Ana içeriğe atla
Foça otellerde Müşteri Tutmanın Önemi
Foça otel sektöründe müşteri tutmanın önemini göstermek için, müşterilerimizden birinden gerçek dünya verilerini kullandık (anonim bir şekilde anlaşılır grafiklerle anonim) ve 44.000'den fazla kayıt, 44.000'den fazla insandan oluşan 7 yıllık kayıtları analiz ettik.

Butik Foça Otel Misafir Yaşam Boyu Değer Tablosu

Eşleşen bir algoritma, aynı kişi tarafından yapılan tüm rezervasyonları birleştirerek misafirin parasal değerini gösterir. Grafik, veri kümesindeki her bireyin yaşam boyu değerini temsil eden binlerce sütundan oluşur. Ölçeğin netlik için 15.000 $ ile sınırlı olduğunu unutmayın, ancak en değerli misafirler (grafiğin en sağındaki sütunlar) bu rakamı büyük ölçüde aşmaktadır.

Dikkat çekici olan şey şu; Örneğimizde, bireylerin% 13'ü, rezervasyonların% 24'ünden daha uzun ömürlü değerin% 50'sini oluşturmaktadır. Bu doğru, son 7 yılda oda için otelin gelirinin yarısı ve bu zaman zarfındaki rezervasyonların yaklaşık dörtte biri, 6.000'den az misafir.

Foça otellerinde bireylerin% 13'ü yaşam boyu değerin% 50'sini oluşturmaktadır.

Foça otellerinde bu, otellerde misafirlerin kalıcılığının önemini açıkça ortaya koymaktadır, ancak ne tür misafirler ek soru oluşturmaktadır?

RFM Modeli ile Doğru Konukların Seçilmesi
Foça otellerinde parasal değer, otel müşteri tutma stratejisinin oluşturulmasında önemli bir faktördür, ancak bu sadece bir tanesi değildir. Örneğin, 22 ay önce bir misafirten alınan tek bir yüksek dolar değerindeki bir rezervasyon, son 10 ay içinde bir misafirin rezervasyonundan daha az değerli bir dolar değerinde daha az değerli olarak değerlendirilebilir, çünkü bu daha fazla karla sonuçlanacaktır. Otel için zamanında. Oyun, yenilik ve sıklıkta iki parasal olmayan özellik var:

Foça otellerinde yenileme, misafirin son rezervasyonundan bu yana geçen süredir.
Foça otellerinde frekans, bir misafirin belirli bir zaman dilimi içinde kaç kez rezervasyon yaptığını gösterir.
Foça otellerinde modelinin prensibi, müşterinin sınıflandırmasına tabi olarak farklı eylemlerin gerçekleştirilebilmesidir. Bu kategorileri oluşturmak için, üç değişkenin her biri için aralıklar geliştirir ve buna göre puanlarız. Örneğin rasgele şekiller kullanarak:

Foça otellerinde yenileme - 12 aydan daha uzun bir süre önce son rezervasyon yapan konuklar, skorun 2'den 6 ay öncesine kadar 6'dan 12 aya kadar 1 puan kazanacaklardır.
Foça otellerinde sıklık - sadece bir rezervasyon puanı olan misafirler 1, 2-5 puan 2 ve 3 veya daha fazla puan 3 puan.
Parasal Değer - 500 $ ila 1.500 $ ila 2 $ ve 1.500 ila 3 puan arasında, toplamda 1 misafir altında 500 $ harcama.
Foça otellerinde bu basit sürecin sonucu, 27 farklı kategoride önceki otel misafirlerinin sınıflandırılmasıdır. Aralık belirleme çalışmasının amacının, her birinde benzer büyüklükteki gruplar oluşturması olduğunu unutmayın. Verilerin aralık aralığını ayarlamasına izin vererek, yönettiğimiz herhangi bir işlemde sahip olduğumuz bazı insan önyargılarını ortadan kaldırırsınız.

RFM Modeli Müşteri Matrisi
Foça otellerinde müşterilerimizin rezervasyonlarının tekrarlama, sıklık ve parasal değerlerine göre sınıflandırılması, örneklemimizde 27 müşteri grubuna neden olmaktadır.

Foça otellerinde bu listeleri kullanarak akıllı otel pazarlamacıları, her grubun özelliklerini dikkate alan kampanyalar oluşturabilir. Örneğin, en yüksek değere sahip konuklara odaklanabilir (son zamanlardaki büyük harcamalar) ve bu liste, Facebook Reklamcılığını, bireyleri etkinliklere ve olaylara odaklanmış ayrıntılı bir rotaya ilham vermek için tasarlanan içerikle hedeflemek için kullanılabilir. Uzun süitlerdeki uzun konaklamalar, uzun konaklamalar ve oteldeki daha uzun / yüksek masraflar.

