Foça Otellerinde 5 Yollu Otel, Sosyal Medyayı Kullanmayı Planlıyor ve 2019'de Büyümek İçin Analitiği Araştırıyor
İtibar Yönetimi'nin geçen yılki ana odak noktalarından biri, müşterilerimizin sosyal ağlardan, satış ve pazarlamadan operasyon ve gelir yönetimine kadar bilgileri kullanmalarına yardımcı olan bir katılım programı oluşturmaktı. Dünyanın dört bir yanındaki binlerce otel şirketindeki yöneticilerle yapılan görüşmelere ek olarak, bu şirketlerdeki inovasyon ekipleriyle yapılan strateji oturumları - ekibimiz sosyal medyayı kullanmak ve gelecek yıl büyümek için analitiği gözden geçirmek için beş temel fırsat belirledi.
Foça Otellerinde 1: Sosyal analitik, stratejik gelir yönetimi kararlarına dahil edilecektir.
Foça Otel 1887, geçen yılki stratejik fiyatlandırma kararlarında çevrimiçi misafir memnuniyeti endekslerinin kullanımına öncülük eden ilk otel gruplarından biriydi.Foça Otellerinde Gelecek yıl boyunca, giderek daha fazla sayıda otel, iç misafir deneyimi geliştirme etkinliklerine odaklanmak için çevrimiçi misafir memnuniyeti raporlarını kullanarak RevPAR'ı optimize edecek ve daha sonra daha stratejik stratejik kararlar alacaktır. Foça Otellerinde Konuk memnuniyetini artırarak finansal performansı artırma fırsatı ,Foça Üniversitesi Ağırlama Araştırma Merkezi tarafından 2 yıllık bir İtibar Yönetimi o ve anketi ve bir otelin Küresel İnceleme Endeksi ile bir bağlantı yapan bir çalışmada yapılan bir çalışmada doğrulandı. doluluk ve ortalama günlük fiyatlar.
Foça Otellerinde 2: Sosyal medya ve analiz analizi otel yatırımı ve operasyonlarında kilit rol oynayacaktır.
Foça Otellerinde Geleneksel olarak, bir otel varlığının değeri; zemine, binaya ve gelecekteki gelir beklentisine dayanıyordu. Bugün, anlayışlı yatırımcılar bir otelin misafir memnuniyetini karşılama veya aşma kabiliyetinin gelecekteki gelir beklentileri üzerinde doğrudan ve sürekli bir etkiye sahip olduğunun farkındalar. Bu nedenle, otel yatırımcıları için durumun belirlenmesi sürecinin bir parçası olarak rekabetçi çevrimiçi geribildirim analizi artmaktadır.
Foça Otellerinde İtibar Yöneticisinde, hem alıcı hem de satıcı için varlık değerini ortaya çıkarmak ve finansal getirileri artırmak için çevrimiçi itibar ve sosyal medya analitiği sağlamak amacıyla artan sayıda otel yatırımcısı ve işlem danışmanı ile birlikte çalışıyoruz.
Foça Otellerinde 3: Sosyal medya ve analiz analitiği, kilit bir yönetim yönetimi karar vermede rol oynayacaktır.
Gelir yönetimi, otel yöneticilerinin performansı optimize etmek için sosyal medya ve çevrimiçi inceleme analizlerini kullandıkları tek alan değildir. İtibar Yönetimi birlikte çalıştığımız oteller genel çevrimiçi konuk memnuniyeti endekslerine, iş departmanı endekslerine ve müşteri demografisine bağlantıları aracılığıyla erişebiliyor ve daha iyi yönetim kararları için bu sosyal verilere dahili iş performansı verileriyle çapraz referans veriyor. Ayrıca, müşteri memnuniyeti trend raporlarını yabancı istihbarat sistemlerindeki verilerle karşılaştırarak, yeni fırsatları ortaya çıkarmak ve Foça Otellerinde rekabet avantajı sağlamak için daha zengin bir bilgi kümesi oluşturur.
Foça Otellerinde 4: Otel kalite kontrolü ve rekabetçi kıyaslama giderek daha fazla çevrimiçi konuk değerlendirmesine dayanacaktır.
