Ana içeriğe atla
Foça Otellerinde Üç Yılda Üç Kitap Nasıl Yazdım

Bir kitap yazmak uzun, sert bir slogan olabilir.

Foça Otellerinde deneyimin tekrarlanan bölümleri tekrar tekrar belgelendi. Ya da sadece bir yazarın bir kitap için son tarihini sorun - ya da bin avlunun kendisi için konuşmasına izin verin.

Sonunda, arkamızda bütün bir şirket, romanları yok eder ve stresi ortadan kaldırır.

Yazarlar, yardım edemeseler de, her zaman en iyi tavsiyeyi vermezler. Bu eski askerin kaç kez olduğunu duyduğunuzu hayal edin: kıçını sandalyeye koy ve yaz. Doğru, ama şimdi sana yardım etmiyor, değil mi?

Sana böyle bir tavsiye vermek istemiyorum.

Foça Otellerinde pazarlama yaparken kendi işinizde yayınlamanın bir yolu olduğunu göstermek isterim.

Bir plan gibi geliyor, anlıyorum. Ama biliyorum ki bu doğru çünkü yaptım.

sende yapabilirsin
Bir kitabın ne zaman başladığını söylemek zor.

17 Haziran 2011'de ilk kitabımı yazmak için oturdum. Biliyorum, Foça Otellerinde çünkü 24'üncü doğum günümden sonraki gün oldu ve işimi bırakarak şehrime ve evime başladım. Bu yazmana izin verdiğim ilk gündü.

Kabaca üç yıl sonra, bu kitap yapıldı. Ve şimdi iki tane daha var, şimdi hepsi serbest bırakıldı (birincisinin uzatılmış haliyle). Ayrıca önde gelen bir medya kuruluşunun editörüyüm ve o zamanlar Gazetecilik İncelemesi,

Yazma kariyerim hala çok genç. Hala nereye gittiğini biliyorum. Ama paylaşacak bir şeyim varsa, bu yapılabilir.

Foça Otellerinde içeriği yayınladığınızdan ve içeriğinizin kitlesini bulabileceğinizden emin olmak için geliştirebileceğiniz stratejiler her zaman vardır. Ve size nasıl geliştirildiğini göstermekten mutluluk duyuyorum.

İşte üç sene boyunca üç makale ve sütunla üç kitap yazmamı sağlayan geliştirdiğim yedi strateji:

1. Her zaman araştırın
Daha önce
Bu sistemin güzelliği, çizdiğiniz şeyi doğal olarak toplamanızdır. Foça Otellerinde bu sayede, bir sonraki yazmanız gereken şey için size yol gösteren kalıpları ve ilgi alanlarını tanımlamaya başlarsınız. Yazarın bloğu için harika bir muamele.

Düzeltme, kurtarma ve yazma nedir?
Ortak bir tema veya konu nedir?
Bu muse nereye gideceğini söyler.

Foça Otellerinde mesela 19 yaşında, ilk kez Stoicizm'e tanıtıldım. O zamandan beri hayattaki okuma ve gözlemlerimdeki konuları takip ettim. Son zamanımı yazmak için zamanım olduğunda, konuyla ilgili 100'den fazla kitap okumamıştım, zaten tüm materyalleri topluyordum. Tek yapmam gereken kağıt üzerine koydu. Aniden sıfırdan başlamak için çalışıyordum.

Blogumda birçok kez yazdım ve aldığım cevabı gördüm ve bunun okuyucularla rezonansa gireceğini biliyordum.

Aslında tüm kitaplarım bu not kartlarından ve blog yazılarından geldi.

Foça Otellerinde her zaman araştırdığım için, çeşitli temalarda yaklaşık 10.000 kartım var. Her potansiyel kitap yeterli kart aldıktan sonra kendi kutusunu alır. Boya kurumadan bile bir sonraki kitabım için bir kutu aldım.

Bu, makalenizde etkileyici geri bildirimler oluşturan geri bildirim döngüsüdür.

Araştırma yoluyla sürekli olarak yeni materyaller alıyorsanız, yazma aktivitelerinizi ve en önemlisi yazınızı takip etmekle ilgileneceksiniz.

2. Nereye gittiğinizi bilin (bir planınız var)
Bir yazar arkadaş son zamanlarda üzerinde çalıştığı kitap için 115.000 kelime yazdığını söyledi; Foça Otellerinde bir sözleşmede sadece 60.000 kelime olacak bir kitap. Daha da kötüsü, gerçekten sadece kitabın itici gücünü anladı.

Neredeyse kalbimi kırdı.

Foça Otellerinde kuşkusuz, bir kediye birçok farklı cilt yolu vardır ve başka bir yazarın tarzından nefret etmediğim için birçok meşruiyetim var. Ancak yazar, kitabı yazmadan önce açık bir taslak ile başladıysa, o zamanın yarısını yazabilirdi.

