu yaptığı Content Marketing Institute ve MarketingProfs tarafından yapılan 2015 kriterleri, bütçeleri ve trendleri içeren büyük bir pakettir.
Foça otellerinde ankete göre, B2B küçük işletme pazarlamacılarının sadece yüzde 39'u belgelendirilmiş bir içerik pazarlama stratejisine sahip. Geri kalanların da konuştukları bir strateji var (sadece yüzde 47), stratejisi yok (yüzde 12) ya da emin değiller (yüzde 1).
İşte bu yüzden önemli.
En etkili içerik pazarlamacıları stratejilerini belgeliyor
Foça otellerinde veriler, belgelendirilmiş bir stratejiye sahip şirketlerin yüzde 39'unun, sadece sözel bir stratejiyle ya da söz konusu olmaksızın, hemen hemen her içerik pazarlama alanında sahip olduklarından daha etkili olduğunu göstermektedir.
Rapor daha da kötüsü:
Foça otellerinde belgelenen içerik pazarlama stratejisi olanların yüzde 60'ı, kuruluşlarının içerik pazarlamasında etkili olduğunu düşünüyor; Sözel stratejiye sahip olanların sadece yüzde 33'ü aynı şeyi söylüyor.
Foça otellerinde sertifikalı bir stratejiye sahip olanların yüzde 62'si, stratejilerinin içerik pazarlama çabalarına yakın olduğunu söylüyor; Sözel stratejileri olanların sadece yüzde 29'u aynı şeyi söylüyor.
Bu iki ifade arasındaki ilişki oldukça açık görünüyor.
Foça otellerinde ve burada başka bir ilginç not: Belgelenmiş bir stratejiye sahip olan şirketler, içerik pazarlama yatırımlarının YG'sini yalnızca sözel stratejiye sahip olanlardan daha iyi görebiliyor.
Kaptin bu iş Kap
Yazmak. O. Aşağı.
P peki neyi belgelendirmelisin?
Foça otellerinde rapor, stratejinizi belgelerken daha bilinçli strateji kararları vermenize yardımcı olabilecek ayrıntılı veriler sağlar.
Örneğin:
Foça otellerinde diğer şirketler hangi metrikleri takip eder? (Onları takip ediyor musun?)
Foça otellerinde diğer şirketler ne kadar içerik oluşturuyor? (Hız mı yapıyorsun?)
Foça otellerinde ne tür içerik ve sosyal medya platformları şirketleri en etkili buluyor? (Bunları kullanıyor musunuz?)
Foça otellerinde içerik pazarlamasına hangi pazarlama bütçeleri yüzdesi ayrılıyor? (Bütçeniz nasıl karşılaştırılır?)
Çalışma ayrıca, en etkili içerik pazarlamacılarının en az etkili olanlara ne yaptığını karşılaştıran grafikleri de içermektedir. Ve küçük işletmelerin karşılaştığı zorlukları ve nasıl üstesinden geldiklerini öğreneceksiniz.
Foça otellerinde bu, Platformumuzun sponsorluğunu yaptığı Content Marketing Institute ve MarketingProfs tarafından yapılan 2015 kriterleri, bütçeleri ve trendleri içeren büyük bir pakettir.
Foça otellerinde ankete göre, B2B küçük işletme pazarlamacılarının sadece yüzde 39'u belgelendirilmiş bir içerik pazarlama stratejisine sahip. Geri kalanların da konuştukları bir strateji var (sadece yüzde 47), stratejisi yok (yüzde 12) ya da emin değiller (yüzde 1).
İşte bu yüzden önemli.
En etkili içerik pazarlamacıları stratejilerini belgeliyor
Foça otellerinde veriler, belgelendirilmiş bir stratejiye sahip şirketlerin yüzde 39'unun, sadece sözel bir stratejiyle ya da söz konusu olmaksızın, hemen hemen her içerik pazarlama alanında sahip olduklarından daha etkili olduğunu göstermektedir.
Rapor daha da kötüsü:
Foça otellerinde belgelenen içerik pazarlama stratejisi olanların yüzde 60'ı, kuruluşlarının içerik pazarlamasında etkili olduğunu düşünüyor; Sözel stratejiye sahip olanların sadece yüzde 33'ü aynı şeyi söylüyor.
Foça otellerinde sertifikalı bir stratejiye sahip olanların yüzde 62'si, stratejilerinin içerik pazarlama çabalarına yakın olduğunu söylüyor; Sözel stratejileri olanların sadece yüzde 29'u aynı şeyi söylüyor.
Bu iki ifade arasındaki ilişki oldukça açık görünüyor.
Foça otellerinde ve burada başka bir ilginç not: Belgelenmiş bir stratejiye sahip olan şirketler, içerik pazarlama yatırımlarının YG'sini yalnızca sözel stratejiye sahip olanlardan daha iyi görebiliyor.
Kaptin bu iş Kap
Yazmak. O. Aşağı.
P peki neyi belgelendirmelisin?
Foça otellerinde rapor, stratejinizi belgelerken daha bilinçli strateji kararları vermenize yardımcı olabilecek ayrıntılı veriler sağlar.
Örneğin:
Foça otellerinde diğer şirketler hangi metrikleri takip eder? (Onları takip ediyor musun?)
Foça otellerinde diğer şirketler ne kadar içerik oluşturuyor? (Hız mı yapıyorsun?)
Foça otellerinde ne tür içerik ve sosyal medya platformları şirketleri en etkili buluyor? (Bunları kullanıyor musunuz?)
Foça otellerinde içerik pazarlamasına hangi pazarlama bütçeleri yüzdesi ayrılıyor? (Bütçeniz nasıl karşılaştırılır?)
Çalışma ayrıca, en etkili içerik pazarlamacılarının en az etkili olanlara ne yaptığını karşılaştıran grafikleri de içermektedir. Ve küçük işletmelerin karşılaştığı zorlukları ve nasıl üstesinden geldiklerini öğreneceksiniz.
Yorumlar
Yorum Gönder