Foça otellerde Müşteri Tutmanın Önemi
Foça otel sektöründe müşteri tutmanın önemini göstermek için, müşterilerimizden birinden gerçek dünya verilerini kullandık (anonim bir şekilde anlaşılır grafiklerle anonim) ve 44.000'den fazla kayıt, 44.000'den fazla insandan oluşan 7 yıllık kayıtları analiz ettik.
Butik Foça Otel Misafir Yaşam Boyu Değer Tablosu
Eşleşen bir algoritma, aynı kişi tarafından yapılan tüm rezervasyonları birleştirerek misafirin parasal değerini gösterir. Grafik, veri kümesindeki her bireyin yaşam boyu değerini temsil eden binlerce sütundan oluşur. Ölçeğin netlik için 15.000 $ ile sınırlı olduğunu unutmayın, ancak en değerli misafirler (grafiğin en sağındaki sütunlar) bu rakamı büyük ölçüde aşmaktadır.
Dikkat çekici olan şey şu; Örneğimizde, bireylerin% 13'ü, rezervasyonların% 24'ünden daha uzun ömürlü değerin% 50'sini oluşturmaktadır. Bu doğru, son 7 yılda oda için otelin gelirinin yarısı ve bu zaman zarfındaki rezervasyonların yaklaşık dörtte biri, 6.000'den az misafir.
Foça otellerinde bireylerin% 13'ü yaşam boyu değerin% 50'sini oluşturmaktadır.
Foça otellerinde bu, otellerde misafirlerin kalıcılığının önemini açıkça ortaya koymaktadır, ancak ne tür misafirler ek soru oluşturmaktadır?
RFM Modeli ile Doğru Konukların Seçilmesi
Foça otellerinde parasal değer, otel müşteri tutma stratejisinin oluşturulmasında önemli bir faktördür, ancak bu sadece bir tanesi değildir. Örneğin, 22 ay önce bir misafirten alınan tek bir yüksek dolar değerindeki bir rezervasyon, son 10 ay içinde bir misafirin rezervasyonundan daha az değerli bir dolar değerinde daha az değerli olarak değerlendirilebilir, çünkü bu daha fazla karla sonuçlanacaktır. Otel için zamanında. Oyun, yenilik ve sıklıkta iki parasal olmayan özellik var:
Foça otellerinde yenileme, misafirin son rezervasyonundan bu yana geçen süredir.
Foça otellerinde frekans, bir misafirin belirli bir zaman dilimi içinde kaç kez rezervasyon yaptığını gösterir.
Foça otellerinde modelinin prensibi, müşterinin sınıflandırmasına tabi olarak farklı eylemlerin gerçekleştirilebilmesidir. Bu kategorileri oluşturmak için, üç değişkenin her biri için aralıklar geliştirir ve buna göre puanlarız. Örneğin rasgele şekiller kullanarak:
Foça otellerinde yenileme - 12 aydan daha uzun bir süre önce son rezervasyon yapan konuklar, skorun 2'den 6 ay öncesine kadar 6'dan 12 aya kadar 1 puan kazanacaklardır.
Foça otellerinde sıklık - sadece bir rezervasyon puanı olan misafirler 1, 2-5 puan 2 ve 3 veya daha fazla puan 3 puan.
Parasal Değer - 500 $ ila 1.500 $ ila 2 $ ve 1.500 ila 3 puan arasında, toplamda 1 misafir altında 500 $ harcama.
Foça otellerinde bu basit sürecin sonucu, 27 farklı kategoride önceki otel misafirlerinin sınıflandırılmasıdır. Aralık belirleme çalışmasının amacının, her birinde benzer büyüklükteki gruplar oluşturması olduğunu unutmayın. Verilerin aralık aralığını ayarlamasına izin vererek, yönettiğimiz herhangi bir işlemde sahip olduğumuz bazı insan önyargılarını ortadan kaldırırsınız.
RFM Modeli Müşteri Matrisi
Foça otellerinde müşterilerimizin rezervasyonlarının tekrarlama, sıklık ve parasal değerlerine göre sınıflandırılması, örneklemimizde 27 müşteri grubuna neden olmaktadır.