Foça Otellerinde Artan sayıda otel markası ve bağımsız mülk, çevrimiçi geri bildirim sunan, konuk deneyimine dürüst bir bakış açısı ve kalite standartlarıyla nasıl karşılaştırılacağı hakkında açık sanal 7/24 gizemli müşteri kalitesi arıyor. Foça Otellerinde Düzinelerce kaynaktan gelen yüzlerce konuk yorumundan gelen geri bildirim trendlerini birleştirmek, yinelenen sorunların tam olarak anlaşılmasını sağlayabilir ve rekabetçi bir kümenin analitik incelemesi, iyileştirme alanlarına öncelik verebilir.
Foça Otellerinde 5: İtibar yönetimi, daha iyi dinleme stratejileri ile proaktif hale gelecektir.
Foça Otellerinde Otelciler, çevrimiçi itibarın çevrimdışı bir deneyim ile başladığının farkındalar.Foça Otellerinde Geçmiş konuk memnuniyeti anketi verilerini İtibar Yönetimi panosuyla birleştirerek ve çeşitli gerçek zamanlı geri bildirim kaynaklarıyla birleştirerek itibarlarını proaktif olarak yönetmek için adımlar atabilirler.
Müşterilerimiz Foça Otel 1887 Kalite Direktörü şunları söyledi:
Foça Otellerinde Online itibarı işimiz için çok önemlidir. Konuk anketlerini doğrudan geri bildirim programımıza eklemek, otelimizdeyken misafirlerimizden haber almamızı sağlar; Böylece, çevrimiçi bir yorum yayınlamadan veya yorum yapmadan önce, konukların deneyimlerini geliştirme fırsatını yakalarken girdilerine yanıt verebilir. "
Anlayışı eyleme dönüştürün
Foça Otellerinde İş analizi, yalnızca mobilize edildiğinde yatırım getirisini ve sosyal bilgileri beş kategoride kullanarak, Foça Otellerinde oteller sosyal medyanın yatırım getirisinin anahtarını daha da büyük bir şekilde açmaya hazırdır.
Kaynak: https://www.focaotel1887.com/odalar/
İtibar Yönetimi'nin geçen yılki ana odak noktalarından biri, müşterilerimizin sosyal ağlardan, satış ve pazarlamadan operasyon ve gelir yönetimine kadar bilgileri kullanmalarına yardımcı olan bir katılım programı oluşturmaktı. Dünyanın dört bir yanındaki binlerce otel şirketindeki yöneticilerle yapılan görüşmelere ek olarak, bu şirketlerdeki inovasyon ekipleriyle yapılan strateji oturumları - ekibimiz sosyal medyayı kullanmak ve gelecek yıl büyümek için analitiği gözden geçirmek için beş temel fırsat belirledi.
Foça Otellerinde 1: Sosyal analitik, stratejik gelir yönetimi kararlarına dahil edilecektir.
Foça Otel 1887, geçen yılki stratejik fiyatlandırma kararlarında çevrimiçi misafir memnuniyeti endekslerinin kullanımına öncülük eden ilk otel gruplarından biriydi.Foça Otellerinde Gelecek yıl boyunca, giderek daha fazla sayıda otel, iç misafir deneyimi geliştirme etkinliklerine odaklanmak için çevrimiçi misafir memnuniyeti raporlarını kullanarak RevPAR'ı optimize edecek ve daha sonra daha stratejik stratejik kararlar alacaktır. Foça Otellerinde Konuk memnuniyetini artırarak finansal performansı artırma fırsatı ,Foça Üniversitesi Ağırlama Araştırma Merkezi tarafından 2 yıllık bir İtibar Yönetimi o ve anketi ve bir otelin Küresel İnceleme Endeksi ile bir bağlantı yapan bir çalışmada yapılan bir çalışmada doğrulandı. doluluk ve ortalama günlük fiyatlar.
Foça Otellerinde 2: Sosyal medya ve analiz analizi otel yatırımı ve operasyonlarında kilit rol oynayacaktır.