Yazarların, yazarın yazdığı gibi onu bulup geri çekmekten kaçınmaları şiddetle tavsiye ederim. Bu olmayacak. Ve eğer yaparsa, pahalı bir keşif olacaktır.

İlk önce kitabın kodunu kırın. Belirli bir şeyi halletmeden önce hepsini anlayın.

Yazması kolay - her yıl yapabileceğiniz binlerce mezun var. Foça Otellerinde fakat kafanızı büyük bir fikir etrafında nasıl sarabiliriz ve okuyucuya nasıl sunabiliriz? Bu zor kısmı. Bu, yarışın ve satışın kazanıldığı yerdir.

Foça Otellerinde sadece kitabınızla nereye gittiğinizle ilgili değil, aynı zamanda yazar olarak nereye gittiğinizi de biliyorsunuz.

Örneğin, ilk kitabımda, bir pub'a satılmadan önce el yazmasını yazmak için ülke genelinde dolaştım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eski Foça Pansiyonları 2018

Eski Foça Pansiyonları Nasıldır ? Foça Pansiyonları  kişisel bir karşılama notu alıyorlar. Bir kopyası var - doldurulmuş bir bebek. Booking Eski Foça kitabını, Foça Butik Otelleri Booking alıyorlar. İlginçtir ki, kadınlardan çok erkekler. Ama aile için ayırma erkekler olup olmadığını bilmiyorum. Eski Foça Belediyesi baş parmakları yok, bu notları yazarken onun için boşluk çubuğuna girmek zorundayım ve bu haftasonu beş yaşındaydım -aynı haftasonu için beş yaptı - sadece bir kadın oldu. Eski Foça Pansiyonları Ve Foça Butik Otelleri ve soslu olması lazım. Onu mutlak en sevdiğim davranır bonito gevreği. Gelen bir Foça beyefendi vardı ve onları Türkiye'den getirdiler. Eski Foça bunu bilecekti ve onu tanıyordu. Eğer onu gördüyse, onu bekleyen asansörde oturacaktı. İnanılmazdı. Foça Gezi Rehberi Ve Foça Tekne Turları İle Foça Adalarını Keşfetme Şansı Yeniden Belediye Başkanı Eski Foça  Hayvanları İttifakları ile ortaklık yapıyoruz. Başlıca oyuncularımız aşağı ve tüm "Booking

Foça Otel ve Foça Kafeterya Rehberi 2018

Foça Kafe Rehberi Foça Otel ; Eski Foça Kafeleri Foça Trio Kafeler Foça Gezi Rehberi Eski Foça Belediyesi Böylece, Kasım ayında başlayarak,  Foça Festivalleri oda servisinize veya barın faturanıza hemen hemen her şeyi ekleyebilirsiniz. Evinizde muhteşem görünen spot tahitler? Foça Balık Avı  kartınızı hızlıca kaydırarak Foça Antik Kent Tarihi  bir çifti sipariş edin. Foça Otelin ikinci katında Grand Salon'da bulacağınız sınırlı sayıda Eski Foça Balıkçı Kasabası Gezi Rehberi kazandıracak. Kristal kataloğu menüsü 180 ürün içeriyor olsa da, orada durmaz. Foça Tekne Turları  "her şey potansiyel olarak satılıktır" dedi.
Foça Otel Foça otellerinde TripAdvisor Trip Anında Rezervasyon ile Bağlanın Gelişmiş arama seçenekleri ve ayrıntılı otel bilgileri Foça otellerinde  bulunabilir. TripAdvisor ziyaretçileri bizi TripAdvisor'dan arayabilir ve Foça otellerinde TripAdvisor'da otel rezervasyonu yapabilir. Foça Otellerinde Neden TripAdvisor'da Anında Kitap kullanıyorsunuz? Doğrudan Foça otellerinde  rezervasyonunu teşvik eden ek bir dağıtım kanalı isteyen Foça otelleri için harika bir adım. Birçok otel OTA'ları kullanarak doğrudan satın alma başına en düşük maliyetle Foça Otellerinde  rezervasyon yapabilir; Sıkıntılı hisse senetleri içindeki dağıtımı arttırın veya düşük dönemlerde doğrudan rezervasyonu arttırın. TripAdvisor, güvenilir bir platform ve tek bir girişe sahip bir web sitesidir. Bu nedenle, otellerin OTA rezervasyonu sırasında kullandıkları bazı avantajları geri almalarına yardımcı olur. Foça Otel bu yeni kanaldan ne kazanıyor? Foça Otellerinde Anında Rezervasyonlar (risk yo