Foça otellerinde bu listeleri kullanarak akıllı otel pazarlamacıları, her grubun özelliklerini dikkate alan kampanyalar oluşturabilir. Örneğin, en yüksek değere sahip konuklara odaklanabilir (son zamanlardaki büyük harcamalar) ve bu liste, Facebook Reklamcılığını, bireyleri etkinliklere ve olaylara odaklanmış ayrıntılı bir rotaya ilham vermek için tasarlanan içerikle hedeflemek için kullanılabilir. Uzun süitlerdeki uzun konaklamalar, uzun konaklamalar ve oteldeki daha uzun / yüksek masraflar.
Foça otel Müşteri Tutma Stratejileri
Foça otellerinde modeli, bir otel müşteri tutma stratejisini geliştirebileceğimiz, test edebileceğimiz ve uygulayabileceğimiz bir yapı sunuyor. Yukarıda listelenen 27 kategori, istenen sonuçlarla listelendiğinde daha az grup girecektir. Her biri için, bu değişikliği nasıl oluşturacağımız konusunda bir takım fikirlerimiz var ve bunları her gruptan temsili bir örnek kullanarak test etmeye başlayabiliriz. Farklı otel müşteri tutma stratejileri her gruba göre ayarlanabilir: https://www.foca1887otel.com/foca-gezilecek-yerler/
Ödül Gelecek Hafta Sonraki
Foça otellerinde sadakat programları otel endüstrisinde yeni değil, RFM modelini bölümlendirme için temel olarak başka bir adım atmanın amacı nedir? En yüksek satın alma sıklığını gösteren gruptan başlayarak, check-in gününden daha fazlasını bölebilir ve sık sık, hafta içi konuklar için yeni bir grup oluşturabiliriz. Bu grup daha sonra butik otel için marka yakınlığını derinleştirmek için tasarlanan "sürpriz ve zevk" kampanyasının hedef kitlesi olarak kullanılabilir. Ayrıntılı bir skor şeması ile bir sadakat programı gerektirmez.
Lapsed Kahramanlar Geri Dönüşüm
Foça otellerinde matriksimizde yüksek bir parasal skor, düşük bir rekor puan, yakın zamanda görülen kartpostalların el yazısı kampanyalarını canlandırmayı amaçlayan yüksek çözünürlüklü kartpostal kampanyasının iadesini teşvik etmek veya canlandırılabilen hedef sanatlar aracılığıyla canlanmayı teşvik etmek için özel çabalar gösterilebilir. ). önceki yolculuklar. Ölçek
Foça otel sektöründe müşteri tutmanın önemini göstermek için, müşterilerimizden birinden gerçek dünya verilerini kullandık (anonim bir şekilde anlaşılır grafiklerle anonim) ve 44.000'den fazla kayıt, 44.000'den fazla insandan oluşan 7 yıllık kayıtları analiz ettik.
Butik Foça Otel Misafir Yaşam Boyu Değer Tablosu
Eşleşen bir algoritma, aynı kişi tarafından yapılan tüm rezervasyonları birleştirerek misafirin parasal değerini gösterir. Grafik, veri kümesindeki her bireyin yaşam boyu değerini temsil eden binlerce sütundan oluşur. Ölçeğin netlik için 15.000 $ ile sınırlı olduğunu unutmayın, ancak en değerli misafirler (grafiğin en sağındaki sütunlar) bu rakamı büyük ölçüde aşmaktadır.
Dikkat çekici olan şey şu; Örneğimizde, bireylerin% 13'ü, rezervasyonların% 24'ünden daha uzun ömürlü değerin% 50'sini oluşturmaktadır. Bu doğru, son 7 yılda oda için otelin gelirinin yarısı ve bu zaman zarfındaki rezervasyonların yaklaşık dörtte biri, 6.000'den az misafir.
Foça otellerinde bireylerin% 13'ü yaşam boyu değerin% 50'sini oluşturmaktadır.
Foça otellerinde bu, otellerde misafirlerin kalıcılığının önemini açıkça ortaya koymaktadır, ancak ne tür misafirler ek soru oluşturmaktadır?
RFM Modeli ile Doğru Konukların Seçilmesi
Foça otellerinde parasal değer, otel müşteri tutma stratejisinin oluşturulmasında önemli bir faktördür, ancak bu sadece bir tanesi değildir. Örneğin, 22 ay önce bir misafirten alınan tek bir yüksek dolar değerindeki bir rezervasyon, son 10 ay içinde bir misafirin rezervasyonundan daha az değerli bir dolar değerinde daha az değerli olarak değerlendirilebilir, çünkü bu daha fazla karla sonuçlanacaktır. Otel için zamanında. Oyun, yenilik ve sıklıkta iki parasal olmayan özellik var:
Foça otellerinde yenileme, misafirin son rezervasyonundan bu yana geçen süredir.