Foça Otellerinde Geleneksel olarak, bir otel varlığının değeri; zemine, binaya ve gelecekteki gelir beklentisine dayanıyordu. Bugün, anlayışlı yatırımcılar bir otelin misafir memnuniyetini karşılama veya aşma kabiliyetinin gelecekteki gelir beklentileri üzerinde doğrudan ve sürekli bir etkiye sahip olduğunun farkındalar. Bu nedenle, otel yatırımcıları için durumun belirlenmesi sürecinin bir parçası olarak rekabetçi çevrimiçi geribildirim analizi artmaktadır.
Foça Otellerinde İtibar Yöneticisinde, hem alıcı hem de satıcı için varlık değerini ortaya çıkarmak ve finansal getirileri artırmak için çevrimiçi itibar ve sosyal medya analitiği sağlamak amacıyla artan sayıda otel yatırımcısı ve işlem danışmanı ile birlikte çalışıyoruz.
Foça Otellerinde 3: Sosyal medya ve analiz analitiği, kilit bir yönetim yönetimi karar vermede rol oynayacaktır.
Gelir yönetimi, otel yöneticilerinin performansı optimize etmek için sosyal medya ve çevrimiçi inceleme analizlerini kullandıkları tek alan değildir. İtibar Yönetimi birlikte çalıştığımız oteller genel çevrimiçi konuk memnuniyeti endekslerine, iş departmanı endekslerine ve müşteri demografisine bağlantıları aracılığıyla erişebiliyor ve daha iyi yönetim kararları için bu sosyal verilere dahili iş performansı verileriyle çapraz referans veriyor. Ayrıca, müşteri memnuniyeti trend raporlarını yabancı istihbarat sistemlerindeki verilerle karşılaştırarak, yeni fırsatları ortaya çıkarmak ve Foça Otellerinde rekabet avantajı sağlamak için daha zengin bir bilgi kümesi oluşturur.
Foça Otellerinde 4: Otel kalite kontrolü ve rekabetçi kıyaslama giderek daha fazla çevrimiçi konuk değerlendirmesine dayanacaktır.
Foça Otellerinde Artan sayıda otel markası ve bağımsız mülk, çevrimiçi geri bildirim sunan, konuk deneyimine dürüst bir bakış açısı ve kalite standartlarıyla nasıl karşılaştırılacağı hakkında açık sanal 7/24 gizemli müşteri kalitesi arıyor. Foça Otellerinde Düzinelerce kaynaktan gelen yüzlerce konuk yorumundan gelen geri bildirim trendlerini birleştirmek, yinelenen sorunların tam olarak anlaşılmasını sağlayabilir ve rekabetçi bir kümenin analitik incelemesi, iyileştirme alanlarına öncelik verebilir.
Foça Otellerinde 5: İtibar yönetimi, daha iyi dinleme stratejileri ile proaktif hale gelecektir.
Foça Otellerinde Otelciler, çevrimiçi itibarın çevrimdışı bir deneyim ile başladığının farkındalar.Foça Otellerinde Geçmiş konuk memnuniyeti anketi verilerini İtibar Yönetimi panosuyla birleştirerek ve çeşitli gerçek zamanlı geri bildirim kaynaklarıyla birleştirerek itibarlarını proaktif olarak yönetmek için adımlar atabilirler.
Müşterilerimiz Foça Otel 1887 Kalite Direktörü şunları söyledi:
Foça Otellerinde Online itibarı işimiz için çok önemlidir. Konuk anketlerini doğrudan geri bildirim programımıza eklemek, otelimizdeyken misafirlerimizden haber almamızı sağlar; Böylece, çevrimiçi bir yorum yayınlamadan veya yorum yapmadan önce, konukların deneyimlerini geliştirme fırsatını yakalarken girdilerine yanıt verebilir. "
Anlayışı eyleme dönüştürün
Foça Otellerinde İş analizi, yalnızca mobilize edildiğinde yatırım getirisini ve sosyal bilgileri beş kategoride kullanarak, Foça Otellerinde oteller sosyal medyanın yatırım getirisinin anahtarını daha da büyük bir şekilde açmaya hazırdır.
Kaynak: https://www.focaotel1887.com/odalar/
Yorumlar
Yorum Gönder