Foça otel Müşteri Tutma Stratejileri
Foça otellerinde modeli, bir otel müşteri tutma stratejisini geliştirebileceğimiz, test edebileceğimiz ve uygulayabileceğimiz bir yapı sunuyor. Yukarıda listelenen 27 kategori, istenen sonuçlarla listelendiğinde daha az grup girecektir. Her biri için, bu değişikliği nasıl oluşturacağımız konusunda bir takım fikirlerimiz var ve bunları her gruptan temsili bir örnek kullanarak test etmeye başlayabiliriz. Farklı otel müşteri tutma stratejileri her gruba göre ayarlanabilir: https://www.foca1887otel.com/foca-gezilecek-yerler/

Ödül Gelecek Hafta Sonraki
Foça otellerinde sadakat programları otel endüstrisinde yeni değil, RFM modelini bölümlendirme için temel olarak başka bir adım atmanın amacı nedir? En yüksek satın alma sıklığını gösteren gruptan başlayarak, check-in gününden daha fazlasını bölebilir ve sık sık, hafta içi konuklar için yeni bir grup oluşturabiliriz. Bu grup daha sonra butik otel için marka yakınlığını derinleştirmek için tasarlanan "sürpriz ve zevk" kampanyasının hedef kitlesi olarak kullanılabilir. Ayrıntılı bir skor şeması ile bir sadakat programı gerektirmez.

Lapsed Kahramanlar Geri Dönüşüm
Foça otellerinde matriksimizde yüksek bir parasal skor, düşük bir rekor puan, yakın zamanda görülen kartpostalların el yazısı kampanyalarını canlandırmayı amaçlayan yüksek çözünürlüklü kartpostal kampanyasının iadesini teşvik etmek veya canlandırılabilen hedef sanatlar aracılığıyla canlanmayı teşvik etmek için özel çabalar gösterilebilir. ). önceki yolculuklar. Ölçek

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Phokaia Adaları Tekne Turları 2018

Foça Adaları Tekne Turu Foça Otel ve Phokaia Adaları Ve Fokai Adaları İçin Tekne Turları Herkes halihazırda olsaydı neden şimdi gitti? Fokai Denizi Ve Fokai Gün Batımım Keyfi  başkanlığı ülkesi, özellikle son derece popüler olan Fokai Tarihi  kalmak için harika yerler bulunması pek yoktu, ancak bu günlerde belirli bir konukseverlik patlaması yaşanıyor. Danışmanlar Fokai Seyehat Rehberi tarafından geçtiğimiz ay bir rapora göre Fokai'de yalnızca otel doluluk oranı 2016 yılında bir önceki yıla göre yüzde dört yükseldi ve gelen uluslararası seyahat yüzde altı yükseldi ve dört milyonluk bir artış oldu. yabancı turistlerin toplamı ilk kez 11 milyondan fazla. Fokai Gezi Rehberin'de Daha iyi haberler mi var? Bu konukları selamlamak için giderek daha çok sayıda üst düzey otel açılıyor. Ocak ayında Fokai markası Fokai Balık Avı Tekne Turları  iç kesiminde yer alan yağmur ormanı tepelerinde Fokai Marina Fokai Antik Kenti tanıttı. Orada 30 çok katlı, kapalı-açık, Fokai Festivalleri za
Foca Otellerinde İçerik Pazarlama İade Evet, yine döndü! İçerik Pazarlama Know-It-All, sorularınızı cevaplamak için burada. Foca Otellerinde  bu, blogdaki en son yorumlardan, bir önceki yayındaki yorumlardan ve Kurum içerisindeki forumlardan birkaçıdır. Bu, içerik uzmanları için yepyeni eğitim ve ağ oluşturma topluluğumuzdur. Her zaman olduğu gibi, tüm cevaplar kendi önyargılarımı, güçlü düşünceleri, kişisel evcil hayvan akranlarını ve bireysel çalışma deneyimlerimi yansıtır. Foca Otellerinde  bu rakamlar boya olmadığından, işinizin cevapları her zaman sizden gelecek. Ancak, bu sorular size yararlı bir yön verebilir. Foca Otellerinde 'den bir soruyla başlayacağız. Viral gitmek için bir formül var mı? Foca Otelelrinde son İçerik Pazarlama  sürümümüzün yorumlarından,  Yazarın Foca Otellerinde  içeriğinizin sayısını ve çok sayıda viral içeriği bilmek istiyorum. Ziyaretçi blogu mu? Blog yazılarına yorum yapıyor mu? PPC pazarlama? Yerel ağ? Sosyal medya? Diğer? Sonia Si
Foça Otellerinde Oteller için Çevrimiçi İtibar ve Sosyal Medya Yönetimi: Haftanın Önerilen Okumaları Foça Otellerinde Hafta boyunca yayınlanan Sosyal Medya ve Çevrimiçi İtibar Yönetimi hakkındaki en ilginç makalelerin 5'ünü paylaşıyoruz. İşte bu haftanın önerilen okumaları: Foça Otellerinde ”TripAdvisor, otel metasearch ekleyerek oteller ve çevrimiçi seyahat acentesi müşterileri için reklam teklifini değiştiriyor.” Foça Otellerinde TripAdvisor, iş dünyasını agresif otel metasearch entegrasyonuyla sarstı Meltem Hanım tarafından Foça Otellerinde Doğrudan rezervasyonu artırmak ve bu uygulamadan en iyi şekilde yararlanmak için Google Otel Bulucu  ile yeni ittifakınızı hayal ediyorum “ Foça Otellerinde Google Otel Bulucu, Arkadaş veya Düşman? Meltem Hanım  tarafından Foça Otellerinde Trafik Durumu Pinterest web siteleri için büyük bir trafik kaynağını ölçmeniz ve web sitenize trafik çekmeniz önemlidir. Google Analitik size bu verileri verebilirken, yalnızca Pinterest trafiği