Foça otellerinde frekans, bir misafirin belirli bir zaman dilimi içinde kaç kez rezervasyon yaptığını gösterir.
Foça otellerinde modelinin prensibi, müşterinin sınıflandırmasına tabi olarak farklı eylemlerin gerçekleştirilebilmesidir. Bu kategorileri oluşturmak için, üç değişkenin her biri için aralıklar geliştirir ve buna göre puanlarız. Örneğin rasgele şekiller kullanarak:
Foça otellerinde yenileme - 12 aydan daha uzun bir süre önce son rezervasyon yapan konuklar, skorun 2'den 6 ay öncesine kadar 6'dan 12 aya kadar 1 puan kazanacaklardır.
Foça otellerinde sıklık - sadece bir rezervasyon puanı olan misafirler 1, 2-5 puan 2 ve 3 veya daha fazla puan 3 puan.
Parasal Değer - 500 $ ila 1.500 $ ila 2 $ ve 1.500 ila 3 puan arasında, toplamda 1 misafir altında 500 $ harcama.
Foça otellerinde bu basit sürecin sonucu, 27 farklı kategoride önceki otel misafirlerinin sınıflandırılmasıdır. Aralık belirleme çalışmasının amacının, her birinde benzer büyüklükteki gruplar oluşturması olduğunu unutmayın. Verilerin aralık aralığını ayarlamasına izin vererek, yönettiğimiz herhangi bir işlemde sahip olduğumuz bazı insan önyargılarını ortadan kaldırırsınız.
RFM Modeli Müşteri Matrisi
Foça otellerinde müşterilerimizin rezervasyonlarının tekrarlama, sıklık ve parasal değerlerine göre sınıflandırılması, örneklemimizde 27 müşteri grubuna neden olmaktadır.
Foça otellerinde bu listeleri kullanarak akıllı otel pazarlamacıları, her grubun özelliklerini dikkate alan kampanyalar oluşturabilir. Örneğin, en yüksek değere sahip konuklara odaklanabilir (son zamanlardaki büyük harcamalar) ve bu liste, Facebook Reklamcılığını, bireyleri etkinliklere ve olaylara odaklanmış ayrıntılı bir rotaya ilham vermek için tasarlanan içerikle hedeflemek için kullanılabilir. Uzun süitlerdeki uzun konaklamalar, uzun konaklamalar ve oteldeki daha uzun / yüksek masraflar.
Foça otel Müşteri Tutma Stratejileri
Foça otellerinde modeli, bir otel müşteri tutma stratejisini geliştirebileceğimiz, test edebileceğimiz ve uygulayabileceğimiz bir yapı sunuyor. Yukarıda listelenen 27 kategori, istenen sonuçlarla listelendiğinde daha az grup girecektir. Her biri için, bu değişikliği nasıl oluşturacağımız konusunda bir takım fikirlerimiz var ve bunları her gruptan temsili bir örnek kullanarak test etmeye başlayabiliriz. Farklı otel müşteri tutma stratejileri her gruba göre ayarlanabilir: https://www.foca1887otel.com/foca-gezilecek-yerler/
Ödül Gelecek Hafta Sonraki
Foça otellerinde sadakat programları otel endüstrisinde yeni değil, RFM modelini bölümlendirme için temel olarak başka bir adım atmanın amacı nedir? En yüksek satın alma sıklığını gösteren gruptan başlayarak, check-in gününden daha fazlasını bölebilir ve sık sık, hafta içi konuklar için yeni bir grup oluşturabiliriz. Bu grup daha sonra butik otel için marka yakınlığını derinleştirmek için tasarlanan "sürpriz ve zevk" kampanyasının hedef kitlesi olarak kullanılabilir. Ayrıntılı bir skor şeması ile bir sadakat programı gerektirmez.
Lapsed Kahramanlar Geri Dönüşüm
Foça otellerinde matriksimizde yüksek bir parasal skor, düşük bir rekor puan, yakın zamanda görülen kartpostalların el yazısı kampanyalarını canlandırmayı amaçlayan yüksek çözünürlüklü kartpostal kampanyasının iadesini teşvik etmek veya canlandırılabilen hedef sanatlar aracılığıyla canlanmayı teşvik etmek için özel çabalar gösterilebilir. ). önceki yolculuklar. Ölçek
Yorumlar
Yorum Gönder